спирачки за е34 ?
Модератор: bum_bum
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
спирачки за е34 ?
реших да пусна тема защото евентуално някои колега може преди мен да е открил топлата вода
а аз да я ползвам на готово
значи купето е Е34 серийно си е с 302/22 дискове знам че апаратите с дисковете от е32 стават на е34 без преправяне но най-големите от е32 пак са 302мм с малката разлика че не са с дебелина 22мм а 28мм
та въпроса ми е някой дали не е пробвал с по-големи апарати и дискове от други модели естествено без преправяне.


значи купето е Е34 серийно си е с 302/22 дискове знам че апаратите с дисковете от е32 стават на е34 без преправяне но най-големите от е32 пак са 302мм с малката разлика че не са с дебелина 22мм а 28мм
та въпроса ми е някой дали не е пробвал с по-големи апарати и дискове от други модели естествено без преправяне.

!
От м5 е34 

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
колега то това ясно ама трудничко се намират пък и обикновенно са сериозна цифра
някой не е ли пробвал да накара тея параходи да спират по-добре



някой не е ли пробвал да накара тея параходи да спират по-добре


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Пробвай с пърформанс накладки, пърформанс спирачна течност и дискове, не само милиметрите са важни, 302 са достатъчни.
Може би си чел ТАЗИ ТЕМА, но ако не си с една дума - апаратите от М5 (предни и задни) не са безбожно скъпи, макар все пак понятието скъпо да е доста субективно (предни и задни апарати за дискове 315х28 и 300х20 за 600 лв, доставени до адрес в България, или по-евтино ако ти ги пратят на адрес в Германия, откъдето да си ги получиш). Аз имам в момента 1 комплект предни и 2 комплекта задни апарати (едните са ми излишни - ако ти трябват ми пиши ЛС), но нещо в София няма голям избор специално на предни дискове точно в момента (говоря такива които аз мога да купя евтино нови - в момента има само Паджид), та ще чакам още малко да внесат и от другите марки (Брембо, АТЕ и Цимерман) и тогава ще ги монтирам.. живот и здраве.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Братле и на мен отдавна ми се върти една идея да оправя спирачките на моята кочинка. Значи Някой Е32-ки са с по големи спирачни дискове и 4 бутални апарати. Мисля че 740 и 750 но тези които са за Италиянския пазар са 100% с такива но аз лично не успях да намеря такива. Знам че и от 8-ма серия стават за нас без преправяне но май цената е като на М-ковите. И също лично съм виждал Е34-ка със 4 бутални супорти на Ате които са от Е38-мица с ТДС-ов мотор. Човека каза че станали иделяно със съвсем леко преправяне. Дано съм ти бил полезен.ikonkata написа:според реалоем най-големите са 302мм като мойте,разликата е само в дебелината от 22мм на 28мм
Иначе на теб скоро ще ти трябват добри спирачки гаранция






oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Postman написа:Може би си чел ТАЗИ ТЕМА, но ако не си с една дума - апаратите от М5 (предни и задни) не са безбожно скъпи, макар все пак понятието скъпо да е доста субективно (предни и задни апарати за дискове 315х28 и 300х20 за 600 лв, доставени до адрес в България, или по-евтино ако ти ги пратят на адрес в Германия, откъдето да си ги получиш). Аз имам в момента 1 комплект предни и 2 комплекта задни апарати (едните са ми излишни - ако ти трябват ми пиши ЛС), но нещо в София няма голям избор специално на предни дискове точно в момента (говоря такива които аз мога да купя евтино нови - в момента има само Паджид), та ще чакам още малко да внесат и от другите марки (Брембо, АТЕ и Цимерман) и тогава ще ги монтирам.. живот и здраве.
колега ще го имам в предвид


- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: ре
slavianko написа:Братле и на мен отдавна ми се върти една идея да оправя спирачките на моята кочинка. Значи Някой Е32-ки са с по големи спирачни дискове и 4 бутални апарати. Мисля че 740 и 750 но тези които са за Италиянския пазар са 100% с такива но аз лично не успях да намеря такива. Знам че и от 8-ма серия стават за нас без преправяне но май цената е като на М-ковите. И също лично съм виждал Е34-ка със 4 бутални супорти на Ате които са от Е38-мица с ТДС-ов мотор. Човека каза че станали иделяно със съвсем леко преправяне. Дано съм ти бил полезен.ikonkata написа:според реалоем най-големите са 302мм като мойте,разликата е само в дебелината от 22мм на 28мм
Иначе на теб скоро ще ти трябват добри спирачки гаранция![]()
Та ако научиш нещо по въпроса веднага да обадиш
![]()
че моята кочинка вече доста понавървява и не ми харесва как спира
![]()
аз бях намерил едни 4 бутални брембо от е38 ама имаше нужда от доста преправяне и се отказах че с тея работи шега не бива аз поне съм си патил



:)
Скоро ще има на пазара и от е34 м5 спирачки както и мн други неща, които има интерес да пита на лс !
- ikonkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: :)
Oniq_Lud написа:Скоро ще има на пазара и от е34 м5 спирачки както и мн други неща, които има интерес да пита на лс !
колега да ми пуснеш едно лично колко мм са че М5 има с 315мм и 345мм както и цената на 4-те апарата че да видим кой вариант ще се ползва
славянко тея от 8-та серия задните дали също пасват на е34 както казваш за предните


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: :)
Видях аз М5-тичката на пияцата пред църкватаOniq_Lud написа:Скоро ще има на пазара и от е34 м5 спирачки както и мн други неща, които има интерес да пита на лс !


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: :)
За задните не мога да ти кажа с точност. Аз лично мисля само предните да ъпгрейдна а отзад да сложа предните доскове. Гадното е че ще се простя с ръчната спирачка но нея ще я правя по друг начин.ikonkata написа:Oniq_Lud написа:Скоро ще има на пазара и от е34 м5 спирачки както и мн други неща, които има интерес да пита на лс !
колега да ми пуснеш едно лично колко мм са че М5 има с 315мм и 345мм както и цената на 4-те апарата че да видим кой вариант ще се ползва
славянко тея от 8-та серия задните дали също пасват на е34 както казваш за предните
Но пак ти казвам ако питаш мен най добрият вариянт си е супрти и дискове от Е32 725тдс Става с леко преправяне и е в пъти по евтино. Аз най вероятно ще опра до тази конверсия
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани