M50 Manifold Swap... или повече повер за м52 ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

M50 Manifold Swap... или повече повер за м52 ?

Мнение от mitak_o » 16 Дек 2008, 13:58

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ifold+swap
някой ако иска да го опита това давам на бартер колектор от м50 , искам аз да видя на м50 как ще е колектор от м52 - търся повече момент в ниските.
леко ще попреведа цитати от http://forums.bimmerforums.com/forum :
в: за какво иде реч
о: м50 колектора доставя 40% повече въздух на цилиндър

в:какво да очаквам
о: (без допълнителен тунинг)1.1 - известна загуба на въртящ момент в ниските
о: (без допълнителен тунинг)1.2 - колата ще дърпа значително по-добре от 5к до червената линия

о: (с кастъм чип явно имат предвид под тунинг)2.1 - почти недолавяща се загуба на момент в ниските
о: (-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I-I)2.2 - още момент във високите

с жълтото е сток , зеленото е м52 с колектора от м50 (явно б25 като гледам конете преди тунинга)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Дек 2008, 14:57

Много е дискутирано, но на 2.0 резултата не си струва занимавката.
Освен това, колектора от М50 далеч не е плъг & плей в М52 и обратното ;)
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Дек 2008, 15:39

бум , някакво инфо за несъответствията на колекторите можеш ли да ме насочиш каде има , аз на м50б25 искам да сложа от м52 . За дрифт по добре да изгубя някой кон но поне да има коне в по голям диапазон обороти
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 16 Дек 2008, 18:25

тука разликата не идва ли от тва че единия е 170кона а па М50то е 192 :roll: При 2.0 сигорно не са така нещата
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 16 Дек 2008, 18:31

mitak_o написа:бум , някакво инфо за несъответствията на колекторите можеш ли да ме насочиш каде има , аз на м50б25 искам да сложа от м52 . За дрифт по добре да изгубя някой кон но поне да има коне в по голям диапазон обороти

не се занимавай с глупости, ако направиш това което искаш ще имаш е36 323 което е 170 коня и с по-малко въртящ момент от м50б25....и върви по-малко и е много спънато...играчката да го направиш също е доста, в новия брой на тотал бмв англия има статия със снимки и т.н. и е голяма занимавка....ако толкова искаш да имаш повече въртящ момент и да загубиш коне сложи по-рестриктивна генерация (но пак не виждам смисъл)
Изображение Изображение Изображение Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Дек 2008, 18:32

е30 ще е , искаше ми се това б25 да се доближава малко повече до кривите на м52б28 , знам че разликата е не само в колекторите обаче :( Ако беше плуг енд плей , определено щях да опитам .
За дрифт иде реч , и 170 коня ще ми стигнат стига момента да се промени като на показаната графика - на много по ниски обороти и в повече е максималния.
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 16 Дек 2008, 18:41

MOGY написа:тука разликата не идва ли от тва че единия е 170кона а па М50то е 192 :roll: При 2.0 сигорно не са така нещата

при м52б28 става още по добре ... и да , явно при 2 литра няма кой знае какъв смисъл .
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 17 Дек 2008, 1:16

bum_bum написа:Много е дискутирано, но на 2.0 резултата не си струва занимавката
:OT: И двулитровата М52ка е силно рестриктирана от към смукателен колектор в сравнение с М50, но си прав, че не си заслужава...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 17 Дек 2008, 2:43

не е съвсем по темата, но за това което искаш ще е по-ефективно да смениш диференциала
другото е да си смениш изходящия колектор, което ще ти даде повече момент и коне

по темата:
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... T_ID=MAN-1
това е болт-он кит за м52 -> м50

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 17 Дек 2008, 8:38

mitak_o написа:е30 ще е , искаше ми се това б25 да се доближава малко повече до кривите на м52б28 , знам че разликата е не само в колекторите обаче :( Ако беше плуг енд плей , определено щях да опитам .
За дрифт иде реч , и 170 коня ще ми стигнат стига момента да се промени като на показаната графика - на много по ниски обороти и в повече е максималния.

Ммм, като ше се забъркваш във филми, защо не минеш направо на ITB? Поне ефект ще има със сигурност ;)
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 17 Дек 2008, 13:25

Е не съм чак толкоз пристрастен ... за сега . И ако е ще е турбо :D Много добре кашлят е30ките ... маниа :twisted:
За твоята кола Евала!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 17 Дек 2008, 19:08

Ако ще я караш само на дрифт и не ти се занимава с тея неща,
просто мини на малко по къс диф и повера ще бъде с теб ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 17 Дек 2008, 19:20

S-stail написа:Ако ще я караш само на дрифт и не ти се занимава с тея неща,
просто мини на малко по къс диф и повера ще бъде с теб ;)



и си премести ограничителя на поне 7,7200 и силата ще бъде с теб :mhihi:

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 02 Яну 2009, 14:07

някой направи ли го това с колектора, че нещо и аз се замислям ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 02 Яну 2009, 15:06

E34Power написа:някой направи ли го това с колектора, че нещо и аз се замислям ;)

по добре се замисли за проекта на slavianko там има повече истина!

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook