ТУРБО БМВ 318и М43
Модератор: bum_bum
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
svilgg написа:и от цялата работа и цялата караница ... не ми стана ясно само 1 работа ...
тва момче иска да надуе м43 на 0,5 бара без никви промени ... да кажем че се получи ... реалния резултат колко ще е (в коне или киловати +) 115+ ~?= ~ ?
Много относително

Никой неможе да каже 100% какви ще са конете. Има някакви калкулатори в нета, ама са пак много относителни. Такаче отива на дино мери преди турбото, мери след турбото и ще види кви коне му е качило. Смята кви пари е инвестирал и вижда 1 конска сила кви пари излиза

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
kirililiev написа:bum_bum написа:kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20можеш да чупиш стени с тях
пък как вървят....ква сила
ко речи?
реках че са мноо здрави ма само....на удар
нещо не са ти ясни раотите брато



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Master™ написа:kirililiev написа:bum_bum написа:kirililiev написа:мноо са здрави,особенно м10 и м20можеш да чупиш стени с тях
пък как вървят....ква сила
ко речи?
реках че са мноо здрави ма само....на удар
нещо не са ти ясни раотите брато. Въобще не ти е на място коментара като вземем на предвид че най слабия от тези - м10 е достигнал пауър колкото твои 10 бмв-та . да не казвам че е и тайна че има един такъв форум pure-pf.com дето хорицата праят или м20-м30 или м-повери
нещо май не са ти наясно раотите на тебе май брато,в този матор за който говориш е ползван само блок от м10.като казваш здрав мотор не визирай само блока

- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
ми хубау ма кат гледам повечето стари мотори издържат бая повече
и на надуване и на километри.... а на м20 и на него ли само блока ползват. ако надуйш до 1-1.1 твоя и издържи без да го разреждаш само с едни дюзи и регулатор веднага си трия акаунта от БМВ пауера и си нарязвам е30-то 



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Master™ написа:ми хубау ма кат гледам повечето стари мотори издържат бая повечеи на надуване и на километри.... а на м20 и на него ли само блока ползват. ако надуйш до 1-1.1 твоя и издържи без да го разреждаш само с едни дюзи и регулатор веднага си трия акаунта от БМВ пауера и си нарязвам е30-то
каде е тва м20 турбо направено от бмв?
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
еми още по-зле за твойта теория, не е направено от БМВ ам от обикновени хорица
(значи щом държи е още по здрав и от туй дет са го мислили в завода) (а и има м30 пък турбо
заводски) абе братле по здрави от тез 3-та няма
това е




- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Като цяло, разхода за самата електроника е малък на фона на общото вадене
Замисли се добре, смятай каквото ще смяташ, сложи още 30% непредвидени и тогава започвай !



R.I.P Landikar
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Master™ написа:еми още по-зле за твойта теория, не е направено от БМВ ам от обикновени хорица(значи щом държи е още по здрав и от туй дет са го мислили в завода) (а и има м30 пък турбо
заводски) абе братле по здрави от тез 3-та няма
това е
Гледам и виждам че ги разбираш тея работи я да видим твоята кола?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Master™ написа:еми още по-зле за твойта теория, не е направено от БМВ ам от обикновени хорица(значи щом държи е още по здрав и от туй дет са го мислили в завода) (а и има м30 пък турбо
заводски) абе братле по здрави от тез 3-та няма
това е
искаш да кажеш м106


- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
хаха аз говоря конкретно за русенската м20-ка на светльо която сега е в брат ми
а за тея 5 м. лева си говорете не ми пречите, аз ви казвам че колата има само регулатор и дюзи
сичко си е сток на 1бар.
http://vbox7.com/play:60a8e3d3 дали става или пак ми тряя електроника
?
и говоря за м102 не .......106
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M102


http://vbox7.com/play:60a8e3d3 дали става или пак ми тряя електроника

и говоря за м102 не .......106

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M102

Master™ написа:хаха аз говоря конкретно за русенската м20-ка на светльо която сега е в брат миа за тея 5 м. лева си говорете не ми пречите, аз ви казвам че колата има само регулатор и дюзи
сичко си е сток на 1бар.
http://vbox7.com/play:60a8e3d3 дали става или пак ми тряя електроника?
и говоря за м102 не .......106![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M102
Че са здрави тея мотори е верно ,наскоро се возих в едно м20б20 на 1 бар и доста добре се държи. Аз не ги разбирам тея работи но все си мисля че няма смисал да рискуваш да караш без електроника ,пък и колегата по горе спомена и е много прав че ектрониката не е чак толкова скъпа на фона на другите части които ти трябват ,че да се лишаваш от нея.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Master™ написа:хаха аз говоря конкретно за русенската м20-ка на светльо която сега е в брат миа за тея 5 м. лева си говорете не ми пречите, аз ви казвам че колата има само регулатор и дюзи
сичко си е сток на 1бар.
http://vbox7.com/play:60a8e3d3 дали става или пак ми тряя електроника?
и говоря за м102 не .......106![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M102
колко и е сгъстяването на тази кола сток????смяташ ли че един м50 със същото згъстяване няма да държи на един бар и ефекта да е в пъти по голям??даваш неумесни сравнения
http://vbox7.com/play:0a67c327 -на 1,5 бара
http://www.powerfulcars.net/2008/06/618hp-bmw-e30.html на 1,4 бара
всички от клиповете са глупаци щото не използват най здравите мотори м10 и м20

http://www.youtube.com/watch?v=M_V8Q8jTGu0 еи ти хиляда коня
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
абе брато ти си мега зле.... аз ти говоря за сток кола на 1бар бре със турбо за смешни пари без електроника и това е колата от клипа . ако някои от тез е сток дет ти си ги пуснал аз съм снежанка и седемте козлета
ае стига спами щот стана тъпо вече и смешно.....


51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани