E36 325 > 328 coupe turbo
Модератор: bum_bum
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
дам няма грижи с оборотите и има доста сила ,но няма сцепление и на 4-та скорост тръгва настрани ,сега мисля за тракшънконтрол ,ако не успея да направя нещо добре работещо ще трябва да си купя това тук : http://cgi.ebay.co.uk/Racelogic-Launch- ... 240%3A1318
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
като съдя по ценатаZaho написа:Преди време ги гледах тея джажи в един саит И според тях правят чудеса


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
bum_bum написа:Ти ко толкова пари ще даваш само за тва около 3000 долара мисля беше направо целия комп на АЕМ
ем луд 4еки първо да се помъча с моя разработка пък после ще видим за готово решение е най-лесно още не съм 100% сигурен тия пичове дали не послъгват тряя се поразрова из форумите за отзиви от тая системка.
Заради един от вариянтите на тракшънконтрол дет е с елктромеханична дроселова клапа монтирана на повечето фабрични коили със ASC мноо народ бяга от системата доста мудност има като цяло в това решение. Другите вариянти са чрез пропорционално прекъсване на захранването на ижекторите или захранването на бобините или и на двете заедно в тези вариянти вси4ко става доста бързо и има голям ефект


- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Няма ли опасност да направи беля така ако спре горивото в неподходящ момент и после пак го пусне ?
Примерно да обедни сместа рязко и да избие някоя детонация ? (или адски греша и пропускам нещо
)
Несъм много но при повечето системи се регулира с подаване на спирачно усилие или с спецялни диференцяли..
При М3 -то как е?
Като е с 6 дросела и не съм виждал по кутията да има допълнителен дросел?
Примерно да обедни сместа рязко и да избие някоя детонация ? (или адски греша и пропускам нещо

Несъм много но при повечето системи се регулира с подаване на спирачно усилие или с спецялни диференцяли..
При М3 -то как е?
Като е с 6 дросела и не съм виждал по кутията да има допълнителен дросел?

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Zaho написа:Няма ли опасност да направи беля така ако спре горивото в неподходящ момент и после пак го пусне ?
Примерно да обедни сместа рязко и да избие някоя детонация ? (или адски греша и пропускам нещо)
Несъм много но при повечето системи се регулира с подаване на спирачно усилие или с спецялни диференцяли..
При М3 -то как е?
Като е с 6 дросела и не съм виждал по кутията да има допълнителен дросел?
незнам още ще видим по-нататък ето тук има малко отзиви http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... =0&t=30071
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ето и тук малко инфо от доволен юзър на 1100 коня корвет http://forums.corvetteforum.com/c6-forc ... -unit.html
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
захо бате ето ти тука твоя въпрос и съответно отговора
Quote:
Originally Posted by XxMFxX
Perry,
installation is a pain in the butt, along with tuning that thing, you're one of the few people that WILL get it done and perfect it
However, do you think there would be any issues cutting the fuel from the injectors on a boosted application and say at full boost? Say what happens to the fuel mixture?
My tuner is thinking of a possibility of connecting this to the spark plugs instead of the injectors on boosted applications so that when the traction kicks in, electricity is cut, not fuel, causing a SLIGHT richening of the fuel mixture which should not be a problem?
However, I then remember that those turbo cars use fuel-cut dont they? I dont know if im making sense, I just want to make sure nothing goes wrong
If you cut fuel nothing happens; it is the LEANING of fuel that can damage engines. our rev limiter is a fuel cut.
If you connect it to the spark plugs your will completely destroy your entire car by injecting 50,000 volts into the wiring. I assume your tuner meant connecting it to the ignition coils. I think this will cause the most horrendous electrical interference problems ever seen in a non German car, but that aside, cutting spark will cause copious amounts of raw fuel to go into your exhaust; if you have cats you can kiss them goodbye. If you don't, you will have rolling thundering fireballs from your exhaust every time the TC kicks in... The kind of backfire that will split a mufler open at the welds... Not a very elegant solution IMO...
Quote:
Originally Posted by XxMFxX
Perry,
installation is a pain in the butt, along with tuning that thing, you're one of the few people that WILL get it done and perfect it
However, do you think there would be any issues cutting the fuel from the injectors on a boosted application and say at full boost? Say what happens to the fuel mixture?
My tuner is thinking of a possibility of connecting this to the spark plugs instead of the injectors on boosted applications so that when the traction kicks in, electricity is cut, not fuel, causing a SLIGHT richening of the fuel mixture which should not be a problem?
However, I then remember that those turbo cars use fuel-cut dont they? I dont know if im making sense, I just want to make sure nothing goes wrong
If you cut fuel nothing happens; it is the LEANING of fuel that can damage engines. our rev limiter is a fuel cut.
If you connect it to the spark plugs your will completely destroy your entire car by injecting 50,000 volts into the wiring. I assume your tuner meant connecting it to the ignition coils. I think this will cause the most horrendous electrical interference problems ever seen in a non German car, but that aside, cutting spark will cause copious amounts of raw fuel to go into your exhaust; if you have cats you can kiss them goodbye. If you don't, you will have rolling thundering fireballs from your exhaust every time the TC kicks in... The kind of backfire that will split a mufler open at the welds... Not a very elegant solution IMO...
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Луд колектора изглежда доста маняшкиludiagsm написа:дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916

Я кажи тоя зеленият филтър на турбинката от ония топспиидските ли е ??? Че и аз все още съм с една карбонова мрежа само и се чудих тея дни дали да не взема един такъв че за друг просто няма място отпред.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани