M50 Manifold Swap... или повече повер за м52 ?
Модератор: bum_bum
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M50 Manifold Swap... или повече повер за м52 ?
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ifold+swap
някой ако иска да го опита това давам на бартер колектор от м50 , искам аз да видя на м50 как ще е колектор от м52 - търся повече момент в ниските.
леко ще попреведа цитати от http://forums.bimmerforums.com/forum :
в: за какво иде реч
о: м50 колектора доставя 40% повече въздух на цилиндър
в:какво да очаквам
о: (без допълнителен тунинг)1.1 - известна загуба на въртящ момент в ниските
о: (без допълнителен тунинг)1.2 - колата ще дърпа значително по-добре от 5к до червената линия
о: (с кастъм чип явно имат предвид под тунинг)2.1 - почти недолавяща се загуба на момент в ниските
о: (-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I)2.2 - още момент във високите
с жълтото е сток , зеленото е м52 с колектора от м50 (явно б25 като гледам конете преди тунинга)

някой ако иска да го опита това давам на бартер колектор от м50 , искам аз да видя на м50 как ще е колектор от м52 - търся повече момент в ниските.
леко ще попреведа цитати от http://forums.bimmerforums.com/forum :
в: за какво иде реч
о: м50 колектора доставя 40% повече въздух на цилиндър
в:какво да очаквам
о: (без допълнителен тунинг)1.1 - известна загуба на въртящ момент в ниските
о: (без допълнителен тунинг)1.2 - колата ще дърпа значително по-добре от 5к до червената линия
о: (с кастъм чип явно имат предвид под тунинг)2.1 - почти недолавяща се загуба на момент в ниските
о: (-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I)2.2 - още момент във високите
с жълтото е сток , зеленото е м52 с колектора от м50 (явно б25 като гледам конете преди тунинга)


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Много е дискутирано, но на 2.0 резултата не си струва занимавката.
Освен това, колектора от М50 далеч не е плъг & плей в М52 и обратното
Освен това, колектора от М50 далеч не е плъг & плей в М52 и обратното

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
тука разликата не идва ли от тва че единия е 170кона а па М50то е 192
При 2.0 сигорно не са така нещата




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
mitak_o написа:бум , някакво инфо за несъответствията на колекторите можеш ли да ме насочиш каде има , аз на м50б25 искам да сложа от м52 . За дрифт по добре да изгубя някой кон но поне да има коне в по голям диапазон обороти
не се занимавай с глупости, ако направиш това което искаш ще имаш е36 323 което е 170 коня и с по-малко въртящ момент от м50б25....и върви по-малко и е много спънато...играчката да го направиш също е доста, в новия брой на тотал бмв англия има статия със снимки и т.н. и е голяма занимавка....ако толкова искаш да имаш повече въртящ момент и да загубиш коне сложи по-рестриктивна генерация (но пак не виждам смисъл)




е30 ще е , искаше ми се това б25 да се доближава малко повече до кривите на м52б28 , знам че разликата е не само в колекторите обаче
Ако беше плуг енд плей , определено щях да опитам .
За дрифт иде реч , и 170 коня ще ми стигнат стига момента да се промени като на показаната графика - на много по ниски обороти и в повече е максималния.

За дрифт иде реч , и 170 коня ще ми стигнат стига момента да се промени като на показаната графика - на много по ниски обороти и в повече е максималния.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
bum_bum написа:Много е дискутирано, но на 2.0 резултата не си струва занимавката

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
не е съвсем по темата, но за това което искаш ще е по-ефективно да смениш диференциала
другото е да си смениш изходящия колектор, което ще ти даде повече момент и коне
по темата:
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... T_ID=MAN-1
това е болт-он кит за м52 -> м50
другото е да си смениш изходящия колектор, което ще ти даде повече момент и коне
по темата:
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... T_ID=MAN-1
това е болт-он кит за м52 -> м50
mitak_o написа:е30 ще е , искаше ми се това б25 да се доближава малко повече до кривите на м52б28 , знам че разликата е не само в колекторите обачеАко беше плуг енд плей , определено щях да опитам .
За дрифт иде реч , и 170 коня ще ми стигнат стига момента да се промени като на показаната графика - на много по ниски обороти и в повече е максималния.
Ммм, като ше се забъркваш във филми, защо не минеш направо на ITB? Поне ефект ще има със сигурност


- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Ако ще я караш само на дрифт и не ти се занимава с тея неща,
просто мини на малко по къс диф и повера ще бъде с теб
просто мини на малко по къс диф и повера ще бъде с теб

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
S-stail написа:Ако ще я караш само на дрифт и не ти се занимава с тея неща,
просто мини на малко по къс диф и повера ще бъде с теб
и си премести ограничителя на поне 7,7200 и силата ще бъде с теб

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
E34Power написа:някой направи ли го това с колектора, че нещо и аз се замислям
по добре се замисли за проекта на slavianko там има повече истина!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани