Смяна на геометрията на клапаните за + 15-20 коня???????????

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Смяна на геометрията на клапаните за + 15-20 коня???????????

Мнение от KA_sport » 24 Сеп 2004, 17:26

има ли такова не6то променям геометрията на клапаните правя ги по полегати явно за минимално сапротивление мога ли да изкарам от турбо мотор +15-20 магаренца имам и о6те един вьпрос карам автомобил 1,8 моноинжекциика 90 кон4ета мога ли по някакьв на4ин на изльжа така наре4еният компютьр да ми даде о6те сили4ка на 4е не ми стига и тая ама пове4е е по добре :?: :?: :roll: :roll: МЕРСИ НА ВСИ4КИ, КОИТО 6ТЕ ВЗЕМАТ ОТНО6ЕНИЕ ПО ТОЗИ ВЪПРОС :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 24 Сеп 2004, 19:13

моно инжекцията е по зле и от карбуратор..... а с клапани с друга геометрия да изкара6 20 коня си е направо нау4на фантастика :D
по хубавите клапани са с форма на лалета от към гърба.... ама само с тях ни6то не става :!:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

Мнение от ivko » 24 Сеп 2004, 20:38

защо искаш да лъжеш компютъра,просто си натегни регулатора за обратното гориво

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 24 Сеп 2004, 22:19

Не искам да променям геометрията на клапаните та тоя моноинжектор питах по принцип !!! колкото до това да затегна регулаторите на бензина не ми е много ясно кьде са то4но и как трябва да стане така 4е ако можете да ми разясните .... :oops: мерси за отговорите :)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Сеп 2004, 8:48

Аз постнах миналата седмица една тема за лъжене на компа, но идеята е да се накара да гори по-малко. Ако искаш повече коне би трябвало да го накараш да лапа повече, защото "те конете си искат зоб". Та в тази връзка може да опиташ това, което е описано тук, но с обратен знак, т.е. като го накараш да си мисли, че двигателя е студен и така ще пуска повече гориво. Но дали ще вдигне мощността или само разхода не мога да ти кажа. Аз лично не съм експериментирал :) Успех в трошенето.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 27 Сеп 2004, 17:15

МЕРСИ ЗА инфото ама така няма ли да се дави двигателя
все пак 6те про4ета тва което си написал :) :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 27 Сеп 2004, 17:28

няма да се дави, ако не прекалиш...
той двигателя си работи добре при съотношоние въздух/гориво в определни граници, в едната граница върви, в другата 'мирише' горивото...

всичко това образно казано :lol:
<br>
br

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook