Турбо съвети?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Юни 2005, 11:12

landikar написа:
DA WOLF написа:
landikar написа: Аз затова си мислех че преди да има турбоналягане е най-добре колата да работи със стандартни дюзи,а допълнителните да се пускат после.


това безпорно е най-добрия вариант но електрониката дет са избрали няма инжектор драйвер за управление на допълнителни дюзи :idea:

Колко пари е едно ЕКУ,без значение от каква кола,което да може да се свърже отделно от оригиналното и да командва само допълнителните дюзи като на входа му е контролера за горивото.Трудно ли е такова изпълнение?


определено първо няма да стане от каквато и да е кола(трябва да е минимум 60-2 зъба мотроник асоцирана кола) и не е 20лв, и второ самото свързване не е лесно щото трябва датчик за обороти, за положение на дросел, за дебит на въздух, за температ. на вх. въздух, за темп. на двг и т.н.....всички тия неща трябва да му пращат сигнали на този допълнителен комп. за да цъка дюзите когато и колко е нужно на според дадената ситуация...................
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Юни 2005, 11:14

bawareca написа:Кви са тия 400 сс бе хора , ний да не сме в Кувейт :mhihi:
За смятане може да се подходи така: ИС-ката прави 140 коня със 190 сс дюзи , колко сс трябват за 200 коня :?:
Освен това сток електрониката на бмв работи сравнително коректно до 300 сс , после става мазало.
ПП на Явор е с 185 сс :idea:


мойта е с 480сс дюзи след 0,5 бара :idea:
на 5-та 1.1бара сместа е 14:1
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 18 Юни 2005, 11:54

DA WOLF написа:щото трябва датчик за обороти, за положение на дросел, за дебит на въздух, за температ. на вх. въздух, за темп. на двг и т.н

Ми тез датчици си ги имаш.Пиджито да не би да си има отделни датчици.Не можеш ли да свържеш два еднакви мотроника паралелно.Да ползват еднакви сигнали.Обаче примерно когато нямаш буст допълнителните дюзи да нямат захранване,или да има клапан за горивото.Вторият мотроник ти трябва само за допълнителното гориво,а какво и колко да пуска му казваш с Апекса.Например си помисли,че в на Лудия колата оная електроника не взима сигнала от лабда-сондата(ем че смесите са много,да не кажа адски относителни,ем че има латентност,ем и риск от други неща),а от нещо като Апексито.На диното лесно ще се направи карта.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 18 Юни 2005, 16:40

мда не е неосъществимо по-принцип, но няма да е лесно а и на каква цена ще иде всичко? СМТ6 е 500лв............
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 19 Юни 2005, 11:21

СМТ6 е 500лв............

Може ли да управлява самостоятелно дюзи.Тук имам предвид и че трбва да се занимаваш с настройки и мапване,които в моя случай са доста по-елементарни.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 19 Юни 2005, 23:18

landikar написа:
СМТ6 е 500лв............

Може ли да управлява самостоятелно дюзи.Тук имам предвид и че трбва да се занимаваш с настройки и мапване,които в моя случай са доста по-елементарни.


мда може до 6 високоомови -самостоятелни
а че трабва мапване -спор няма
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 20 Юни 2005, 8:41

Може ли да управлява самостоятелно дюзи.Тук имам предвид и че трбва да се занимаваш с настройки и мапване,които в моя случай са доста по-елементарни.

Значи настройки и мапване ще има във всички случаи. landikar в твоя случай много се усложняват нещата (2 мотроника и т.н.) , това е без мислено тъй като само с Апексито и подходящи дюзи ще получи същия ефект.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 20 Юни 2005, 8:47

Апекси+верни дюзи-Хтра те хората са си го измислили ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 20 Юни 2005, 23:02

Joreto написа:
Може ли да управлява самостоятелно дюзи.Тук имам предвид и че трбва да се занимаваш с настройки и мапване,които в моя случай са доста по-елементарни.

Значи настройки и мапване ще има във всички случаи. landikar в твоя случай много се усложняват нещата (2 мотроника и т.н.) , това е без мислено тъй като само с Апексито и подходящи дюзи ще получи същия ефект.

Добре де,нека да видим какво ще направят.По принцип Апекса е за японски турбо коли.Само за В-теците има друг модел.Спорд мен ще имат проблем с празния ход и преходът от вакуум към турбо надув.При една турбо кола все пак докъм 0.8 бара ЕКУ-то си работи нормално.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 15.10.2004
Местоположение: Асеновград

Мнение от j1v » 21 Юни 2005, 11:52

landikar написа:
Joreto написа:
Може ли да управлява самостоятелно дюзи.Тук имам предвид и че трбва да се занимаваш с настройки и мапване,които в моя случай са доста по-елементарни.

Значи настройки и мапване ще има във всички случаи. landikar в твоя случай много се усложняват нещата (2 мотроника и т.н.) , това е без мислено тъй като само с Апексито и подходящи дюзи ще получи същия ефект.

Добре де,нека да видим какво ще направят.По принцип Апекса е за японски турбо коли.Само за В-теците има друг модел.Спорд мен ще имат проблем с празния ход и преходът от вакуум към турбо надув.При една турбо кола все пак докъм 0.8 бара ЕКУ-то си работи нормално.


апекса се слага доста успешно и в други коли, пример който мога да дам е моята. Повечето леко буустнати неони са именно с апекси (до коло 0.6-0.8 бара, с големи дюзи и сток еку), яко буустнатите вече са или с MS или разни други $$$ стендалоуни

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Юни 2005, 12:50

landikar написа:При една турбо кола все пак докъм 0.8 бара ЕКУ-то си работи нормално.


Да при турбо колите е така, на времето карах Уно турбо което след малко намеса вместо 0.6 бустваше 1.0 бар с сток ЕКУ-то и нямаше проблеми (над един бар се препоръчваше смяна на помпа и инжектори). Обаче при NA кола на която се присъди турбо ЕКУ-то здава багажа доста по-рано ~ 0.3bara (ако е без пиджи, регулатори и т.н.) .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 04 Юли 2005, 8:41

Вчера вечерта всичко вече пристигна в БГ, и тия дни като остане време карам нещата при Кирчо да почва да си играе :!:

Както се вика сууун ше видим и резултат

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 07 Юли 2005, 9:12

Айде колеги некой да помогне с идеи къде да се сложат две уредчета в Е36 купе!КРАСИВО!Некви стойки да продавате!?!?
10Х

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 07 Юли 2005, 17:39

Махни поставката под ОВС-то и ги сложи там, ходи при дЗверо да ти направи една поставка за уредите и ще стане като от магазина !
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Юли 2005, 17:06

Днес скачихме Апекси-то към ИС-ката и всичко заработи прекрасно. Благодарение на Турбоманяка използвах една малка хитрина , защото ИС-ката няма ТПС, но пък така става още по-прецизно ;)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook