За Гърнетата и техния звук!?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 25 Юни 2004, 12:53

Мерси пич ;)
Прав си за аудио форума, ти ако видиш как създават звуците на спортните коли... Сигурно с толкова техника колкото в едно звукозаписно студио ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 25 Юни 2004, 15:35

Гледал съм документален филм за лабораторията на Ремус и наистина работят с тонове професионална аудиоапаратура, за да докарат различни тонове при различните обороти при различни коли и т.н. След този филм започнах страшно много да се заслушвам в звука на колите и да се интересувам от разликите между истинските и не-съвсем истинските спортни ауспуси :wink:
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.06.2004

Мнение от пепино » 25 Юни 2004, 21:40

Здравите на вси4ки феновете на яката марка. аz сам нов и не zнам дали тоzи вьпрос няма да проzву4и глупаво zа някои но ме интересува. :(
на една кола вьтре в купето не е важна марка и коне освен zвука от ауспуха се 4ува6е и някакси един саска6т zвук.а ми каzаха 4е ауспуха е наистина много добър .zа пари и марка не zнам.може ли да е и от него или може да е от не6то друго.иzвинябам се ако въпроса не е на място

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 26 Юни 2004, 9:05

пепино, не му е мястото точно тук на този въпрос, дали не ти е от бензиновата помпа това свистене? мойта свисти доста също и се чува отзад (логично) :P :wink:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 27 Юни 2004, 0:47

Еми явно ще се разходя до М комплект да видя за какво става дума!
Пък и сега като се замисла аз имам и награда от Събора за бесплатен монтаж демонтаж на гърне в М Комплект, така че тва ще да е!

Мерси на всички! :wink:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Мнение от KoolyO » 27 Юни 2004, 1:26

KoolyO написа:Гърнетата и бяха Yoshimoto, стига да не се бъркам с правилното произношение на марката (емблемата им е самурай който държи меч)
Лошото е че нямам идея дали тука някъде се продават такива, а и предполагам са доста скъпички.


:bs:
Бъркам, бъркаааам името на марката :dummy:
Значи цялата му генерация, та до последната тръба и гърне се казваха Yoshimura. Фирма с традиции! Вярно предимно с мотоциклетите, ама... :dunno:
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 27 Юни 2004, 9:38

традиции и цени ..... :shock:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.02.2004
Местоположение: mladost cyti Sofeto

Мнение от yoyo » 27 Юни 2004, 21:29

idva i si otiva B M W ako maxne6 auspufa 6te varvi pove4e tova e prinzipa na remusa kolkoto po svobodno izlizat gazovete tolkova po dobre [color=red]
BMW team Mladost
E-21 team Bulgaria
Street Disorder Workshop

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Мнение от KoolyO » 28 Юни 2004, 1:34

Не е достатъчно, просто да си излизат свободно газовете.
Ако беше така, в повечето състезания и със сигурност във Ф1, нямаше да имат генерация и тръби двигателите :)
Изходните тръби (евентуално гърнета) се проектират така, че от полученото завихряне, да се смъква налягането в самите изходни колектори и по този начин, един вид да се ускоряват изгорелите газове :arrow: почти не остават изгорели газове в горивната камера за следващия такт.
Доста грубовато обяснено, но не съм толкоз добре с физиката, че да обясня, как точно става. Просто това съм чел...
Ако има някой наистина вещ в тези работи, ще се радвам да го обясни точно:ok:
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 28 Юни 2004, 9:20

Говориш май за резонансно изпразване на цилиндрите:
Цялата изпускателна генерация се проектира така, че да има звуков резонанс някъде за обороти около максимума на мощност (или въртящ момент :dunno:), обаче самото изпразване става с огромна скорост, и ефекта е като експлозия на всеки изпускателен такт. Можеш да си представиш какво ще се чува, това се прави само за състезания.

АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
Аватар
Мнения: 6034
Регистриран на: 15.09.2003
Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
Пол: Мъж
Кара: E53 Х5 3.0d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от X-citer » 28 Юни 2004, 23:57

Simple_man, не бързай с гърнето, ако в четвъртък идваш на Еко ще ти дам много добра оферта за крайно гърне Remus или Sebring. Цената варира между 180 и 200 лв. , но не са менте. Имат си щампа и сериен номер. Вече на 3-ма мой приятели сложихме от тях и резултата е доста добър. Въпросните коли преди бяха с Нес спорт и има коренна разлика.
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 29 Юни 2004, 8:55

Ако не вземеш от ек - саитъра скоро време ще докарат ремуси от австрия на добри цени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 29 Юни 2004, 10:00

дайте и аз да си взема от тия ремуси с добрите цени :wink:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 29 Юни 2004, 14:06

Трябва да докарат 2-3 броя така ще има дори да не стигнатапак ще се намерм. :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 14.07.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: За Гърнетата и техния звук!?

Мнение от acschnitzer » 15 Юли 2004, 1:15

не пиша на кирилица та ми истриха мнението

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook