Могат ли 4000 лв да направят е36 320 13"сек кола

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Ное 2005, 11:11

F-14 написа:на кадет корса или астра като се сложи ЛЕТ + чип ще отиде на около 14 и ще трябват неща за примерно 2000-2500 да речем за да стане 13...


скоро се возих на корса с ЛЕТ мотор + голям кулър + чип (налягане 1.1 - 1.2 бар) , тази количка върви като ненормална ;) . За съжаление не носех г-тека за да направим 1-но замерване, много ми е интересно какви времена ще даде на 0-100 и 402м .

KAMIKADZE написа:Гледал съм стотици карти за тайминг значи при 1 бар според степента , тайминга варира между 20-30градуса , обаче в този случай със степен от 10:1 или 10.5:1 ли колко беше мисля че 22-25 градуса ще са добре , според теб тези 22-25 градуса и моите 15 стават 37-40градуса - аз мисля че 320-ката ги прави ...

МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Ное 2005, 11:23

Joreto написа:МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........


Както казах преди според мен това е нормалния тайминг - 20 градуса са добре за мотор надут с 1бар и степен като за атмосферен ... фабрично този мотор е вървял гаранция 15+градуса отгоре
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Ное 2005, 12:09

KAMIKADZE написа:
Joreto написа:МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........


Както казах преди според мен това е нормалния тайминг - 20 градуса са добре за мотор надут с 1бар и степен като за атмосферен ... фабрично този мотор е вървял гаранция 15+градуса отгоре


да точно така :yes: . Тук обаче ми се струва ,че пропускаме едно много важно нещо и то е с какъв бензин ще се кара колата защото аванса примерно за 92 ще е различен от аванса за 100 октана ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 13:10

а отде да видя колко ми е сток аванса??
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Ное 2005, 15:01

Малко ламерска идея,ама неможе ли да се направи чип с аванс на -10 примерно,като така и така карам с едно гориво винаги?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Ное 2005, 15:30

въобще не е ламерска идея...
даже се продават такива от по-сериозните фирми...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 21 Ное 2005, 15:56

Кой по сериозни фирми?
Щото ми се върти тука в главата нещо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Ное 2005, 19:53

абе аванса си го пипаш от смт-то и то само ако има боост ина4е колата става мноо мудна


идеята е че ако няма налягане аванса трябва да не се пипа или да е леко напред когато постепенно идва налягането ,в картата на запалването постепенно аванса трябва да отива назад а колко назад зависи отстепеннта на сгъстяване и налягането на което се надува
Последна промяна ludiagsm на 22 Ное 2005, 14:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 22 Ное 2005, 14:23

май май работата стана че не могат 4000лв да направят 13 секундна кола....
особено бмв

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 22 Ное 2005, 15:17

F-14 написа:май май работата стана че не могат 4000лв да направят 13 секундна кола....
особено бмв

aз до преди малко сметах,и стигнах извода че ако се ползват нови части и се прави хубаво със хубава електроника,буст контролери и със ъпгрейд на окачването и спирачните под 5000-6000лв не може се падне без труда,и става въпрос за кола за всеки ден да се кара :roll:
Освен некой не иска да си прави голфче или сиера тип скрапер :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 22 Ное 2005, 17:38

Selqatin написа:
F-14 написа:май май работата стана че не могат 4000лв да направят 13 секундна кола....
особено бмв

aз до преди малко сметах,и стигнах извода че ако се ползват нови части и се прави хубаво със хубава електроника,буст контролери и със ъпгрейд на окачването и спирачните под 5000-6000лв не може се падне без труда,и става въпрос за кола за всеки ден да се кара :roll:
Освен некой не иска да си прави голфче или сиера тип скрапер :mhihi: :mhihi: :mhihi:

абсолютно правилно си разбрал :)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 22 Ное 2005, 19:16

Такава е цифрата,
самооооооооо
дето никой май от вас не отчита едно друго нещо-НЯМА такъв филм,правиш и спираш!
Е,те тва с Кирчо си говорихме,
аз първо почнах с жеалние да съм към 200коня,
след 1 месец ми станаха малко,после викам 250 стигат,да ама не,сега
300 ми се въртят в главата,
пък да ви кажа там една М-ка дето към 600 се гласи,най ме блазни та нещата са:

Старт - 3000лв.
1 Месец - +2000
...
след време +ХХХХ
и така до....незнам ще ви кажа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 22 Ное 2005, 20:44

Ще използвам тук да отговоря на S-stail от другата тема на Кобра
Ето накратко какво видях аз от това което той ми показа./то е това http://www.street-solutions.com/JonCivic.html /
Така:
Блоу-оф -200$
Турбото - 1000$
Кулер - първи стейдж ама сигурно е 2ри...към 400$
Греди Profec B Spec 2 към 300$
греди турбо таймър -100$
Инжектори 680cc - 350$
Аутомитър бууст гейдж и изходящи температури - да речем още 100$ ама е 200$ реално...но слагаме ги 100$
Walbro fuel pump 100$ ориентировачно щото нищо не пише за нея.
До тук събираме към 2300.
Това е част от изброеното обаче.
+ това са цени някакви от сайтове без шипинг до САЩ ако шипинг пък няма...без хендлинг.
Без шипинг до БГ,БЕЗ МИТА....
Без настройките.А те струват пари.
Кво стана.
Отново сметката не излиза че за 4000 колата ще стане...
за да не бъда голословен ето ви линкове към цените:
http://www.2kracing.com/index.php/cPath/462_502
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
http://www.paragon-products.com/product_p/951-int-1.htm
блоу оф и инжектори...по спорна работа ама пак няма да са много по-евтини.
Мда.....и!
Ами И нишо не става без пари.
АКО имаме човек в САЩ да ни ги прати.
АКО може да избегнем мита и шипинги.
АКО можем да си ги сложим сами.
Ако ....знаете кво праи :)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 22 Ное 2005, 21:13

И какво сега :?: Аз до тук разбрах следното:
1. За да бъде колата под 14 сек.
-всички части трабва да са от магазина
-всички части трябва да са лъскави(да не са от бус, фадрома и т.н.)
-13+ сек. се правят само с турбо от 1000$
-13+ сек. се правят само при наличието на бустконтр. грееди, таймер грееди, валбро помпа,
-13+ сек. се правят само при наличието на EGT, ГГЗ и т.н.
2. Всичко гореизброено трябва да се закупи от САЩ :roll:

А защо да не стигнат на някой който може да си я направи сам :?:
Аз си мисля(не твърдя) че сам мога да я вкарам в 13-сетте. Без, разбира се, да купувам скъпи неща. И без тях колата може да прави 13+ цял сезон.
В Бургас има Супра по която са вложени 123456789000 хил.лева и падна (не съм присъствал) от Астра 2.0 16 с валове и нитро. Като след известно време и трябваха и още три бутала :!:
С това, F-14, искам да ти напомня че кога ще се счупи една кола не зависи от магазините в САЩ, а също и как ще се сглоби и експлоатира :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 22 Ное 2005, 21:18

TOM написа:И какво сега :?: Аз до тук разбрах следното:
1. За да бъде колата под 14 сек.
-всички части трабва да са от магазина
-всички части трябва да са лъскави(да не са от бус, фадрома и т.н.)
-13+ сек. се правят само с турбо от 1000$
-13+ сек. се правят само при наличието на бустконтр. грееди, таймер грееди, валбро помпа,
-13+ сек. се правят само при наличието на EGT, ГГЗ и т.н.
2. Всичко гореизброено трябва да се закупи от САЩ :roll:

А защо да не стигнат на някой който може да си я направи сам :?:
Аз си мисля(не твърдя) че сам мога да я вкарам в 13-сетте. Без, разбира се, да купувам скъпи неща. И без тях колата може да прави 13+ цял сезон.
В Бургас има Супра по която са вложени 123456789000 хил.лева и падна (не съм присъствал) от Астра 2.0 16 с валове и нитро. Като след известно време и трябваха и още три бутала :!:
С това, F-14, искам да ти напомня че кога ще се счупи една кола не зависи от магазините в САЩ, а също и как ще се сглоби и експлоатира :!:

на Ники супрата ще тръгне ако я барне знаеш кой.А на калин астрата прави с малко пари 13 или даже горни 12 нали така?
Можеш да можеш да направиш Астра с нитро и вал на 13 ама не можеш от Е36 купе с 4К да направиш 13 секундна кола която да изържи.
Говорихме за хонди тука,за астри...ама един се обади за БМВ и това беше Камикадзето и видя какво става :)
Аз мисля като него.До тук не успя да ме обориш но може да продължим темата е цяло удоволствие за мен :)
А за нещата от САЩ ...ми просто там са най-евтини за тва.
А ако не решим случая тук,ще продължим като се видим и без това ще ми е приятно да си побъбрим на темата :)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook