ITB ???
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
slavianko написа:Не се заблуждавай че ще се получи без странична намеса по електрониката. И аз така си мислих ама не стана. Наложи се да си вдигна налягането на горивният регулатор на 5 бара за да дойдат смесите на място. Накрая сложих допълнителна електроника и се получи. Но без чипосване или бутане по софтуера не вярвам да се получи. Поне при мен не беше възможно по друг начинcursed_in_eternity написа:Колега в каталога за индивидуалните дросели за ежедневна употреба си пише за кои модели вървят с чип и кои се продават без чип.Аз гледах за моита (е36 320)и за нея са без чип пише че качват 20 коня и СТРУВАТ 2075 евра
То според това което аз съм попрочел тук там по принцип за абсолютно всеки по сериозен мод правен по двигателя,за да извлечеш максимума трябва да се пипнат картите на еку-то такаче съм напълно съгласен с теб и с колегата по горе




Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ITB ???
То че може без кутия може, ама нали говорим за коли, които ще се карат и по улицата, а не само по писти от 3-4к оборота нагоре. Един дросел като се портне и не се нагласи пеперудката както трябва се разказва играта на празния ход, а кво остава с 6 парчета, ако не се синхронизират и се оставят без кутия.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
Е това и аз не мога да разбера какви фанатици има по света,но явно тези "чорапи" пречистват въздуха доволно
Here is a setup I just finished for a 20v VW. Its got toyota TB's-това е сега го намерих в нета ето и снимка:


Here is a setup I just finished for a 20v VW. Its got toyota TB's-това е сега го намерих в нета ето и снимка:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: ITB ???
alx написа:cursed_in_eternity написа:Демек с 2 думи са по-добри за спортно шофиране,така ли да разбираме?
ми.. определено не са за коне или въртящ момент. най-мощните коли на света са с единичен карбуратор...
Поне видях,че Alx e писал и аз така малко оффтопик,ама та да покажа нагледно с едно линкче за какво става на дума и какво открих в една интересна фирма която май преди време и той беше споменал в една своя тема.
http://www.sonnysracingengines.com/engi ... ing-engine
Има и по интересни от тоя,ама тоя е атмосферка.Бесна атмосферка.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: ITB ???
Това го присаждах на моита,ама го махнах,защото не ми остана място за климатика





- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: ITB ???
обикновено индивидуални дросели се ползват, за да може да се оптимизира резонантното пълнене за определени обороти. при двигатели с повече от 4 цилиндъра (или 4 цилиндъра с много агресивни градуси на разпределителните валове) всмукването на въздуха не е независимо между цилиндрите и е доста трудно да се оптимизира (сега вече има компютърни модели, които са доста по-добри в това отношение) резонантното пълнене, а индивидуалните дросели дават възможност всеки цилиндър да е за себе си и по този начин се избягват доста сложната ситуация с два отворени всмукателни тракта едновременно (не случайно доста от спортните атмосферни v8 двигатели имат 2 колектора по 4 цилиндъра, за да се търси максимален ефект от резонантното пълнене (примерно f430))
при атмосферните двигатели винаги се търси и скорост на потока и минимален пад на налягането, като "тапата" в системата рядко е дроселовата клапа (в определени граници). ясно е, че при число на Мах над 1 (или даже над 0.6) масовия дебит спира (или сериозно намалява) да се увеличава, но понеже то е локално за определена точка, обикновено за двигатели се гледа един показател, който се казва индекс на Мах (Mach index) и при стойности над 0.5 се смята, че има "тапа" в системата. Ще гледам да напиша нещо за всмукателния тракт тези дни
при атмосферните двигатели винаги се търси и скорост на потока и минимален пад на налягането, като "тапата" в системата рядко е дроселовата клапа (в определени граници). ясно е, че при число на Мах над 1 (или даже над 0.6) масовия дебит спира (или сериозно намалява) да се увеличава, но понеже то е локално за определена точка, обикновено за двигатели се гледа един показател, който се казва индекс на Мах (Mach index) и при стойности над 0.5 се смята, че има "тапа" в системата. Ще гледам да напиша нещо за всмукателния тракт тези дни
66 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани