М43б18 + турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Яну 2009, 3:21

ще се върти без проблем,500 оборота одгоре не са никакъв проблем :D


мерси за акала :)

и тая година живот и здраве пак там се видеме да почерпа :D

ма дано да съссскам до тогава :roll:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 27 Яну 2009, 9:28

BMWRACING написа:...

та бате кво викаш М43-ката ще се врътка на 7000 иляди :roll:



Тя ще се врътка ама нема да има смисъл освен ако няма някоя друга доработка по колекторите примерно (макар че това е после верижна реакция и води след себе си нужда от промени и по други възли като гориво Еку и т.н. )


Но поне за първа и втора може да върши работа да прави 100 на 2-ра без да се бавиш да сменяш на 3-та може и да даде по добро време за такова засичане..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Яну 2009, 14:06

Тя ще се врътка ама нема да има смисъл освен ако няма някоя друга доработка по колекторите примерно (макар че това е после верижна реакция и води след себе си нужда от промени и по други възли като гориво Еку и т.н. )


Но поне за първа и втора може да върши работа да прави 100 на 2-ра без да се бавиш да сменяш на 3-та може и да даде по добро време за такова засичане..


бате Захо ти преди време имаше м43б16,според теб ще деяни ли на 1 бар и 7К оборота

знам от Лудия че тая мойта М40-ката държи спокойно 1бар и 7500 оборота ,ма Компот с м40 няма деевеш :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 27 Яну 2009, 14:08

Аз си мисля че между двигателя на компака и на седана и купето няма разлики М40 си е М40...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Яну 2009, 14:13

Аз си мисля че между двигателя на компака и на седана и купето няма разлики М40 си е М40..


м не колега от 93г започват да слагат м43 Баварците ,купе,седан и кампакт :)

ти си със м43 ;)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 27 Яну 2009, 14:16

BMWRACING написа:
Тя ще се врътка ама нема да има смисъл освен ако няма някоя друга доработка по колекторите примерно (макар че това е после верижна реакция и води след себе си нужда от промени и по други възли като гориво Еку и т.н. )


Но поне за първа и втора може да върши работа да прави 100 на 2-ра без да се бавиш да сменяш на 3-та може и да даде по добро време за такова засичане..


бате Захо ти преди време имаше м43б16,според теб ще деяни ли на 1 бар и 7К оборота

знам от Лудия че тая мойта М40-ката държи спокойно 1бар и 7500 оборота ,ма Компот с м40 няма деевеш :(


Би требвало да държи 1бар бес проблеми с хубав интеркулер и добре направени настроики! Щото от там идват повечето поразии ;)

А и м43-то си е с верига ;)

Най много да се наложи да се разреди леко с подложка примерно..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Яну 2009, 14:32

Би требвало да държи 1бар бес проблеми с хубав интеркулер и добре направени настроики! Щото от там идват повечето поразии ;)

А и м43-то си е с верига ;)

Най много да се наложи да се разреди леко с подложка примерно..


ма боя ли е сгъстена м43-ката

пък живот и здраве към края на лятото за настроиките ще потърся един човек,който вече не пише тук (Ludiagsm) :( :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 27 Яну 2009, 15:35

BMWRACING написа:
Аз си мисля че между двигателя на компака и на седана и купето няма разлики М40 си е М40..


м не колега от 93г започват да слагат м43 Баварците ,купе,седан и кампакт :)

ти си със м43 ;)


Колега аз знам с какъв двигател съм на моята кола! Имам предвид че между трите купета няма разлика в двигателите М40 е еднакъв за всички купета на които е сложен!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 27 Яну 2009, 15:56

Колега аз знам с какъв двигател съм на моята кола! Имам предвид че между трите купета няма разлика в двигателите М40 е еднакъв за всички купета на които е сложен!


е да ма купето и компакта се прават от 94 нататак,а по това време м40-то спира да се слага в кошовете им :) ма май нещо неможем да се разберем

да не би да имаш предвит,че М40-ката може плъг енд плей в Компотчето :roll: :)

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook