Газов инжекцион Бардолини.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Газов инжекцион Бардолини.

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 20:53

Колеги пускам темат за газовите инжекциони, защото наскоро реших много рядък проблем.
Карам с ГИ "Бардолини" с бъгарския софтуер има 4 предимства:
1. Изпарителя е Стефанели италиаснки (не е менте 40 хил км, гаранция)
2. Софтуера е български - съответно е безплатен всеки може сам да си я нагласи както иска. Аз я карам на спорт и тоя М40Б18 двигател вече не е 115 коня, а поне 120. Още не съм я засичал разхода, но в най-голямто задръстване не се качи над 12/100(газ).
3. Компа е български съответно можеш да си го подмениш когато искаш. "Брака" според прозиводителите е 400 към 1 (което е изключително малко. За сравнение Ловато ГИ имат брак 100 към 1). Все пак си имаш гаранция 2г.
4. Цената на Бардолинито е 1200 лв. ако се спазариш може да ти направят намаление.

Недостатците:
-се отнасят за всички ГИ инжекциони. 14 милисекунди закъснение при подаване на газ. Не се усеща с не въоръжени око.ю;
- не можеш да превключиш на газ ако е студена, трябва да чакаш да загрее до 30 градуса;
-преди не палеше веднага сега този проблем почти се изчисти.
Не се сеща за други недостатъци.
51лв газ = 510 км. при смесена скорост от 140 км. прупан-бутан=0.92 ст./1л. [/b]
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 22 Дек 2008, 22:10

Такъв Газов Инжекцион сложихме на Opel Tigra-та на приятелката ми , която всъщност се продава. Общо взето колата работи много добре с нея и не е давала проблеми , с изключение на това , че губеше антигриза и на топла кола неможеше да се види откъде къде изчезва.
Оставихме една вечер колата цяла нощ да стои на крик в един сервиз и на сутринта се е видяло от къде е проблема - маркучите не са били затегнати хубаво , но след затягането им засега няма проблеми.
Колата на газ върви като на бензин и разхода в литри е горе долу същия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 22 Дек 2008, 22:52

///sasho написа:Такъв Газов Инжекцион сложихме на Opel Tigra-та на приятелката ми , която всъщност се продава. Общо взето колата работи много добре с нея и не е давала проблеми , с изключение на това , че губеше антигриза и на топла кола неможеше да се види откъде къде изчезва.
Оставихме една вечер колата цяла нощ да стои на крик в един сервиз и на сутринта се е видяло от къде е проблема - маркучите не са били затегнати хубаво , но след затягането им засега няма проблеми.
Колата на газ върви като на бензин и разхода в литри е горе долу същия.


Бравос!
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Дек 2008, 23:46

Защо е в тунинг раздела тая тема....по-скоро е за рекламен, а не за тунинг раздел ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Дек 2008, 0:23

еми след интервенцията е тръгнала колата повече,конете са се увеличили :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 23 Дек 2008, 18:46

павката написа:еми след интервенцията е тръгнала колата повече,конете са се увеличили :roll:


Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Мнение от RSxRacer » 23 Дек 2008, 20:47

TOM написа:Защо е в тунинг раздела тая тема....по-скоро е за рекламен, а не за тунинг раздел ;)


Ами как да не е за тунинг-а.Комшията сложи на е36 1.6 такава уредба и каза,че по груби сметки е качила между 80 и 90 коня и изобщо несъжелявал щото му излязло по евтино от турбо конверсия :mhihi:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 23 Дек 2008, 21:24

vodach написа:
Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.
Еййй, бахти сложния проблем, тцтцтцт....три седмици...тцтцтцттц... Кабелите и свещите са ПЪРВИТЕ чаркалаци които подлежат на проверка и замяна в един прекъсващ двигател!!!! Ама най-първите ;) И това го знае "всяко хлапе" :mhihi:


п.п. Сменяй сервиза, явно си нямат хал хабер :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 24 Дек 2008, 12:40

TOM написа:
vodach написа:
Що пък да нее тук. в Нашия форум намя раздел ГАЗ. Може някой да има нужда.
Колата ми прекъсваше и газаджиийте не можеха да го отсранят проблема 3 седмцици. Запонаха да ми вадят от 100 кладеници вода. Понеже има тънак момент, но след закопуване на кабели проблема се оправи.
Еййй, бахти сложния проблем, тцтцтцт....три седмици...тцтцтцттц... Кабелите и свещите са ПЪРВИТЕ чаркалаци които подлежат на проверка и замяна в един прекъсващ двигател!!!! Ама най-първите ;) И това го знае "всяко хлапе" :mhihi:


п.п. Сменяй сервиза, явно си нямат хал хабер :!:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: досеаг не съм среща; кола която няма никаква разлика на газ и бензин говоря за ГИ на баща ми е с ГИ има разлика а струва 1.5Е братовчед ми също има разлика и това е по добре е от обикновено газово ама си е задушена колата във високите :!: бати тунинга

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Дек 2008, 16:24

Tова което vodach-а каза, е че при пипане на мап-овете и съответно подаване на повече гориво може да се постигне ефект на чип тунинг на 100%. Естествено изисква минимални технически познания и малко четене преди да се пипа, а и газаджиите няма да се навият да го правят.

При газови с няколко режима на работа (т.е. няколко записани пресет-а на мапове, е много удобно).

Този лаг е факт, но имайки предвид състоянието на повечето автомобили е пренебрежимо малък.

Като карам с бензин 95 нямам разлика във вървенето, но гори литър отгоре (9бенз=10газ). При по-хубавите има разлика.

small, малко бъркаш... даже не е малко ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 24 Дек 2008, 22:09

Много ясно това са митове бмв и газ не ставало да ама през 95-та :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 24 Дек 2008, 23:36

стан написа:Много ясно това са митове бмв и газ не ставало да ама през 95-та :mhihi:


Тъпото е, че хората с БМВ-та не искат да си призаят, че се газифицират. Вчера видях един Лексус S450h с същия, както моя газов инжекцион.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 25 Дек 2008, 10:58

Слагат на Поршета (Бокстери основно), на всички възможни джипове, които ви идват наум от хубавите, които се карат. След моята кола вкараха една Импреза от новите за ГИ.

Истината е че в малък град, за кола която се кара до супермаркета няма никакъв смисъл, понеже докато загрее и вече си там. При коли, които се карат повече е оправдано на 100% и инвестицията се връща бързо.

А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 25 Дек 2008, 14:06

liloff написа:
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.
Не е мит, повярвай ми ;) точно по форумите има много информация която не е проверена :!: Някой си сложил газово, карал няколко хиляди и няма проблем...но няма да е така завинаги :!: Истината е че се запушват и с ГИ, само че по-бавно поради това че всеки път пали и загрява на бензин. Но след дълъг пробег на газ задължително спада пропускливостта на дюзите :!: Защо ли, елементарно ;) когато през дюзата не минава бензин, няма какво да почиства разпръсквача и от картерните газове които постъпват в колектора и полепват навсякъде. Сигурно всички сте виждали какви чернилки се отлагат отвътре по колектора. Дюзите се запушват дори и при работа САМО на бензин. Всички коли карани само на бензин след 100 или 200 000 км (зависи от бензина, конструкцията и техн.състояние на двиг.) се нуждаят от почистване на дюзите.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 27.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каручки

Мнение от horhef » 25 Дек 2008, 16:39

TOM написа:
liloff написа:
А битува и един мит, че бензиновите дюзи умирали. Изрично проверих във всички форуми които намерих (не български) за такъв проблем, понеже хората не си карат колите с ГИ от вчера. Няма такова нещо. Елементарна логика е, че колата всяка сутрин работи поне 5 мин на бензин. Всяко палене също е на бензин... Да не е сиромашката икономия със обикновена газова да палим директно на газ, но пък поне системата е измислена.
Не е мит, повярвай ми ;) точно по форумите има много информация която не е проверена :!: Някой си сложил газово, карал няколко хиляди и няма проблем...но няма да е така завинаги :!: Истината е че се запушват и с ГИ, само че по-бавно поради това че всеки път пали и загрява на бензин. Но след дълъг пробег на газ задължително спада пропускливостта на дюзите :!: Защо ли, елементарно ;) когато през дюзата не минава бензин, няма какво да почиства разпръсквача и от картерните газове които постъпват в колектора и полепват навсякъде. Сигурно всички сте виждали какви чернилки се отлагат отвътре по колектора. Дюзите се запушват дори и при работа САМО на бензин. Всички коли карани само на бензин след 100 или 200 000 км (зависи от бензина, конструкцията и техн.състояние на двиг.) се нуждаят от почистване на дюзите.

Точно така дюзите се запушват дори и само на бензин да се кара. Аз въпреки, че съм с газов инжекцион си направих едно почистване на дюзите струвше около 90лв и на запад си е профилактика а тук при нас само като има проблеми.
Весели празници на всички

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook