дросели съвет

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 09 Май 2009, 9:33

Сори за правописа и дименсиите тия дължини са на теория смятани , а не дали се побират или не , обаче оригиналния колектор от дросела до клапаните е горе долу 60 см като дължина на рънарите с извивките . Сега чакам да ми изрежат още един фланец на лазер и после след алуминиевите заварки ще я слобя до аирбокса и ще измеря каква дължина максимум може да се събере в коша . И не съм ги смятал аз , а тва го прочетох в една тема в биммер форумс .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 10 Май 2009, 23:40

Изображение

При тоя вариянт лъскавите тромпети са с дължина 100 мм , може да прецениш грубо колко е разстоянието до клапана . Колата не беше добре във високите обороти 6500-7500 . Наложи се скъсяване на тромпетите до около 20-25 мм + аирбокс и резултата беше много добър 8)

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 11 Май 2009, 8:42

колега радвам се че и ти се включваш в темата, надявам се да даваш по-някое съветче от време на време :) ,иначе и при мен тромпетите ше дойдат към 30мм щото няма място за аирбокса, при теб аирбокса от какъв материал е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Мнение от nayden » 11 Май 2009, 20:31

Аирбокса е от стъклопластика , доста време отне направата му :) щото е съобразен с наличното място 8)

п.п. колата е на Иван ( autovan ) аз съм един от тия дето я правиха 8) :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 24 Май 2009, 13:57

Последна промяна super_bojo на 26 Май 2009, 0:42, променена общо 4 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 24 Май 2009, 16:22

Добре изглежда :)
А мотора обикновено м42 ли е или го правихте нещо :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 24 Май 2009, 16:33

само е ревизан и главата е портната леко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 24 Май 2009, 22:55

Дали ще промени звука ?
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Май 2009, 23:32

Smoocki написа:Дали ще промени звука ?
и да не въри повеке, звъкът ще е брутал :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 25 Май 2009, 0:00

ще има и от двете надявам се. след 1 месец и мегата ше си каже думата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 25 Май 2009, 17:36

айде успех и да качиш някое клипче :D

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 25 Май 2009, 20:14

super_bojo написа:ще има и от двете надявам се. след 1 месец и мегата ше си каже думата :)
:yes: Доно стане работата и после едни валци :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 25 Май 2009, 20:43

бях чел една статия че на м42 валовете нямало нужда да се сменят а само единия да се завърти на 5 градуса и ефекта бил сходен ма тва си е мнение на автора , някой ако има опит да не се притеснява може да сподели :D а ето и буквалния текст от статията ,,Adjust the cam timing - You know how on the E30 M3 you have to buy a $300 kit with adjustable cam sprockets to tune your cam timing? Not on the 318iS! The M42 is equipped with tunable cam sprockets from the factory. So pull your Cosmoline covered valve cover off and with the proper tools you can tweak your intake and exhaust cams up to 6 degrees +/- to provide more top end horsepower or more low end torque. See, you don’t have to blow a grand on a set of Schrick cams to make your M42’s cams a little hotter. The best setup is to adjust the intake cam to 5 degrees (advanced) and leave the exhaust cam alone. I would recommend having a shop do this work. ,,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 25 Май 2009, 23:24

Къв е ефекта от цялата тази разправия в цифри?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 26 Май 2009, 0:47

карбовете си ги имах и до тук към 300лв но тва е по-вазможно най тънката лайсна . само за итб-то става вапрос остават още 100 мегата е отделно

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook