Какво правят $7700 за Е46 330 ...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 10 Ное 2005, 23:19

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

съжалявам за лошото качество.
в келеша имам снимка на турбото свалено..покъртително голямо е :) са кат са прибере /че го оставих да броди/ ще ви го кача

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 10 Ное 2005, 23:27

F-14 написа:
RS-MAD написа:
F-14 написа:
F14 написа:бе спокойно може да си купиш 2 такива шкоди като твойта само с тия пари дето човека е дал за гъзарийки

Евала на човека ... много им се кефия на такива хора.


Съжалявам искрено за острия тон който съм използвал не съм искал но май съм се увлякъл покрай инопланетянина.
съгласен съм принципно с теб.Проблема който смятам че ще срещнеш е със именно софтуеърни и тест проблеми.Под тест визирам именно фактора настройка който смятам само келемето и проспийд могат да ти направят.Като за вторите съм с лека несигурност.
За голфа сигурно не съм те разбрал,просто там съм фен отдавна и затова може би съм прекалил.
Смятам че изхождаш от факта че имаш способности да поставиш този кит сам,както и да се справиш с дреболии и проблеми произхождащи от това...аз гледам от гледната точка на човек който НЕ може да го направи и НЕ иска да се цапа,нито пък иска да се учи да го прави.
Ако аз имам твойта кола,или идентична такава,ще трябва да хвърля сума пари на майстори да ми поставят глезотийките,след това на сума тунингисти/късмет че келемето ми е близък но ако не ми беше.../ и накрая резултата надали ще е оптималния,
като под ОПТИМАЛЕН визирам че или няма да върви според потенцияла си,или пък ще се счупи от много вървеж.
Та оттам.ДА моторспорт дават за 7700 долара,не евро което е и грешката от самото начало/но и евро нека бъде/ кит който аз смятам че НЯМА да успея да направя сам.Дори и с помощта на доста хора пак няма да стане така.
Не обичам опитите с неясен резултат- примерно дай да пробаме па ако гръмне гръмне.За това пресмятайки наум реших че това не е много.
Като щяха да ми слагат кулера на еклипса щяха да ми вземат 200долара за монтаж и 200 за къстъм пайпинг.Това щото са ми приятели в САЩ.А иначе познай...обикновенния час в такъв сервиз е над 50долара на час...сам знаеш колко би направило това като сметка.
Прав си за 1,8Т.За мене супер машинка,за някой е боклук.Има китове.Но виж пък и какво предлагат МТМ например.
Съжалявам ако съм бил груб като цяло.Просто явно разговора тръгна в грешната насока с лош тон.
За 100те лева пък беше искрено а не иронично!!!
Относно думите на ТОМ...знам знам....мармота...той и християн така ти пееше едно време и говореше обидно.Спомням си.
Те тези не стигат далеч.
P.S. Този маняк дето ти разправям за него РС-МАД,е луд...има и М3 от магазина ама жули яко голфа :)
Ще видя немам ли снимки да ви кача :)

Дори и така както казваш да е , да кажем едно АТП китче с ГТ2871Р или 28РС струва 2100$. Едно Greddy интеркулерче заедно с пайпинг и всичко е 850$. Upsolute , REVO , GIAC , Unitronic и други имат софтуер за този сетъп. 500-900$ зависи кво ти хареса.
Значи 3500-4000$ за сетъп , който всеки малко по разбиращ МЕХАНИК , подчертавам МЕХАНИК може да свърше. И за тези пари говорим за моторен тунинг с софтуера. За още 100-200$ и един байпас клапан , зависи кво те кефи.
Сложи 2000$ за трансмисия.1000$ за други глезотии.
Дотук са 7000$ за части и китове които имат нужда от чисто механично монтиране.
Просто искам да кажа че за 7000-8000 може да направиш един кит от до , не само мотора.
Сега ако искаш МТМ, АБТ , или някоя друга компания да твори , ясно е че 7000-8000 изобщо няма да те оправят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 10 Ное 2005, 23:40

спор за разлика в цена няма :)
смятам че ще има обаче разлика в качеството на изпълнение и особено на настройки.
дори не знам дино стенда може ли да поддържа едни обороти на колата -този стенд в софия де-
демек искаш да я настроиш на 4000 и той държи 4000 независимо ква газ подаваш.
а тия фирми имат такива стендове.аз доколкот знам от някои турбо ентусиасти...нема казвам имена....още не знаят как да използват потенцияла на стенда в софето.
това би било недостатък не мислиш ли?
иначе си прав.може и по тънко да го направиш.Но има го и момента че ти правиш ъпгрейд на вече турбинна машина.а когато присаждаш турбо проблемите са малко повече :)
ето например виж- купуваш си октавиан и си ламер.отиваш и за 5000 ойрота кво ти предлагат.Ти със същите пари ще направиш по-силна кола.ОК ама никой няма да ти плати да му направиш шкодата,доколкото тази фирма ще спечели този клиент.Нали все пак затова ги има тия фирми?
Аа пропуснах да кажа.С келемето мерихме преди малко колите,та си говорихме и той споделя мнението ми че 7700 не са много за това което предлагат ДА.
http://www.mtm-online.de/en/skoda_kit_O ... 232FX.html

искам да кажа като цяло че сякаш говорим едно и също ама на различни езици.
Но тия работи за 500 долара болт онове и т.н. са ми пълни простотии.
7000 долара прав си :) но 500 долара надали :)
+ това аз ако съм механик за тая механична работа ще взема едно 600 долара сиреч 1000лв примерно.На мен ми се струва доста :)
а виждаш ли ,ако е бмв там имаш доста други главоболия ...
ето скоро говорихме с келеша,имам една гарнитура за моето което ако го оставя ще стане турбо.та тая гарнитура е 300долара без доставката.
Ами блоу-оф ако не сложа то се едно нямам турбо :)
до тук 560 долара щото блоу оф само греди или форж.
нататък сам знаеш.апексито 500 кинта. чукачките дето ги имаш на колонката и аз ше туря такива.едната на греди е 150 долара.подчето и то некви си 30-40...лека полека...трупа се.

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 4:27

Ама батко ше се сетите че с Апекси се почва ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Мнение от THUNDER » 11 Ное 2005, 10:41

Аве пичове (тук имам предвид ВСИЧКИ взели участие в спора ;) ), идеята ми като пуснах темата НЕ беше да я превръщам в типичната "хранилка" - чисто и просто с малките си познания в областта на тунинга $7700 ми се стори прилична сума за този кит ;) .

Започвам да вярвам, че споменаването на цена в България, НЕЗАВИСИМО в какъв контекст, поражда люти спорове :evil: :help: . Няма да правя анализ на причините, но на момента се сещам за две такива: първата е пословичната ни мнителност и страха да не бъдеш "минат" в цената... А втората е, че у нас все още не се цени какво и с какво качество получаваш срещу въпросната цена или така важното в белите държави съотношение "цена-качество" :roll: :confused: ...

Та щях да съм по-доволен от постовете ви ако бяхте изразили съмнение и подкрепили с примери от недоволни клиенти на DA (вярвам, че доста от нас четат и чужди форуми), уличаващи ги в използвнето на некачествени елементи и/или монтаж ;) :idea: .

Все пак имам молба към админ-ите: затворете темата при следваща размяна на псувни или обиди, нека ТОЗИ форум не заприличва на други "специализирани" по темата :help: :!:
Live and let Die!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 11 Ное 2005, 11:14

Cobra написа:Ама батко ше се сетите че с Апекси се почва ;)

Току що дойде , прясно прасно е още пари ми в ръцете :twisted: :twisted: :twisted:
Sorry за лошия пик.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 11 Ное 2005, 12:54

ей ся и аз ще поръчам едно не ИЗДЪРЖАААААААААААМ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 11 Ное 2005, 12:56

THUNDER написа: нека ТОЗИ форум не заприличва на други "специализирани" по темата :help: :!:



кажи го на ПРИЯТЕЛЯ ти Вили :(

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 13:02

RS-MAD написа:
Cobra написа:Ама батко ше се сетите че с Апекси се почва ;)

Току що дойде , прясно прасно е още пари ми в ръцете :twisted: :twisted: :twisted:
Sorry за лошия пик.
Изображение


А,да ти е честито-ама моля те заради мен пускай го на монитор с най-много цигании,да свети :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 11 Ное 2005, 13:15

[quote="Cobra"][/quote]
Ей сега слизам да го монтирам ,после ще постна тука или нова тема :)
Ша му пуснем всичките шукарийки да е като стрелбище :)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 16:52

Така те искам батко,само пак да не влезе ландикар да ни обвини в циганизация :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Ное 2005, 10:53

RS-MAD написа:
Cobra написа:

Ей сега слизам да го монтирам ,после ще постна тука или нова тема :)
Ша му пуснем всичките шукарийки да е като стрелбище :)



как ще го вържеш , смисъл кой сигнал ще модифицираш ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

Мнение от RS-MAD » 17 Ное 2005, 11:14

ludiagsm написа: как ще го вържеш , смисъл кой сигнал ще модифицираш ?

Няма да модифицирам сигнал , да не го бъркаш с Apexi SAFC ?
Хващам управлението на wastegate директно през Апексито. Оставям клапана който по принцип го управлява само електрически свързан за да може ECU-то да е щастливо.
Малко ми се разказа играта с сигналите ама в крайна сметка се оправих.
Сигнал за RPM хванах от комутатора за 1 цилиндър. Пуснах Апекса с настройка за 1 цилиндър и всичко е ОК.
ТПС и Speed изскарах директно от буксите на ECU.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 17 Ное 2005, 14:23

RS-MAD написа:
ludiagsm написа: как ще го вържеш , смисъл кой сигнал ще модифицираш ?

Няма да модифицирам сигнал , да не го бъркаш с Apexi SAFC ?
Хващам управлението на wastegate директно през Апексито. Оставям клапана който по принцип го управлява само електрически свързан за да може ECU-то да е щастливо.
Малко ми се разказа играта с сигналите ама в крайна сметка се оправих.
Сигнал за RPM хванах от комутатора за 1 цилиндър. Пуснах Апекса с настройка за 1 цилиндър и всичко е ОК.
ТПС и Speed изскарах директно от буксите на ECU.


дотук разбирам че ще го ползваш като буустконтролер или ?

а когато вдигне6 налягането как ще оправиш сместа

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 17 Ное 2005, 14:27

ludiagsm написа:
RS-MAD написа:
ludiagsm написа: как ще го вържеш , смисъл кой сигнал ще модифицираш ?

Няма да модифицирам сигнал , да не го бъркаш с Apexi SAFC ?
Хващам управлението на wastegate директно през Апексито. Оставям клапана който по принцип го управлява само електрически свързан за да може ECU-то да е щастливо.
Малко ми се разказа играта с сигналите ама в крайна сметка се оправих.
Сигнал за RPM хванах от комутатора за 1 цилиндър. Пуснах Апекса с настройка за 1 цилиндър и всичко е ОК.
ТПС и Speed изскарах директно от буксите на ECU.


дотук разбирам че ще го ползваш като буустконтролер или ?

а когато вдигне6 налягането как ще оправиш сместа

То ако го ползваше за друго бате,трябваше да вземе САФЦ2 като мойто :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook