испускателен кулектор ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

испускателен кулектор ?

Мнение от VINITU » 20 Яну 2009, 1:23

Здравейте колеги.
Въпроса ми е относно кулекторните траби и по точно испускателния.
Та еднакви ли са между Е36 318 ТДС и Е36 ИС??
Пробвал ли е някои и има ли си наидея дали са големи разликте ако има такива??
Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 20 Яну 2009, 1:31

За разлика в кулекторните тръби между моделите, може да ги провериш по ВИН.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 20 Яну 2009, 9:45

Колега помисли малко и сам ще се сетиш, че са различни ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Яну 2009, 10:03

Човсеко явно иска да сложи турбина по най- лесния възможен начин :lol:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Яну 2009, 10:11

и по най евтиния май :| къде зачезна култовата емотиконка
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Мнение от VINITU » 20 Яну 2009, 12:36

Правилно колега, точно това ми е идеята а доколкото до наи - бързия и наи евтин начин не си прав мисля, че парите които съм хвърлил и тепърва ще хвърлям са доста, че един испускателен колектор да ме бутне! Просто не се кефа на тези дърти самоделки които правят повечето съфорумци и мисля, че един чугунен раждясъл колектор върши същата работа както един лъскав алуминиев. Та в краина сметка неразбрах ще ми свърши ли работа такъв колектор от 318 тдс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Яну 2009, 12:50

KIM написа:и по най евтиния май :| къде зачезна култовата емотиконка

И един от най-здравите.
Незнам дали пасва колектора, но ако отворите са долу горе един срещу друг няма да е никакъв проблем да се сложи ;)
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Яну 2009, 14:19

да тук си прав че е е и един от най здравите,но някой пробвал ли е да напасне :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Яну 2009, 14:22

KIM написа:да тук си прав че е е и един от най здравите,но някой пробвал ли е да напасне :roll:

За 4 чилиндров незнам, но 6 цилиндровите пасват идеално (портовете, не и захващането)
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Яну 2009, 14:32

искаш да речеш че от м51 портовете пасват на м50,а има ли място за разпробиване на мови дупки там,че имам една идейка за шестака
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Яну 2009, 14:37

KIM написа:искаш да речеш че от м51 портовете пасват на м50,а има ли място за разпробиване на мови дупки там,че имам една идейка за шестака

На м50 незнам, но на м20 пасват идеално. Не препробиваш нищо а си правиш фланец и си готов.
Изображение
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 20 Яну 2009, 15:01

а тоя от 324тд ли е
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Мнение от VINITU » 21 Яну 2009, 10:51

колеги радвам се че обменяте информацика но в краина сметка неразбрахме 318 тдс става ли на 318 ис но днес ще пробваме един колектор от 320 ка и ще пиша за резултата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 15.01.2008

Мнение от anastas83 » 21 Яну 2009, 11:06

VINITU написа: мисля, че един чугунен раждясъл колектор върши същата работа както един лъскав алуминиев.

по добре с чУгун отколкото с алумин :lol: :lol: :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Мнение от ///ivanE30 » 21 Яну 2009, 21:21

добре тъи като сме на тая тема....какви са разликите между турбо компресорите които са на дизеловите коли и тези които се слагат на бензиновите ? :roll:
bedrock city racing

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook