Могат ли 4000 лв да направят е36 320 13"сек кола
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
F-14 написа:на кадет корса или астра като се сложи ЛЕТ + чип ще отиде на около 14 и ще трябват неща за примерно 2000-2500 да речем за да стане 13...
скоро се возих на корса с ЛЕТ мотор + голям кулър + чип (налягане 1.1 - 1.2 бар) , тази количка върви като ненормална

KAMIKADZE написа:Гледал съм стотици карти за тайминг значи при 1 бар според степента , тайминга варира между 20-30градуса , обаче в този случай със степен от 10:1 или 10.5:1 ли колко беше мисля че 22-25 градуса ще са добре , според теб тези 22-25 градуса и моите 15 стават 37-40градуса - аз мисля че 320-ката ги прави ...
МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Joreto написа:МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........
Както казах преди според мен това е нормалния тайминг - 20 градуса са добре за мотор надут с 1бар и степен като за атмосферен ... фабрично този мотор е вървял гаранция 15+градуса отгоре
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
KAMIKADZE написа:Joreto написа:МБ-та (2.3-16в) на които съм гледал картите с 9.7:1 CR при 1бар (~ 350кс на гумите) карат на 18-20 градуса........
Както казах преди според мен това е нормалния тайминг - 20 градуса са добре за мотор надут с 1бар и степен като за атмосферен ... фабрично този мотор е вървял гаранция 15+градуса отгоре
да точно така


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Малко ламерска идея,ама неможе ли да се направи чип с аванс на -10 примерно,като така и така карам с едно гориво винаги?
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
абе аванса си го пипаш от смт-то и то само ако има боост ина4е колата става мноо мудна
идеята е че ако няма налягане аванса трябва да не се пипа или да е леко напред когато постепенно идва налягането ,в картата на запалването постепенно аванса трябва да отива назад а колко назад зависи отстепеннта на сгъстяване и налягането на което се надува
идеята е че ако няма налягане аванса трябва да не се пипа или да е леко напред когато постепенно идва налягането ,в картата на запалването постепенно аванса трябва да отива назад а колко назад зависи отстепеннта на сгъстяване и налягането на което се надува
Последна промяна ludiagsm на 22 Ное 2005, 14:39, променена общо 1 път
F-14 написа:май май работата стана че не могат 4000лв да направят 13 секундна кола....
особено бмв
aз до преди малко сметах,и стигнах извода че ако се ползват нови части и се прави хубаво със хубава електроника,буст контролери и със ъпгрейд на окачването и спирачните под 5000-6000лв не може се падне без труда,и става въпрос за кола за всеки ден да се кара

Освен некой не иска да си прави голфче или сиера тип скрапер




- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
Selqatin написа:F-14 написа:май май работата стана че не могат 4000лв да направят 13 секундна кола....
особено бмв
aз до преди малко сметах,и стигнах извода че ако се ползват нови части и се прави хубаво със хубава електроника,буст контролери и със ъпгрейд на окачването и спирачните под 5000-6000лв не може се падне без труда,и става въпрос за кола за всеки ден да се кара![]()
Освен некой не иска да си прави голфче или сиера тип скрапер![]()
![]()
абсолютно правилно си разбрал

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Такава е цифрата,
самооооооооо
дето никой май от вас не отчита едно друго нещо-НЯМА такъв филм,правиш и спираш!
Е,те тва с Кирчо си говорихме,
аз първо почнах с жеалние да съм към 200коня,
след 1 месец ми станаха малко,после викам 250 стигат,да ама не,сега
300 ми се въртят в главата,
пък да ви кажа там една М-ка дето към 600 се гласи,най ме блазни та нещата са:
Старт - 3000лв.
1 Месец - +2000
...
след време +ХХХХ
и така до....незнам ще ви кажа
самооооооооо
дето никой май от вас не отчита едно друго нещо-НЯМА такъв филм,правиш и спираш!
Е,те тва с Кирчо си говорихме,
аз първо почнах с жеалние да съм към 200коня,
след 1 месец ми станаха малко,после викам 250 стигат,да ама не,сега
300 ми се въртят в главата,
пък да ви кажа там една М-ка дето към 600 се гласи,най ме блазни та нещата са:
Старт - 3000лв.
1 Месец - +2000
...
след време +ХХХХ
и така до....незнам ще ви кажа

- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
Ще използвам тук да отговоря на S-stail от другата тема на Кобра
Ето накратко какво видях аз от това което той ми показа./то е това http://www.street-solutions.com/JonCivic.html /
Така:
Блоу-оф -200$
Турбото - 1000$
Кулер - първи стейдж ама сигурно е 2ри...към 400$
Греди Profec B Spec 2 към 300$
греди турбо таймър -100$
Инжектори 680cc - 350$
Аутомитър бууст гейдж и изходящи температури - да речем още 100$ ама е 200$ реално...но слагаме ги 100$
Walbro fuel pump 100$ ориентировачно щото нищо не пише за нея.
До тук събираме към 2300.
Това е част от изброеното обаче.
+ това са цени някакви от сайтове без шипинг до САЩ ако шипинг пък няма...без хендлинг.
Без шипинг до БГ,БЕЗ МИТА....
Без настройките.А те струват пари.
Кво стана.
Отново сметката не излиза че за 4000 колата ще стане...
за да не бъда голословен ето ви линкове към цените:
http://www.2kracing.com/index.php/cPath/462_502
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
http://www.paragon-products.com/product_p/951-int-1.htm
блоу оф и инжектори...по спорна работа ама пак няма да са много по-евтини.
Мда.....и!
Ами И нишо не става без пари.
АКО имаме човек в САЩ да ни ги прати.
АКО може да избегнем мита и шипинги.
АКО можем да си ги сложим сами.
Ако ....знаете кво праи
Ето накратко какво видях аз от това което той ми показа./то е това http://www.street-solutions.com/JonCivic.html /
Така:
Блоу-оф -200$
Турбото - 1000$
Кулер - първи стейдж ама сигурно е 2ри...към 400$
Греди Profec B Spec 2 към 300$
греди турбо таймър -100$
Инжектори 680cc - 350$
Аутомитър бууст гейдж и изходящи температури - да речем още 100$ ама е 200$ реално...но слагаме ги 100$
Walbro fuel pump 100$ ориентировачно щото нищо не пише за нея.
До тук събираме към 2300.
Това е част от изброеното обаче.
+ това са цени някакви от сайтове без шипинг до САЩ ако шипинг пък няма...без хендлинг.
Без шипинг до БГ,БЕЗ МИТА....
Без настройките.А те струват пари.
Кво стана.
Отново сметката не излиза че за 4000 колата ще стане...
за да не бъда голословен ето ви линкове към цените:
http://www.2kracing.com/index.php/cPath/462_502
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT
http://www.paragon-products.com/product_p/951-int-1.htm
блоу оф и инжектори...по спорна работа ама пак няма да са много по-евтини.
Мда.....и!
Ами И нишо не става без пари.
АКО имаме човек в САЩ да ни ги прати.
АКО може да избегнем мита и шипинги.
АКО можем да си ги сложим сами.
Ако ....знаете кво праи

И какво сега
Аз до тук разбрах следното:
1. За да бъде колата под 14 сек.
-всички части трабва да са от магазина
-всички части трябва да са лъскави(да не са от бус, фадрома и т.н.)
-13+ сек. се правят само с турбо от 1000$
-13+ сек. се правят само при наличието на бустконтр. грееди, таймер грееди, валбро помпа,
-13+ сек. се правят само при наличието на EGT, ГГЗ и т.н.
2. Всичко гореизброено трябва да се закупи от САЩ
А защо да не стигнат на някой който може да си я направи сам
Аз си мисля(не твърдя) че сам мога да я вкарам в 13-сетте. Без, разбира се, да купувам скъпи неща. И без тях колата може да прави 13+ цял сезон.
В Бургас има Супра по която са вложени 123456789000 хил.лева и падна (не съм присъствал) от Астра 2.0 16 с валове и нитро. Като след известно време и трябваха и още три бутала
С това, F-14, искам да ти напомня че кога ще се счупи една кола не зависи от магазините в САЩ, а също и как ще се сглоби и експлоатира

1. За да бъде колата под 14 сек.
-всички части трабва да са от магазина
-всички части трябва да са лъскави(да не са от бус, фадрома и т.н.)
-13+ сек. се правят само с турбо от 1000$
-13+ сек. се правят само при наличието на бустконтр. грееди, таймер грееди, валбро помпа,
-13+ сек. се правят само при наличието на EGT, ГГЗ и т.н.
2. Всичко гореизброено трябва да се закупи от САЩ

А защо да не стигнат на някой който може да си я направи сам

Аз си мисля(не твърдя) че сам мога да я вкарам в 13-сетте. Без, разбира се, да купувам скъпи неща. И без тях колата може да прави 13+ цял сезон.
В Бургас има Супра по която са вложени 123456789000 хил.лева и падна (не съм присъствал) от Астра 2.0 16 с валове и нитро. Като след известно време и трябваха и още три бутала

С това, F-14, искам да ти напомня че кога ще се счупи една кола не зависи от магазините в САЩ, а също и как ще се сглоби и експлоатира

е21 345 0-402м 12.18


- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
TOM написа:И какво сегаАз до тук разбрах следното:
1. За да бъде колата под 14 сек.
-всички части трабва да са от магазина
-всички части трябва да са лъскави(да не са от бус, фадрома и т.н.)
-13+ сек. се правят само с турбо от 1000$
-13+ сек. се правят само при наличието на бустконтр. грееди, таймер грееди, валбро помпа,
-13+ сек. се правят само при наличието на EGT, ГГЗ и т.н.
2. Всичко гореизброено трябва да се закупи от САЩ![]()
А защо да не стигнат на някой който може да си я направи сам![]()
Аз си мисля(не твърдя) че сам мога да я вкарам в 13-сетте. Без, разбира се, да купувам скъпи неща. И без тях колата може да прави 13+ цял сезон.
В Бургас има Супра по която са вложени 123456789000 хил.лева и падна (не съм присъствал) от Астра 2.0 16 с валове и нитро. Като след известно време и трябваха и още три бутала![]()
С това, F-14, искам да ти напомня че кога ще се счупи една кола не зависи от магазините в САЩ, а също и как ще се сглоби и експлоатира
на Ники супрата ще тръгне ако я барне знаеш кой.А на калин астрата прави с малко пари 13 или даже горни 12 нали така?
Можеш да можеш да направиш Астра с нитро и вал на 13 ама не можеш от Е36 купе с 4К да направиш 13 секундна кола която да изържи.
Говорихме за хонди тука,за астри...ама един се обади за БМВ и това беше Камикадзето и видя какво става

Аз мисля като него.До тук не успя да ме обориш но може да продължим темата е цяло удоволствие за мен

А за нещата от САЩ ...ми просто там са най-евтини за тва.
А ако не решим случая тук,ще продължим като се видим и без това ще ми е приятно да си побъбрим на темата

58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани