Маховика
Модератор: bum_bum
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Маховика
Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудя
За сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
+ за фиданзата!За 120$ разлика мисля,че не си заслужава да си играеш да свалящ и да качваш съединители само.Отделно качеството си е качество.Но питай и охам който караше с фиданза на Зката.
Мисля,че е доста доволен от нея.А за разликите от порядъка на 1.5 пък питай лудия гсм ако пише той още в този форум,че се беше поразсърдил нещо!
Мисля,че е доста доволен от нея.А за разликите от порядъка на 1.5 пък питай лудия гсм ако пише той още в този форум,че се беше поразсърдил нещо!
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/f ... _calcs.pdf
ей тук всичко си е описано с инерчни моменти и предавателни числа както си му е реда.
ако има въпроси питайте
ей тук всичко си е описано с инерчни моменти и предавателни числа както си му е реда.
ако има въпроси питайте
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Маховика
bum_bum написа:Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудяЗа сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.
скачай на фиданцата, нали знаеш че евтиното излиза скъпо (четох по разни щатски форуми преди време като аз търсех и някои хора се оплакваха от правеняците за не добър баланс, от кофти материали и т.н.) най-голямата далавера са едни китове - фиданца + оем сакс е36 м3 съединител, така или иначе ще надуваш по някое време и този съединител ти държи спокойно до 320 коня. само се приготви за зверското тракане след това, също така фиданцата е от две парчета и ако се наложи може да смениш само металната триеща повърхност...
ако го взимаш от щатския евау помоли да ти напишат във фактурата "warranty replacement, no commercial value" и минаваш тънко с митото





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..

А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
За високите имам валове и изпускатели
Скачам начи на М3- ковия Закс с Фиданзата. Ги попари олио тия КУРиери, 200 долара доставката 


- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
bum_bum написа:Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
взимай ОЕМ смело, другото ще го стопиш след 200км градско, особено в този трафик в софия...тракането ще ти е по-малко защото ОЕМ-а все пак има демпферни пружини, а аз съм с корав диск.
аааа много ти искат....на мен ми казаха 80 до лондон и 120 до БГ, ама не помня кои бяха, трябва да разгледам.....и задължително "warranty replacement"





- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ще зема ОЕМ кита с Фиданзата иначе с митницата нямам грижи, нали и разни др неща доста често получавам и вече имам много другари там 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
Имам един въпрос към теб bum_bum, гледам че доста неща пипна по 20-ката, та сега на какви пари ти е стъпило това всичкото, има ли голям ефект?
Направо не е ли по-добре направо да беше почнал примерно от б25,б28? Или бъркам...?
Направо не е ли по-добре направо да беше почнал примерно от б25,б28? Или бъркам...?
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани