Chip-ът, има ли смисъл....

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Chip-ът, има ли смисъл....

Мнение от gazzzar » 21 Сеп 2004, 17:21

Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210Nm :?: Ще се покачи ли разхода на горивото :?: Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка) :?: Благодаря ви предварително, просветлете ни :D ......
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Сеп 2004, 17:28

честно да ти кажа спорет мен няма файда.освен че оборотомера отива в кетчупа.смених няколко вида и са сьм си без чип.а и нямам намерение пак да слагам :wink:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 21 Сеп 2004, 17:40

според мен има смисъл
на Цанков колата зверски върви
на трета е неудържима.
аз бих си сложил.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Сеп 2004, 17:44

кво искате да кажете,че ше трьгне кат 25-ца ли.имам сьмнения.а мойте наблюдения са вьрху м-20.при двукавалките незнам как е.ама чак пьк зверски да трьгне,незнам :wink: пьк и за тез пари ,кви други чудеса могат да се сьтворят,не е истина.
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 21 Сеп 2004, 17:50

Чакам включването на alx......... :D
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 21 Сеп 2004, 17:56

грешката е моя, че се изразих с това " зверски ", извинявам се.
върви като за 15 коня отгоре и, поне на мен, ми харесва
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Сеп 2004, 18:11

не бих пипал.

но за тез пари бих си сложил един колектор и изходяща генерация- ще видиш доста повече от колкото от един чип. или разпределителен вал и леко полиране на главата. пак повече полза.

ако колата не е турбо/компресор - чиповете са във най-добрия случай "горе-долу" като повечето бият към "няма полза". повечето чипове за нормални коли разчитат на това че фабрично двигателя е ограничен на х оборота със цел надеждност, но ако го завъртиш по-бързо ще даде малко повече коне плюс факта че като сменяш предавките оборотите няма да падат извън зоната на максималните коне - което води до по-добри времена.

скромното ми мнение е - изходяща генерация/колектор и/или разпределителен вал/полирана глава.
алекс
трабант 601с
разни други возила

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 21 Сеп 2004, 18:12

Ако е направено като хората, ще помогне. На някой коли повече, на други по-малко, но ще усетиш разлика определено, макар че не очаквай да тръгне като 325 :)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 21 Сеп 2004, 18:27

alx, не знам на по-ниски височини, но при нас има едни фенове, които могат да програмират ВАНОС-а. при нашите надморски височини има голям ефект на Н/А двигатели, ама става въпрос за С50 и С52 от 3.0/3.2 литра.

иначе скоро отваряхме едно Е46 325Ci за нова глава... мъка, мъка, мъка. портовете са така направени, че и аз да ги разширя и полирам щеше да има жесток ефект. просто размера на порта на главата и този на генерацията ама въобще не съвпадат... :roll:

отделно, можеш да му махнеш каталитика, ама някой трябва да го направи който си знае от работата, щото и компютъра трябва да излъже - ламбда сондите ще писнат ако го няма.

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 21 Сеп 2004, 19:13

е само това ме спира да си махна катализатора: че не знам кой може да ми го направи както трябва:(
малко е офтопик, ама ако някой си го е махнал и знае каде ще стане както трябва, моля да каже
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Сеп 2004, 19:20

много е просто.

гледаш си след катализатора дали имаш ламбда сонда. ако нямаш- си късметлия. ма най-вероятно имаш. намираш ги всичките (може да имаш повече от една) дето са след катализаторите.

после си купуваш необходимия брой "симулатори" - "о2 sims".

откачаш си тръбите точно след каталитиците и със щанга ги избиваш отвътре. внимаваш да не останат парчета вътре.

закачаш симулаторите.

печелиш 10 коня на задните гуми.
алекс
трабант 601с
разни други возила

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 21 Сеп 2004, 19:52

Ако някой усепее да си махне каталика по описания от алкс начин да свирка защото и аз искам да си го махна, но съм убеден че ще оплескат работата БГ майсторите...
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Сеп 2004, 20:10

във фирма Крафт на околовръстния път близо до Бояна са ми приятелчета , та там вместо катализатор слагат специялно резонаторно гърне , разработено да замести катализатора така че мотора да си работи както трябва , губи се само еко ефекта :)

цената :) около 60лв за ис и 120 лв за 6естак 6от са му две тръбите :)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Сеп 2004, 20:15

на мойта кошница е имало някога катализатор.от 3 години е с гьрне на мястото му.няма вече и ламбда сонда,проблеми няма.разход 11-15 градско и пот 10 извьн градско .в последствие смених и компа от такава но без лабда,пак никва промяна.а и е-34-ката дет я дадох на Гелето е така, а и още доста дет са минали през мен.тьй че спорет мен ,отиваш в някоя по реномирана Ауспухница да ти сложат гьрне и си перкаш :)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 23 Сеп 2004, 15:32

абе я ги отсвирете тия чипове мипове...
да не карате орлета случайно или да сте
в детския форум...
при М52/Б20 уголемете изходящите колектори
изправете трабите да могат газовете да
бегат по-бързичко и ше видите че разликата
е доста осезаема сравнение с тия електручески щуротии

много се е изписало по-въпроса за чиповете
спора си седи отворен така че всеки си знае

утре ще ви пусна един сервиз където е
правена една Е46-ца, карах я преди и след
промените - разлика има... колата се кара вече
година след тия промени и проблем не е имало
Да няма да
стане 325и ама разлика се намира пък и звука е готин :wink:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook