Амортисьори
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Wolf4 написа:Не, създаването на пейпал акаунт с маестро не става! Току що пробвах. Точно преди 10 минути, половинката получи уведомление от нейната банка, че и дават виза кредит кард. На тва му се вика късмет! И сега след като вземе картата, веднага ще поръчам. Ще пиша редовно какво е станало.



- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Между другото, сега като се разрових сериозно си харесах това:
http://rallynuts.com/motorsport/shoppingbasket.asp
Koni Sport Suspension Kits BMW Цена с доставка : 530.82 GBP
GET MORE ENJOYMENT FROM YOUR CAR WITH KONI SPORTKIT Most KONI SPORT KIT dampers are externally adjustable (see reference list) to allow even further optimisation to your individual needs. A simple turn of the knob for your personalised optimal driving experience! Advanced technology from the world of Formula-1. The New KONI SPORT KITS are designated 1130-series and offer you more fun through: * A sporty and aggressive look for your car * The ultimate in driving experience, adjustable to your driving style * Reduced body roll and improved stability during cornering * More safety due to improved road holding performance * TÜV certificate for all European car models * KONI Quality & Warranty
http://rallynuts.com/motorsport/shoppingbasket.asp
Koni Sport Suspension Kits BMW Цена с доставка : 530.82 GBP
GET MORE ENJOYMENT FROM YOUR CAR WITH KONI SPORTKIT Most KONI SPORT KIT dampers are externally adjustable (see reference list) to allow even further optimisation to your individual needs. A simple turn of the knob for your personalised optimal driving experience! Advanced technology from the world of Formula-1. The New KONI SPORT KITS are designated 1130-series and offer you more fun through: * A sporty and aggressive look for your car * The ultimate in driving experience, adjustable to your driving style * Reduced body roll and improved stability during cornering * More safety due to improved road holding performance * TÜV certificate for all European car models * KONI Quality & Warranty
Are you M enough...?!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Здрасти, имам едно въпросче относно Кони Спорт за Е34
Та тези аморт. могат ли на първо време да се монтират на нормалната пружина / оригинална / и в последствие да преценя за пружини
Предварително благодаря


Предварително благодаря
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Peter Angelov написа:Здрасти, имам едно въпросче относно Кони Спорт за Е34Та тези аморт. могат ли на първо време да се монтират на нормалната пружина / оригинална / и в последствие да преценя за пружини
![]()
Предварително благодаря
Може!
Аз имах такава идея, но добре, че се отказах и поръчах кит-а, защото една от старите ми пръжини беше шчупена

Така, че ако твойте са оригиналните или са мноого стари не рискувай, пружините не са вечни. Иначе според майстора при който ги слагах това било добра комбинация за нашите пътища, защото не сваляш колата, но стабилността се подобрява доста с жълтото кони.
Mens sana in corpore sano
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
gotcha написа:Peter Angelov написа:Здрасти, имам едно въпросче относно Кони Спорт за Е34Та тези аморт. могат ли на първо време да се монтират на нормалната пружина / оригинална / и в последствие да преценя за пружини
![]()
Предварително благодаря
Може!
Аз имах такава идея, но добре, че се отказах и поръчах кит-а, защото една от старите ми пръжини беше шчупена![]()
Така, че ако твойте са оригиналните или са мноого стари не рискувай, пружините не са вечни. Иначе според майстора при който ги слагах това било добра комбинация за нашите пътища, защото не сваляш колата, но стабилността се подобрява доста с жълтото кони.
Здрасти, да ще проверя из основи моите пружини

1. Имам проблем с гаража ако смъкна няма минаване

2. Вече няколко месеца така и не мога да преценя реално ако взема примерно пружини 35/15 или 30/20 какво ще се получи

3. Не на последно място е и комфорта

4. В крайна сметка моята идея е следната - колата почти не се кара, не се ползва за екстремни мероприятия, идеята ми е просто искам съвсем малко да е смъкна отпред

Та това ми е проблема и ми се ще вашето мнение...
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Ами аз съм на мнение, че ако не я караш агресивно, трябва да си вземеш хубави амортисьори, да кажем оригинални, за да си запазиш возията.
За мен 5-а серия трябва да вози комфортно...
Аз лично бих направил така.
И щом имаш проблем с гаража не я смъквай...
За мен 5-а серия трябва да вози комфортно...
Аз лично бих направил така.
И щом имаш проблем с гаража не я смъквай...
Mens sana in corpore sano
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
gotcha написа:Ами аз съм на мнение, че ако не я караш агресивно, трябва да си вземеш хубави амортисьори, да кажем оригинални, за да си запазиш возията.
За мен 5-а серия трябва да вози комфортно...
Аз лично бих направил така.
И щом имаш проблем с гаража не я смъквай...
Искаш да кажеш да скачам до BMW и да си вземам оригинал аморт. или просто да не вземам аморт. от този вид

Благодаря
P.S. Мога веднага да погледна за каква цена става въпрос оригинала..
Peter Angelov написа:gotcha написа:Ами аз съм на мнение, че ако не я караш агресивно, трябва да си вземеш хубави амортисьори, да кажем оригинални, за да си запазиш возията.
За мен 5-а серия трябва да вози комфортно...
Аз лично бих направил така.
И щом имаш проблем с гаража не я смъквай...
Искаш да кажеш да скачам до BMW и да си вземам оригинал аморт. или просто да не вземам аморт. от този видДобре ако закупя от BMW аморт. не са ли морално остаряли от техническа гледна точка...
Благодаря
P.S. Мога веднага да погледна за каква цена става въпрос оригинала..
Ами че са морално остаряли остаряли са,ама са остаряли точно колкото и колата.Т.е. те са смятани да бъдат такива и затова са такива.5цата като цяло е направена за повече комфорт,но не е 7ца все пак.Ако търсиш стабилност и комфорт оригинален кит на бмв е най-добре.Говорим амортесиори и пружини.Ако смениш твойте със оригиналните за твоя модел чисто нови ще има доста голяма разлика.
Все пак матеряла старее както знаем.
Ако търсиш високи скорости стабилност при завой и т.н. тогава минаваш в другото измерение на спортните китове.
Но комфорта остава на заден план.
Помисли какво искаш преди да купуваш!

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
slatanic написа:Peter Angelov написа:gotcha написа:Ами аз съм на мнение, че ако не я караш агресивно, трябва да си вземеш хубави амортисьори, да кажем оригинални, за да си запазиш возията.
За мен 5-а серия трябва да вози комфортно...
Аз лично бих направил така.
И щом имаш проблем с гаража не я смъквай...
Искаш да кажеш да скачам до BMW и да си вземам оригинал аморт. или просто да не вземам аморт. от този видДобре ако закупя от BMW аморт. не са ли морално остаряли от техническа гледна точка...
Благодаря
P.S. Мога веднага да погледна за каква цена става въпрос оригинала..
Ами че са морално остаряли остаряли са,ама са остаряли точно колкото и колата.Т.е. те са смятани да бъдат такива и затова са такива.5цата като цяло е направена за повече комфорт,но не е 7ца все пак.Ако търсиш стабилност и комфорт оригинален кит на бмв е най-добре.Говорим амортесиори и пружини.Ако смениш твойте със оригиналните за твоя модел чисто нови ще има доста голяма разлика.
Все пак матеряла старее както знаем.
Ако търсиш високи скорости стабилност при завой и т.н. тогава минаваш в другото измерение на спортните китове.
Но комфорта остава на заден план.
Помисли какво искаш преди да купуваш!
Да много си прав



В крайна сметка никой не казва какво ще се получи око се резне с една витка пружината

Е покрай това не ми пречи да сложа едни хубави нормални аморт. за които също не знам кои са удачните, едни казват Буге, други Билштайн

Пак до задънена улица....
P.S. Най накрая вземам това Коти Спорт и монтирам на нормалните пружини и от там ще видим кво правим...
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Тва с рязането на пружините си го избий от главата
Все пак не "тунинговаш" старото жигули или московец...
Реши какво искаш от колата и тогава действай, както ти казахме досега.
Дали я караш малко или много няма значение, важно е как я караш.
Тази петичка тдс аз лично бих си я карал за кеф, да си ми вози глаадко, гладко
Не е задължително да купиш амортисьорите от официален вносител на БМВ, намери там където са най-тънки.
Иначе Боге, Билщайн, Закс до колкото съм чел по форума, което и да вземеш няма да сгрешиш. Важно е да са за твойта кола

Все пак не "тунинговаш" старото жигули или московец...
Реши какво искаш от колата и тогава действай, както ти казахме досега.
Дали я караш малко или много няма значение, важно е как я караш.
Тази петичка тдс аз лично бих си я карал за кеф, да си ми вози глаадко, гладко

Не е задължително да купиш амортисьорите от официален вносител на БМВ, намери там където са най-тънки.
Иначе Боге, Билщайн, Закс до колкото съм чел по форума, което и да вземеш няма да сгрешиш. Важно е да са за твойта кола

Mens sana in corpore sano
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Peter Angelov написа:Да много си правАз затова и толкова време не мога да се реша какво да бъде
За оригинал на BMW мисля че тея са луди, цените са умопомрачителни
за това което се предлага.
В крайна сметка никой не казва какво ще се получи око се резне с една витка пружината........
P.S. Най накрая вземам това Коти Спорт и монтирам на нормалните пружини и от там ще видим кво правим...
Добре де, не погледна ли линка, който пуснах за спортния кит на кони дето си поръчах. Излиза малко над 520 евро за моята кола, но за твоята трябва да се провери. Амортисжорите са четиристепенни, пружините свалят колата отпред с 2.5см, отзад с четири и стойката и става по-добра. Все пак стойката не е най-важното нещо, защото с тоя кит, колата застава като камък на пътя. Аз вече имам една кола с такъв кит(пружините, обаче с аджамекс) и ти казвам, че е удоволствие да се кара. ако пък някои светъл ден я качиш на писта, направо няма да повярваш как стои там. И така...какво е нужно да се набутваш с прескъпи оригинални рамена дето двете предни ще ти струват колкото целия кит с доставката, не знам. За флекс...ами БМВ, караш все пак, пружини да режеш....
Are you M enough...?!
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Колега само да те поправя, че кони китовете свалят 40мм отпред и 25мм отзад
Това за спорт и стр.т

Това за спорт и стр.т
Mens sana in corpore sano
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Wolf4 написа:Peter Angelov написа:Да много си правАз затова и толкова време не мога да се реша какво да бъде
За оригинал на BMW мисля че тея са луди, цените са умопомрачителни
за това което се предлага.
В крайна сметка никой не казва какво ще се получи око се резне с една витка пружината........
P.S. Най накрая вземам това Коти Спорт и монтирам на нормалните пружини и от там ще видим кво правим...
Добре де, не погледна ли линка, който пуснах за спортния кит на кони дето си поръчах. Излиза малко над 520 евро за моята кола, но за твоята трябва да се провери. Амортисжорите са четиристепенни, пружините свалят колата отпред с 2.5см, отзад с четири и стойката и става по-добра. Все пак стойката не е най-важното нещо, защото с тоя кит, колата застава като камък на пътя. Аз вече имам една кола с такъв кит(пружините, обаче с аджамекс) и ти казвам, че е удоволствие да се кара. ако пък някои светъл ден я качиш на писта, направо няма да повярваш как стои там. И така...какво е нужно да се набутваш с прескъпи оригинални рамена дето двете предни ще ти струват колкото целия кит с доставката, не знам. За флекс...ами БМВ, караш все пак, пружини да режеш....
Здрасти, трудно ми е да поръчам от вън поради ред причини. А от BG се оказва че повечето фирми и магазини не знаят за какво става въпрос и от там незнам какво да поръчам. Това ми е малко сложен момент поради това че не разбирам толкова много а и не искам да разваля колата.

- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Peter Angelov написа:Здрасти, трудно ми е да поръчам от вън поради ред причини. А от BG се оказва че повечето фирми и магазини не знаят за какво става въпрос и от там незнам какво да поръчам. Това ми е малко сложен момент поради това че не разбирам толкова много а и не искам да разваля колата.
Ако ти е толкова трудно да си отвориш кредитна разплащателна сметка виза или мастер(което ми е странно), спокойно можеш да ползваш услугите на някои, който има разплащателна сметка в ПЕЙПАЛ. Най-добрият вариант ще бъде да си извадиш ти сам такава сметка и да си оперираш с нея за твоите цели. С БГ, най-добре да ползваш услугите на фирми, препоръчани от колеги, защото в противен случай рискуваш да си навлечеш само неприятности. Да не говорим, че в сайта има поне трима души, които предлагат точно този вид услуги и за някои от тях прочетох много добри отзиви.
Are you M enough...?!
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани