e30 m20b23 turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Яну 2009, 22:33

Бат_Колю написа:
bmw325ci написа:http://www.youtube.com/watch?v=SZXXvo4d8Jw само че това е на йеската, ама пак важи :mhihi:

напротив.въобще не важи.тука колата не вървеше изобщо,щот беше изплюла маркуча дето излиза от турбото и едвам правеше 1bar boost.после кат спрехме пред нас го стегнах и ходих да я тествам след волуяк на новия път.незнам тогава колко я бех надул щото уредчето е само до 2bar дееба,но на 200км/h кат я смачкам и почваше да буксува...
ем беше на 17-ки джанти и 3.45 диф :)


Дай цена за турбиниране на йеска :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Яну 2009, 10:14

TOM написа:
Бат_Колю написа:.незнам тогава колко я бех надул щото уредчето е само до 2bar дееба,но на 200км/h кат я смачкам и почваше да буксува...
ем беше на 17-ки джанти и 3.45 диф :)
Ееее, не така по заледеното с 200.... ;)

Питай лудия бате,щом на мен не вярваш :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Яну 2009, 10:23

Бат_Колю написа:
TOM написа:
Бат_Колю написа:.незнам тогава колко я бех надул щото уредчето е само до 2bar дееба,но на 200км/h кат я смачкам и почваше да буксува...
ем беше на 17-ки джанти и 3.45 диф :)
Ееее, не така по заледеното с 200.... ;)

Питай лудия бате,щом на мен не вярваш :mhihi:

тогава бях с един ред стоковите 200cc дюзи и един ред от ауди ТТ турбо на 4bar налягане на бензина.някой беше писал в пърформанса,че тия от тт-то на 3,5бар са 350cc.начи станаха грубо 550cc на цилиндър.и с тия дюзи след 1,5bar boost сместа отиваше на 14-15 и нагоре :twisted: .та 550cc отговарят горе долу на 300коня.... ;)
сега купих едни дет се ползват за метанол-0280150842 (1680цц).с тех вече мисля че нема да има бедна смес :mhihi: :mhihi:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Яну 2009, 10:27

bmw325ci написа:та до 2 бара отчита "само" викаш :shock: евала за зглобката щом не си е изплюла карантиите :yes:
дай некое видийце отвътре та и ние да и се порадваме ;)

ето ти отвътре,ма тоя клип е доста стар.още бех със старата турбина и много къс диф 4,45 с е36 кутия.тогава не ставаше за каране http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 03 Яну 2009, 12:00

Бат_Колю написа:
Бат_Колю написа:
TOM написа:
Бат_Колю написа:.незнам тогава колко я бех надул щото уредчето е само до 2bar дееба,но на 200км/h кат я смачкам и почваше да буксува...
ем беше на 17-ки джанти и 3.45 диф :)
Ееее, не така по заледеното с 200.... ;)

Питай лудия бате,щом на мен не вярваш :mhihi:

тогава бях с един ред стоковите 200cc дюзи и един ред от ауди ТТ турбо на 4bar налягане на бензина.някой беше писал в пърформанса,че тия от тт-то на 3,5бар са 350cc.начи станаха грубо 550cc на цилиндър.и с тия дюзи след 1,5bar boost сместа отиваше на 14-15 и нагоре :twisted: .та 550cc отговарят горе долу на 300коня.... ;)
сега купих едни дет се ползват за метанол-0280150842 (1680цц).с тех вече мисля че нема да има бедна смес :mhihi: :mhihi:

То че бедна смес няма да има няма да има ама ти за крила мисли ли вече от каде да и земеш на е30ката!

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 03 Яну 2009, 16:26

sachs написа:Питай лудия бате,щом на мен не вярваш :mhihi:
Ни най-малко не искам да те упрекна в лъжа ;) Явно има още нещо, може съединителя да ти е приплъзвал, лоши гуми, асвалта да е бил хлъзгав и др. Но няма как 300 коня М42 като го настъпиш от 200 и да започва да буксува, не и с хубави гуми и нормален асвалт. Сигурен съм защото например моята е 400+ коня, имам и 130 коня азот и след 180 не ще и да чуе за буксуване.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 03 Яну 2009, 16:58

И моята вчера от атмосферен режим кат я настъпих на четвърта тръгна с вратите :help: ама па си беше мокричко пу дееаа :P .
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook