Колектори
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Колектори
Немога да реша кои колектори да сложа.
Имам и двата вида първо поколение www.e30.de/fotost/f00120/15.jpg
Изглеждат зловещи , приличат на м-пауар, лесно се полират.
Или второто поколение www.e30.de/fotost/f00120/85.jpg
Второто поколение има повече завой, не може да се полира.
Веднага обаче идва втория въпрос ако първите са по-добри защо са били сменени. Досега измислих по ефтина изработка,по малко преходи, от тук и по малко гарнитури които предизвикват завихряня.
Другия въпрос е как седят нещата с равномерното пълнене на цилиндрите. При първото пшоколение дросела е точно срещу 3-ти и 4-ти цилиндър.
Имам и двата вида първо поколение www.e30.de/fotost/f00120/15.jpg
Изглеждат зловещи , приличат на м-пауар, лесно се полират.
Или второто поколение www.e30.de/fotost/f00120/85.jpg
Второто поколение има повече завой, не може да се полира.
Веднага обаче идва втория въпрос ако първите са по-добри защо са били сменени. Досега измислих по ефтина изработка,по малко преходи, от тук и по малко гарнитури които предизвикват завихряня.
Другия въпрос е как седят нещата с равномерното пълнене на цилиндрите. При първото пшоколение дросела е точно срещу 3-ти и 4-ти цилиндър.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Мислил съм го много ,но тоя интеик си мисля ,че трябва да е преди дросела, а другия проблем е, че няма място.
Мислил съм да направя интеика и под него направо да наредя 6 дросела от M- Power
Мислил съм да направя интеика и под него направо да наредя 6 дросела от M- Power
то най хубаво е да нареди6 самостоятелни дросели като от М ама дали 6те ти паснат на портовете в главата? аз си мисля 4е на М-ките са по големи от нормалното.... все пак са доста форсирани двг....
от снимките тоя на първата ли4но по ми харесва... втория имам 4увството 4е не са равни по дължина рънерите.... абе 6то не си направи6? не е трудно
аз сега си права интейк ама няма с кво да снимам.... ина4е изглежда горе долу така....
друг вариант за оптимизирано пълнене на вси4ки цилиндри...
от снимките тоя на първата ли4но по ми харесва... втория имам 4увството 4е не са равни по дължина рънерите.... абе 6то не си направи6? не е трудно


друг вариант за оптимизирано пълнене на вси4ки цилиндри...

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа:първия е със по-голям дебит и прави повече коне. но може да страда отзивчивоста на двигателя на ниските
втория прави повече въртящ момент и двигателя тегли по-добре на ниските.. но може малко да се души на високите
Алекс бих искал да ми кажеш твоето мнение:
Имам още една дроселова клапа и си мисля ако направя колектора от горната снимка самоче на входа му да има два фланеца и две дроселови клапи дали на ниските ще поема по-добре и избщо ,какво според теб би станало просто ми е интересно мнението ти ???
пп: дроселите и двата са абсолютно еднакви и лесно могат да се настроят да отварят заедно и еднакво , горивото си е през дюзите

хмм тука стана въпрос за пленум с няколко дросела... макар 4е теорети4но би трябвало да стане много 4увствителна газта .... един 4и4ка във форумите кадето 4ета си направи не два а три дросела с три филтъра и е на мегаскуирт и мери колата на дино и после и на писта и излезе 4е напук на вси4ки скептици и теоретици колата върви перфектно, респонса е брутален и даже има коне отгоре
луда работа 



" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
да нещо подобно имах предвид благодаря ти за инфото и аз така си мислех че като настъпиш и моторчето отговаря 

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Значи доколкото си спомням писаното от някакъв немски професор,по-дългите и по тясни всмукателни тръби=повече к.с. и по-добра работа при високи обороти.По дебели и по къси следователно= повече Нм и по-добра работа на ниски обороти.
Той беше дал за пример един двигател(не си спомням кой точно),които имаше и от двата вида всмукателни тръби,като електрониката определя спрямо оборотите през кои трябва да влиза въздуха и кога.
Той беше дал за пример един двигател(не си спомням кой точно),които имаше и от двата вида всмукателни тръби,като електрониката определя спрямо оборотите през кои трябва да влиза въздуха и кога.
всъщност е обратното- тънки и дълги - по-добро завихряне, по-малък дебит, по-пълно изгаряне на ниските; по-къси и по-дебели- повече дебит, но по-лошо изгаряне на ниските, но по-добра работа на високите.. за ниски трябва тясно и бързо, за високи- широко и бързо
относно дроселовите клапи- 2 номера е или по една за всеки цилиндър (и максимално близо до главата за по-добра отзивчивост) или.. изобщо не се хаби. има само едно изключение- при в-образните двигатели може да има по една клапа за всеки ред (демек 2 клапи), но при 4 цилиндъра- няма смисъл...

относно дроселовите клапи- 2 номера е или по една за всеки цилиндър (и максимално близо до главата за по-добра отзивчивост) или.. изобщо не се хаби. има само едно изключение- при в-образните двигатели може да има по една клапа за всеки ред (демек 2 клапи), но при 4 цилиндъра- няма смисъл...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Аз ги мерих моите колектори и на обем и на дължина тръбите са еднакви. Обема го мери като ги налях с вода. А дължината с конец. Може да има разлика +- един сантиметър.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани