318is turbo is back :)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 01 Апр 2007, 0:12

Браво, браво луд ...
А за бензина .. нямаше ли да е по-добре да смениш оригиналната с една Валбро 255 л/ч или 325 л/ч ... има и Бошовски такива. С 1 ред големи дюзи ли си или 2 реда по-малки? Доста добри времена ... на 2 бара доста ще падне ... и ако се и олекоти ... :yes: ... а и нитро имаш :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Апр 2007, 0:33

ludiagsm написа:ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика :)

Неска поразрових из нета ама нищо не успях да намеря за Халтек Е8.Имаше какви ли не обаче точно Е8 само на снимка го имаше :mhihi:
Тва на официалния сайт.
Като гледам видеото нещо не е добре май я скорости я диф а?Не би ли трябвало да превключва "по-меко" някак от 1-2 или аз нещо се заблуждавам :confused:

П.П.неска изчетох всичко що има за МС-а и вече смея да твърдя че съм една стъпка напред в науката :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 0:39

AlibiTu написа:Браво, браво луд ...
А за бензина .. нямаше ли да е по-добре да смениш оригиналната с една Валбро 255 л/ч или 325 л/ч ... има и Бошовски такива. С 1 ред големи дюзи ли си или 2 реда по-малки? Доста добри времена ... на 2 бара доста ще падне ... и ако се и олекоти ... :yes: ... а и нитро имаш :twisted:


имам две помпи валбро в момента едната е подкачваща а другата нагнетателна но колкото и да е яка през вътрешно фи 4 няма как да нахрани иска-ата та затова другата седмица ще прокарвам две нови горивни магистрали на фи 10 вътрешно ще сложа още дна външна помпа валбро с още един регулатор и така ще отделя двете рейки да са самостоятелни и да не се влияят една от друга предполагам 4е няма д аима грижи с горивото след това и ще има 2 бара и 11,5 смес :)

а азота малко по-натам можеби за състезанието на 21 ако си4ко е ок :)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Апр 2007, 8:18

ludiagsm написа:
bawareca написа:Sa ako udari6 nekoja 15-ska na Bojura 6e ti praim evala :winky:



опаа 4екай са 4е не разбрах тва за 15-ките пожелание ли е или просто лекинко си дрискаш, ако не знаеш още предишния път на 1 бар времето ми е 13,78 деба цайса насран


ludiagsm написа:
vutov написа:Не е ли малко 15-ка, при положение, че такова време дават Астри ГСИ-ки. Аз се надявам повечко на нещо 13-14сек. След като се направи докрай този сетъп де.


абе кви 13-ки бе :) на 2 бара тая коля става 400коня

земете из4акайте малко и после разсъждавайте
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 8:52

bawareca написа:
ludiagsm написа:
bawareca написа:Sa ako udari6 nekoja 15-ska na Bojura 6e ti praim evala :winky:



опаа 4екай са 4е не разбрах тва за 15-ките пожелание ли е или просто лекинко си дрискаш, ако не знаеш още предишния път на 1 бар времето ми е 13,78 деба цайса насран


ludiagsm написа:
vutov написа:Не е ли малко 15-ка, при положение, че такова време дават Астри ГСИ-ки. Аз се надявам повечко на нещо 13-14сек. След като се направи докрай този сетъп де.


абе кви 13-ки бе :) на 2 бара тая коля става 400коня

земете из4акайте малко и после разсъждавайте


какво цитираш бе злобар смотан колата беше на 1,4 бара и беднеше в4ера а с тази степен иска 2,2 престани да ми спамиш темата нали си о щатско страната на неогрни4ените възможности напрай нещо и тогава сери деба къв 4овек си ти бе Киро от къде е тая злоба в тебе :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 9:06

Nightmare написа:
ludiagsm написа:ами луд по добро е от мс-а но е опс 4-5 пъти по скъпо управлява каквото се сети6 по мотора 4е дори има неквио оции з аклиматика :)

Неска поразрових из нета ама нищо не успях да намеря за Халтек Е8.Имаше какви ли не обаче точно Е8 само на снимка го имаше :mhihi:
Тва на официалния сайт.
Като гледам видеото нещо не е добре май я скорости я диф а?Не би ли трябвало да превключва "по-меко" някак от 1-2 или аз нещо се заблуждавам :confused:

П.П.неска изчетох всичко що има за МС-а и вече смея да твърдя че съм една стъпка напред в науката :mhihi:


за халтека има диск със схеми4ки и обяснения.

а пък за божура нямах грижи с превключването а ми просто изпробвах разли4ни вариянти на тръгване , там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи

е дифа си каза неговото ама работя по въпроса ;)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 01 Апр 2007, 9:27

Абе ти откакто счупи 6-тия мотор за тая година, много нервен изглеждаш?!
Не знам къде видя злоба в мойте мнения , аз само се опитвам да ти припонмя че НЕ СИ в страната на неограничените възможности , но уви.
Всъщност би трябвало да ми е мъчно за теб , но уви :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 01 Апр 2007, 13:30

ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи

е дифа си каза неговото ама работя по въпроса ;)


зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти :evil: .... явно и аз ще трябва да мисля за сликове :roll:

П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Апр 2007, 20:50

bawareca написа:Абе ти откакто счупи 6-тия мотор за тая година, много нервен изглеждаш?!
Не знам къде видя злоба в мойте мнения , аз само се опитвам да ти припонмя че НЕ СИ в страната на неограничените възможности , но уви.
Всъщност би трябвало да ми е мъчно за теб , но уви :winky:


аз попринцип на моменти съм нервен на моменти съм весел ама нали знаеш как ми викат ,луд съм си и тва е , парите съм си искарал със 4естен труд малко смт-та уред4ета и тн. и имам възможност да си 4упя и 20 мотора на година дреме ми на кура това ми е хоби нито пия нито пуша нито се дрогирам мойта дрога е бмв-то страшно се кефя на него защото въпреки 4е не съм се родил с гай4ен ключ в ръката си го правя сам и железата и електрониката колкото мога толкова, помагат ми хора със съвети и идеи и нещата за сега постепенно се получават откривам си грешките и си взимам мерки за решаването им тоест знам как и мога да си реша проблемите :idea:

Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как) :?: :mhihi:

твойта насрана е28-ца на 2 бара даваше средни 15-ки какво пове4е да говорим :!: напраи железа за 400+ коня а смеси и аванси нема :) сори аз не съм виновен за твойте пропуски в областа на автоелектрониката (знам 4е е така от некои хора на които си осрал електроника за сума пара) та това е в общи линии ,ако не помагаш поне не ми пре4и да се кефя на резултатите си защото макар и незна4ителни за теб, за мен те са нещо :!: защото съм ги постигнал сам и тук в България с цената на много усилия и лишения :!:

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 02 Апр 2007, 0:30

Joreto написа:
ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи

е дифа си каза неговото ама работя по въпроса ;)


зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти :evil: .... явно и аз ще трябва да мисля за сликове :roll:

П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.

Жорето какво време даде с Мерцедеса?
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Апр 2007, 8:18

ludiagsm написа:.............

Абе дебел , ти май пак се обърка за пореден път. Ти сега да не си помисли че ти завиждам на епохалните 14 сек , или на 200-те коня дет ги вадиш на 1.ХХХ бара , пряко следствие от академичните ти познания по автомобилна електроника и у-во на ДВГ.Иначе винаги се радвам на бързи баварци , дори направени от безхаберници като тебе.
А когато се доближиш поне малко до това което беше БМВ-то от аватра ми , може да започнеш да ми говориш на ТИ.
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Апр 2007, 8:38

ludiagsm написа:
Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как) :?: :mhihi:
... (знам 4е е така от некои хора на които си осрал електроника за сума пара) .........

Абе драги ми Смехурко , мехур такъв , не знам на кой съм изгорил електрониката или на кой съм пуснал буталото накриво , ама за повече от 50 направени от мене двигателя няма нито един да е гръмнал. Нито веднага , нито след 50000 км. , нито с турбо нито без.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 9:03

bawareca написа:
ludiagsm написа:.............

Абе дебел , ти май пак се обърка за пореден път. Ти сега да не си помисли че ти завиждам на епохалните 14 сек , или на 200-те коня дет ги вадиш на 1.ХХХ бара , пряко следствие от академичните ти познания по автомобилна електроника и у-во на ДВГ.Иначе винаги се радвам на бързи баварци , дори направени от безхаберници като тебе.
А когато се доближиш поне малко до това което беше БМВ-то от аватра ми , може да започнеш да ми говориш на ТИ.


абе смотан щи говора както си искам щот си ми на к.ра какво се хвалиш с тоя гнил скрапер бе дето на всяка скорост си биеше газа у тампоните 6от нема никво ока4ване ни спира4ки на мойта само предните дискове и музиката тежат колкото купето на тая е21-ца, добре 4е му нацели слу4айно смес та тръгна малко ама аз така и не си спомням какво време даде знам само 4е бе6е 2,3 мотор и искара няколко месеца после даде фира :mhihi: и това му беше незнам и какво време е дал по старата мерилка кажи да 4уеме :mhihi:

кажи също и защо не проработи съшата технология ала врътни дебитомера и на дъртата баба яга е28-цата ако знаеше как щеше да нaправиш и нея поне смес да има а не да сменяш гарнитури всяка седмица :mhihi:

а колкото до академи4ното образование по двигатели НЕ нямам такова ха сега как ли се оправям без него :mhihi:

ти май колкото по дърт ставаш толко изкукваш немам думи просто даже ми писна и да те обиждам




виж сетих се за на Томи е21-цата тя, наистина е достойна за уважение щот тя поне даде нещо под 13 ако 4е е 3,5 литра
Последна промяна ludiagsm на 02 Апр 2007, 9:23, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 02 Апр 2007, 9:13

bawareca написа:
ludiagsm написа:
Можеби тебе те е яд 4е освен да звиваш гайки и да пуснеш некoе бутало (въпреки 4е знам за твои изцепки дет си срал на некои хора у колите да не казвам на кои и как) :?: :mhihi:
... (знам 4е е така от некои хора на които си осрал електроника за сума пара) .........

Абе драги ми Смехурко , мехур такъв , не знам на кой съм изгорил електрониката или на кой съм пуснал буталото накриво , ама за повече от 50 направени от мене двигателя няма нито един да е гръмнал. Нито веднага , нито след 50000 км. , нито с турбо нито без.


е верно на росен коларов бмв-то още не е тръгнало как да гръмне като не върви :) я кажи сега като му счупи сегмента при поставяне на буталото каква циганийка направи кажи си вместо сегмент на JE PISTONS какво му тури там да не казвам аз , кажи как му гръмна халтека с твойта простотия :!:

абе киро ти осъзнаваш ли какво си при4инил на тая кола на тая икона на BMW ,за тези които не знаят М3 2,5 16 Еvo3 и ето все още не е готова а томи се бори с нея от няколко месеца

просто коментара е излишен яко цигания и простотия ужасс :shock: 4ак мене ме е срам заради теб :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 02 Апр 2007, 9:46

Nikolay1 написа:
Joreto написа:
ludiagsm написа: там настилката зацепва яко а особено със сликовете та аз си бях свикнал леко леко съединителя и само си помпам газта на 1-ва ама на бетона е съвсем друго като дам леко газ и тя забие нос:) и накрая тръгвам си с пълната газ и няма грижи

е дифа си каза неговото ама работя по въпроса ;)


зацепва яко ако си със сликове, питай ме мен с нормални гуми как зацепва чак след втора та даже и на трета превърта ... При мен даже като стартирах без да съм в буста като дойде налягането на първа почваше за върти :evil: .... явно и аз ще трябва да мисля за сликове :roll:

П.П. вярно че беше доста студен бетона, дано като се по-стопли да се променят нещата.

Жорето какво време даде с Мерцедеса?


най-доброто беше 14.69 (буста е 0.5бара в момента) , колата има потенцял да влезе в 13-ките (високи) така като е в момента само ,че магарето зад волана трябва да и свикне .

http://kornhollyo.data.bg/bojurishte31. ... %ee035.3gp

коментарите къртят .... ама има нещо вярно в тях поне за външния вид :)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook