Chip-ът, има ли смисъл....
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Chip-ът, има ли смисъл....
Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210Nm
Ще се покачи ли разхода на горивото
Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка)
Благодаря ви предварително, просветлете ни
......




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
честно да ти кажа спорет мен няма файда.освен че оборотомера отива в кетчупа.смених няколко вида и са сьм си без чип.а и нямам намерение пак да слагам 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
кво искате да кажете,че ше трьгне кат 25-ца ли.имам сьмнения.а мойте наблюдения са вьрху м-20.при двукавалките незнам как е.ама чак пьк зверски да трьгне,незнам
пьк и за тез пари ,кви други чудеса могат да се сьтворят,не е истина.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Чакам включването на alx......... 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
грешката е моя, че се изразих с това " зверски ", извинявам се.
върви като за 15 коня отгоре и, поне на мен, ми харесва
върви като за 15 коня отгоре и, поне на мен, ми харесва

не бих пипал.
но за тез пари бих си сложил един колектор и изходяща генерация- ще видиш доста повече от колкото от един чип. или разпределителен вал и леко полиране на главата. пак повече полза.
ако колата не е турбо/компресор - чиповете са във най-добрия случай "горе-долу" като повечето бият към "няма полза". повечето чипове за нормални коли разчитат на това че фабрично двигателя е ограничен на х оборота със цел надеждност, но ако го завъртиш по-бързо ще даде малко повече коне плюс факта че като сменяш предавките оборотите няма да падат извън зоната на максималните коне - което води до по-добри времена.
скромното ми мнение е - изходяща генерация/колектор и/или разпределителен вал/полирана глава.
но за тез пари бих си сложил един колектор и изходяща генерация- ще видиш доста повече от колкото от един чип. или разпределителен вал и леко полиране на главата. пак повече полза.
ако колата не е турбо/компресор - чиповете са във най-добрия случай "горе-долу" като повечето бият към "няма полза". повечето чипове за нормални коли разчитат на това че фабрично двигателя е ограничен на х оборота със цел надеждност, но ако го завъртиш по-бързо ще даде малко повече коне плюс факта че като сменяш предавките оборотите няма да падат извън зоната на максималните коне - което води до по-добри времена.
скромното ми мнение е - изходяща генерация/колектор и/или разпределителен вал/полирана глава.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Ако е направено като хората, ще помогне. На някой коли повече, на други по-малко, но ще усетиш разлика определено, макар че не очаквай да тръгне като 325 

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
alx, не знам на по-ниски височини, но при нас има едни фенове, които могат да програмират ВАНОС-а. при нашите надморски височини има голям ефект на Н/А двигатели, ама става въпрос за С50 и С52 от 3.0/3.2 литра.
иначе скоро отваряхме едно Е46 325Ci за нова глава... мъка, мъка, мъка. портовете са така направени, че и аз да ги разширя и полирам щеше да има жесток ефект. просто размера на порта на главата и този на генерацията ама въобще не съвпадат...
отделно, можеш да му махнеш каталитика, ама някой трябва да го направи който си знае от работата, щото и компютъра трябва да излъже - ламбда сондите ще писнат ако го няма.
иначе скоро отваряхме едно Е46 325Ci за нова глава... мъка, мъка, мъка. портовете са така направени, че и аз да ги разширя и полирам щеше да има жесток ефект. просто размера на порта на главата и този на генерацията ама въобще не съвпадат...

отделно, можеш да му махнеш каталитика, ама някой трябва да го направи който си знае от работата, щото и компютъра трябва да излъже - ламбда сондите ще писнат ако го няма.
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
е само това ме спира да си махна катализатора: че не знам кой може да ми го направи както трябва:(
малко е офтопик, ама ако някой си го е махнал и знае каде ще стане както трябва, моля да каже
малко е офтопик, ама ако някой си го е махнал и знае каде ще стане както трябва, моля да каже

много е просто.
гледаш си след катализатора дали имаш ламбда сонда. ако нямаш- си късметлия. ма най-вероятно имаш. намираш ги всичките (може да имаш повече от една) дето са след катализаторите.
после си купуваш необходимия брой "симулатори" - "о2 sims".
откачаш си тръбите точно след каталитиците и със щанга ги избиваш отвътре. внимаваш да не останат парчета вътре.
закачаш симулаторите.
печелиш 10 коня на задните гуми.
гледаш си след катализатора дали имаш ламбда сонда. ако нямаш- си късметлия. ма най-вероятно имаш. намираш ги всичките (може да имаш повече от една) дето са след катализаторите.
после си купуваш необходимия брой "симулатори" - "о2 sims".
откачаш си тръбите точно след каталитиците и със щанга ги избиваш отвътре. внимаваш да не останат парчета вътре.
закачаш симулаторите.
печелиш 10 коня на задните гуми.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Ако някой усепее да си махне каталика по описания от алкс начин да свирка защото и аз искам да си го махна, но съм убеден че ще оплескат работата БГ майсторите...

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
във фирма Крафт на околовръстния път близо до Бояна са ми приятелчета , та там вместо катализатор слагат специялно резонаторно гърне , разработено да замести катализатора така че мотора да си работи както трябва , губи се само еко ефекта
цената
около 60лв за ис и 120 лв за 6естак 6от са му две тръбите 

цената


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
на мойта кошница е имало някога катализатор.от 3 години е с гьрне на мястото му.няма вече и ламбда сонда,проблеми няма.разход 11-15 градско и пот 10 извьн градско .в последствие смених и компа от такава но без лабда,пак никва промяна.а и е-34-ката дет я дадох на Гелето е така, а и още доста дет са минали през мен.тьй че спорет мен ,отиваш в някоя по реномирана Ауспухница да ти сложат гьрне и си перкаш 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
абе я ги отсвирете тия чипове мипове...
да не карате орлета случайно или да сте
в детския форум...
при М52/Б20 уголемете изходящите колектори
изправете трабите да могат газовете да
бегат по-бързичко и ше видите че разликата
е доста осезаема сравнение с тия електручески щуротии
много се е изписало по-въпроса за чиповете
спора си седи отворен така че всеки си знае
утре ще ви пусна един сервиз където е
правена една Е46-ца, карах я преди и след
промените - разлика има... колата се кара вече
година след тия промени и проблем не е имало
Да няма да
стане 325и ама разлика се намира пък и звука е готин
да не карате орлета случайно или да сте
в детския форум...
при М52/Б20 уголемете изходящите колектори
изправете трабите да могат газовете да
бегат по-бързичко и ше видите че разликата
е доста осезаема сравнение с тия електручески щуротии
много се е изписало по-въпроса за чиповете
спора си седи отворен така че всеки си знае
утре ще ви пусна един сервиз където е
правена една Е46-ца, карах я преди и след
промените - разлика има... колата се кара вече
година след тия промени и проблем не е имало
Да няма да
стане 325и ама разлика се намира пък и звука е готин

45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани