Маховика

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Маховика

Мнение от bum_bum » 30 Окт 2008, 20:05

Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудя :roll: За сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 30 Окт 2008, 21:41

Лично според мен, заложи на качеството това 1.50 кг, мисля че изобощо няма да има никакъв ефект. :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 30 Окт 2008, 21:48

+ за фиданзата!За 120$ разлика мисля,че не си заслужава да си играеш да свалящ и да качваш съединители само.Отделно качеството си е качество.Но питай и охам който караше с фиданза на Зката.
Мисля,че е доста доволен от нея.А за разликите от порядъка на 1.5 пък питай лудия гсм ако пише той още в този форум,че се беше поразсърдил нещо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 31 Окт 2008, 0:06

Richmond написа:това 1.50 кг, мисля че изобощо няма да има никакъв ефект. :)

Напротив!!! 1.5 кг на коляновия вал са си от значение :winky: голямо значение :mhihi:
Все едно да кажеш че няма значение дали караш с изключен или включен климатик :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 31 Окт 2008, 0:42

http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/f ... _calcs.pdf

ей тук всичко си е описано с инерчни моменти и предавателни числа както си му е реда.
ако има въпроси питайте

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Маховика

Мнение от oxam » 31 Окт 2008, 11:29

bum_bum написа:Някой има ли представа доколко би било голямо значението на 1.5кг по- леко тегло в маховика. Става въпрос за олекотени маховици. Единият е 7.4кг, а другият е 5.90. По- тежкия е някакъв правеняк, който все пак претендира да е качествено направен, а по- лекия е Фиданза. Разликата в цената е $120. Та кой би било по- добре да се вземе се чудя :roll: За сега клоня към Фиданзата заради качеството, което може би ще е по- добро, но ако разликата в теглото не е решаваща бих се замислил и дали да не спестя някой лев.

скачай на фиданцата, нали знаеш че евтиното излиза скъпо (четох по разни щатски форуми преди време като аз търсех и някои хора се оплакваха от правеняците за не добър баланс, от кофти материали и т.н.) най-голямата далавера са едни китове - фиданца + оем сакс е36 м3 съединител, така или иначе ще надуваш по някое време и този съединител ти държи спокойно до 320 коня. само се приготви за зверското тракане след това, също така фиданцата е от две парчета и ако се наложи може да смениш само металната триеща повърхност...

ако го взимаш от щатския евау помоли да ти напишат във фактурата "warranty replacement, no commercial value" и минаваш тънко с митото ;)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Окт 2008, 11:56

Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката :)
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 31 Окт 2008, 14:35

оня ден вкарах на фиданзата кита ,няма такова качество просто ;)
но пък нали знаеш центробежните сили влияят все повече когато си с тежък маховик,тоя ще помага само в ниски обороти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Окт 2008, 15:36

За високите имам валове и изпускатели :) Скачам начи на М3- ковия Закс с Фиданзата. Ги попари олио тия КУРиери, 200 долара доставката :mhihi:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 31 Окт 2008, 15:44

:mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 31 Окт 2008, 16:13

bum_bum написа:Точно на тоя кит и аз съм се наточил, чудех се всъщност дали да взема тяхния си комплект с керамичния съединител или ОЕМ закс- а за М- ката ама като че ли вече ме разубедиха за тоя с перчатката :)
А тракането от олекотения маховик ли? То е май на късмет това, някои викат, че тракало, други, че не се усещало изобщо..

взимай ОЕМ смело, другото ще го стопиш след 200км градско, особено в този трафик в софия...тракането ще ти е по-малко защото ОЕМ-а все пак има демпферни пружини, а аз съм с корав диск.

аааа много ти искат....на мен ми казаха 80 до лондон и 120 до БГ, ама не помня кои бяха, трябва да разгледам.....и задължително "warranty replacement" :mhihi: иначе ДДС и мито върху пощенските и голямо дърво накрая.....
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Окт 2008, 16:55

Ще зема ОЕМ кита с Фиданзата иначе с митницата нямам грижи, нали и разни др неща доста често получавам и вече имам много другари там :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 31 Окт 2008, 19:32

Да обадиш и цена като теглиш чертата накрая! :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 31 Окт 2008, 20:00

То и сега мога да я тегля- към 850-900 долара според зависи от митницата :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 02 Ное 2008, 2:39

Имам един въпрос към теб bum_bum, гледам че доста неща пипна по 20-ката, та сега на какви пари ти е стъпило това всичкото, има ли голям ефект?
Направо не е ли по-добре направо да беше почнал примерно от б25,б28? Или бъркам...?
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook