Пак за спортните филтри
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Пак за спортните филтри
Има ли някакво значение точно как е разположен филтърът?Възможно ли е при неправилно разположение да се получават някакви завихряния и дебитомерът да се шашка от това.Ако филтърът е разположен на пътя на силна струя въздух дали това пречи?Потокът преди филтъра какъв трябва да бъде?Трябва ли да е ориентиран предварително?Проблем ли е ако има много силен въздушен поток напречно на филтъра.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ако е студен въздух струя му е доста добре, не бих казал че му пречи, но ако смуче топъл въздух струя от някъде му пречи доста....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
няма кой знае какво зна4ение как е ориентиран филтъра стига да не опира някъде корпуса му.... но ако е с тръба за студен въздух е най хубаво(нали за кони4ен става въпрос) да е надлъжно сложен...
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
този начин колкото и да е защитен от вода, не можете да ме убедите, че колата не смуче вода, верно е дърпа много студен въздух, но едното за сметка на другото, аз не бих си го направил така 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Пич по-добре го махни от там! Един приятел си тества оригиналния колд аир интейк на АЕМ. Намокри филтъра и си пропусна водица без никви ядове. Ако искаш хидро локинг си карай така... Освен това събира страшно много боклуци и после като го минат с водоструйката на автомифката... 

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ми нали затва е направен да се пере. кво трябва да се притеснява човек от боклуци, просто по често ще трябва да се пере... 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
МАЛКО вода във двигателя от време на време, особено на капки, не е лошо- има почистваш ефект за клапаните. съвсем сериозно..
дебитомера е смятан за определен диаметър на тръбата на дебитомера. до колкото не сменяш диаметъра- дебитомера ще показва вярно. елемента трябва да е обърнат както е фабрично. повечето изглеждат че нямат лице и гръб, но всъщност са смятани за определен ъгъл под които да са изложени на струята.
относно формата на потока- бе да ти кажа мисля че има някакъв ефект, защото на много от дебитомерите пред елемента има една изправяща решетка (много ситна, ама 2см дебела). та ми се струва че щом я слагат - има ефект от нея. от друга страна популярен тунинг е да я махнеш- дава 5-7 коня... та не знам...
въздухозаборник във линията на видимост отпред е идеялния вариант. при скорости над 140 дори помпа малко.
ако те е страх от водата, сложи 2 пластини диаметрално противоположни една на друга дето покриват половината тръба вътре наклонени под 45 градуса една след друга (на около 5-10см) така че да се застъпват.. после пробии отдолу на тръбата между двете пластини една малка дупчица за да се изтича водата... почти нищо няма да влезе (е, ша го задушиш малко ма, няма решение без жертви)...
аз лично не бих го мислил много много. просто ако вали силно няма да карам много бързо..
дебитомера е смятан за определен диаметър на тръбата на дебитомера. до колкото не сменяш диаметъра- дебитомера ще показва вярно. елемента трябва да е обърнат както е фабрично. повечето изглеждат че нямат лице и гръб, но всъщност са смятани за определен ъгъл под които да са изложени на струята.
относно формата на потока- бе да ти кажа мисля че има някакъв ефект, защото на много от дебитомерите пред елемента има една изправяща решетка (много ситна, ама 2см дебела). та ми се струва че щом я слагат - има ефект от нея. от друга страна популярен тунинг е да я махнеш- дава 5-7 коня... та не знам...
въздухозаборник във линията на видимост отпред е идеялния вариант. при скорости над 140 дори помпа малко.
ако те е страх от водата, сложи 2 пластини диаметрално противоположни една на друга дето покриват половината тръба вътре наклонени под 45 градуса една след друга (на около 5-10см) така че да се застъпват.. после пробии отдолу на тръбата между двете пластини една малка дупчица за да се изтича водата... почти нищо няма да влезе (е, ша го задушиш малко ма, няма решение без жертви)...
аз лично не бих го мислил много много. просто ако вали силно няма да карам много бързо..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Начи кво? С пулвелизатора да пръскаме в интейка, а?
Нещо се майтапиш...
П.С. Начи ето ква била тайната на Шел Випауър да почиства клапаните! Сипвали му по малко водица...

Нещо се майтапиш...
П.С. Начи ето ква била тайната на Шел Випауър да почиства клапаните! Сипвали му по малко водица...

ти ако видиш как на драгстерите им пръскат директно във входящите колектори вода и ония плюят отзад цели парчета карбони от клапаните- няя се смееш. и аз първия път си помислих че нещо се е провинил и го мъчат ма се оказа че го чистят..
хидролок шока се проявява ако изведнаж му ливнеш доста и няма време да се изпари..
хидролок шока се проявява ако изведнаж му ливнеш доста и няма време да се изпари..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз също си играх с една спринтцовка с вода , само я доближаваш до вакумния щуцер и хоп сам си я изсмуква , но тове беше поредния жалък опит да си опрявя мотора, мислеики че проблема е нагар по клапаните ,но уви просто 8-те изпускателни ми бяха криви
иначе мноо хора пръскат вода или комбинация от вода и спирт за горене или метанол, казват че има ефект
даже го доказват ,но пак човек ако разчита на тях става мноо зависим, много е досадно особено ако колата е за всекидневна употреба , еии отивам на море проверявам: масло ,охладителна течност, бензин казан4е за чистачки металноказан4е :0 и тн и тн ее нема кр
иначе мноо хора пръскат вода или комбинация от вода и спирт за горене или метанол, казват че има ефект

Значи от снимката ще видите аз как реших да сложа филтъра.Точно над него ще има заборник,който по принцип е за кулера.Ама кулера вече е на друго място.
Относно мокренето.Имах следния проблем.Когато е сухо няма проблем и колата вървеше на 1 бар без прекъсвания с оригиналните дюзи.Когато заваля проливен дъжд,обърнете внимание-проливен!!!,колата почна да насича,когато филтъра се намокри обилно.Според мен водата по филтъра почна да променя показанията на дебитомера,той почна да показва повече влязал въздух,щото водата му охлажда жицата повече.ЕКУ-то почва да дава повече гориво,дюзите отиват на максимум и се включва кът фуела на компютъра.Ограничих малко буста и насичането изчезна.После като спря да вали върнах пак на един бар и нямаше насичане.Същото насичане идва когато се даде по-голям буст отколкото могат да понесат дюзичките.Което ме наведи на мисълта,че мокрия филтър води до завишени показания от дебитомера.А водната инжекция се поставя по принцип точно преди дросела.Обаче аз съм я слагал и доста далече от дросела,50/50 метанол и вода,когато нямах голям интеркулер.Постига се ефект от интеркулер,освен че има и почистващ ефект.Тръбата на дросела беше направо студена.Карах така на 2 бара с оригиналните бутала и не успях да счупя мотора.
...Обаче счупих друго.
Въпросът ми за положението на филтъра и потока преди него беше заради странно поведение на колата ми в ниски и средни обороти.Заради него смених една камара дебитомери и ходих при всички оторизирани мишоци,които си мислят,че разбират от Субару(Субару България,Митковци разни,Леонидовци и т.н.)Они само мигаха на парцали.Уплашиха се от вида на колата и не смеяха да пипнат нищо.Много съм бил разбъркал всичко и нищо не можели да разберат. :mha: А оня дето се перчи с СТИ-то на Божурище се беше огъзил под колата да гледа кво има там.казах му да чезне бързо да полира новата СТИ-ка на БАТО(400 коня фабрично
)Ма ша я видим дали е толко.....Накрая реших проблемата сам.Оказа се че белята е просто пипане на една джаджа с мръсни ръце,което е довело в смущение на работата на ламбда сондата.Проблемът беше отстранен с едни клещи резачки,щото аз немам компютрите на Субару България,ама имам клещи,дето режат яко.И също махнах мрежичката от дебитомера.Ама дал има 5-7 коня горница не съм видял 
Относно мокренето.Имах следния проблем.Когато е сухо няма проблем и колата вървеше на 1 бар без прекъсвания с оригиналните дюзи.Когато заваля проливен дъжд,обърнете внимание-проливен!!!,колата почна да насича,когато филтъра се намокри обилно.Според мен водата по филтъра почна да променя показанията на дебитомера,той почна да показва повече влязал въздух,щото водата му охлажда жицата повече.ЕКУ-то почва да дава повече гориво,дюзите отиват на максимум и се включва кът фуела на компютъра.Ограничих малко буста и насичането изчезна.После като спря да вали върнах пак на един бар и нямаше насичане.Същото насичане идва когато се даде по-голям буст отколкото могат да понесат дюзичките.Което ме наведи на мисълта,че мокрия филтър води до завишени показания от дебитомера.А водната инжекция се поставя по принцип точно преди дросела.Обаче аз съм я слагал и доста далече от дросела,50/50 метанол и вода,когато нямах голям интеркулер.Постига се ефект от интеркулер,освен че има и почистващ ефект.Тръбата на дросела беше направо студена.Карах така на 2 бара с оригиналните бутала и не успях да счупя мотора.

Въпросът ми за положението на филтъра и потока преди него беше заради странно поведение на колата ми в ниски и средни обороти.Заради него смених една камара дебитомери и ходих при всички оторизирани мишоци,които си мислят,че разбират от Субару(Субару България,Митковци разни,Леонидовци и т.н.)Они само мигаха на парцали.Уплашиха се от вида на колата и не смеяха да пипнат нищо.Много съм бил разбъркал всичко и нищо не можели да разберат. :mha: А оня дето се перчи с СТИ-то на Божурище се беше огъзил под колата да гледа кво има там.казах му да чезне бързо да полира новата СТИ-ка на БАТО(400 коня фабрично


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани