E36 325 > 328 coupe turbo
Модератор: bum_bum
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Re: ре
tompo написа:Луд а такива биелки 135мм-трови от кво могат да се ползват??? И така получен мотора ще стане ли за атмосверен вариянт. В смисъл ква степен на сгъстяване се получава??? Къде мога да получа инфо за различните компоненти- (биели- дължина) (Валове-ход) и тем подобни та да не се лутам и да си ги сметна сам.![]()
Просто ти си най добрият![]()
и единствен който пуска интересни теми тук.
Предполагам едно ЕКТ ще ти свърши работа

Наистина само ЛудияГсм Иво остана човека които още влиза в форума и споделя интересни идеи и техните реализирания с нас.
Преди време доста хора имаше които пишеха интересни неща но явно вече са приключили с проектите си

Може цяла книга да се извади от тоя форум аз лично бях подредил доста информация подреена тематично по категории но токов удар ми прецака хардиска на домашното пц и всичко се скапа а сега ме е мързел. Има теми които редовно си ги препрочитам. Чета форума от 5г. и пиша в него от 3г. и мога с ръка на сърцето да кажа, че няма друго такова място в нета дори и в чуждите форуми (поне тези за БМВ)
ОГРОМЕН РЕСПЕКТ пред създателите на форума и хората които поддържат духа му един от малкото които са останали е ИВО - Ludiagsm !!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: ре
tompo написа:Луд а такива биелки 135мм-трови от кво могат да се ползват??? И така получен мотора ще стане ли за атмосверен вариянт. В смисъл ква степен на сгъстяване се получава??? Къде мога да получа инфо за различните компоненти- (биели- дължина) (Валове-ход) и тем подобни та да не се лутам и да си ги сметна сам.ludiagsm написа:tompo написа:Луд от какъв мотор взе дизеловият вал с този ход 82,8 ако не е тайна ??? И този вариянт дали ще се получи ако колата се кара само в атмосверен режим. Аз отдавна търся вал от 2.8 ама много са кът, та това с дизеловият вал пак е идея ама от какъв мотор???ludiagsm написа:,имах една идея от доста отдавна но я пазех в тайна до сега, та тайно си бях купил още един м50б25 с идеята да му сложа кована карантия
та след доста чудене в избора на разли4ни вариянти се спрях на ковани бутала от ис на фирмата вьоснер с диаметър 85мм, ковани биелки игъл с дължина 135мм , дизелов кован колянов вал с ход 82,8 мм и метална гарнитурка кометик с дебелина 3мм ,набавих си нещата закарах ги на един приятел (бате Ради се казва) и той ги събра.
2,5 tds e36 или e34![]()
Просто ти си най добрият![]()
и единствен който пуска интересни теми тук.
ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи

Re: ре
Луд от къде я черпиш тая информация не знам но пак ти казвам ти си най добрия.ludiagsm написа:ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи
Каква е разликата от ТДС-овият вал и този на М50 В25 ??? И двата мотора са 2.5л. Дизеловият е по дългоходов и с по малък диаметър на буталата предполагам или??? И от там като се трансплантира на М50-ката идва по голямата кубатура. М20-ковите биели ще станат ли на дизеловият вал? Щото с биелите от М20 и моите си бутала ми се струва по удачен вариянт понеже аз колата искам да си я карам само в атмосверен вариянт. Само не знам как да сметна горе долу как ще дойде степента на сгъстяване ??? Да не е прекалено разредена за атмосверка или пък да не дойде сгъстена много.
Последна промяна tompo на 29 Авг 2008, 15:25, променена общо 1 път
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Re: ре
tompo написа:Луд от къде я черпиш тая информация не знам но пак ти казвам ти си най добрия.ludiagsm написа:ако искаш да правиш мотор подобен на моя 328 ще ти трябват и бутала от ис-ка и ще си оставиш твойте си биели те са си 135мм , но сега ми идва на ум 4е може да си оставиш твойте бутала и да сложиш 130мм биели от м20 , зна4и между буталата от ис -м50 2,5 приликата е 4е са на 84мм разликата е във висо4ината на 4елата тези на ис-а са с по тънко 4ело а тези на 25-цата са с по-дебело, разликата е около 5-6 мм немога да кажа колко е то4но в момента 4е ми се спи
Каква е разликата от ТДС-овият вал и този на М50 В25 ??? И двата мотора с 2.5л. Дизеловият е по дългоходов и с по малък диаметър на буталата предполагам или??? И от там като се трансплантира на М50-ката идва по голямата кубатура. М20-ковите биели ще станат ли на дизеловият вал? Щото с биелите от М20 и моите си бутала ми се струва по удачен вариянт понеже аз колата искам да си я карам само в атмосверен вариянт. Само не знам как да сметна горе долу как ще дойде степента на сгъстяване ??? Да не е прекалено разредена за атмосверка или пък да не дойде сгъстена много.
Човече всичко е обяснено нагоре в темата и то по няколко пъти

Re: ре
Въпроса май го бях задал на лудия не на тебZaho написа:Човече всичко е обяснено нагоре в темата и то по няколко пъти

Точно това го няма обяснено никъде по горе иначе не бих питал.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
чети внимателно
2,5 тдс-а е с ход 82,8 и диаметър на буталото 80мм ,м50б25 е с ход 75мм и диаметър на буталото 84мм
биелите от м20 пасват на дизеловия вал и на пове4ето валове на бмв на които биелния лагер ес диаметър 48мм , биелите в горния край пове4ето са на 22мм , на тдс-а биелата горе мисля 4е бе6е 24мм бат кольо ми показа едно дизелово бутало с пистонене болт и биела .
A инфото го имам от много места ,от форума от чужди форуми от мои приятели от форумите и не само, бат кольо томи от несебър ванката от русе и много други които всеки ден си играят с разни бмв железа , аз просто имам малко пове4е време и желание за писане ,никой не се е родил нау4ен всеки ако има желание , интернет и добри приятели ще си набави нужното инфо
като за начало може да запо4неш от формулата за обем на цилиндър
(от у4илище сещаш ли се ?
)

биелите от м20 пасват на дизеловия вал и на пове4ето валове на бмв на които биелния лагер ес диаметър 48мм , биелите в горния край пове4ето са на 22мм , на тдс-а биелата горе мисля 4е бе6е 24мм бат кольо ми показа едно дизелово бутало с пистонене болт и биела .
A инфото го имам от много места ,от форума от чужди форуми от мои приятели от форумите и не само, бат кольо томи от несебър ванката от русе и много други които всеки ден си играят с разни бмв железа , аз просто имам малко пове4е време и желание за писане ,никой не се е родил нау4ен всеки ако има желание , интернет и добри приятели ще си набави нужното инфо

като за начало може да запо4неш от формулата за обем на цилиндър


Луд благодаря за инфото. И не знам дали имап време и желание да обесняваш тук, само ти си знаеш но ти си единственният който го прави. Благодаря за коетоludiagsm написа:чети внимателно2,5 тдс-а е с ход 82,8 и диаметър на буталото 80мм ,м50б25 е с ход 75мм и диаметър на буталото 84мм
биелите от м20 пасват на дизеловия вал и на пове4ето валове на бмв на които биелния лагер ес диаметър 48мм , биелите в горния край пове4ето са на 22мм , на тдс-а биелата горе мисля 4е бе6е 24мм бат кольо ми показа едно дизелово бутало с пистонене болт и биела .
A инфото го имам от много места ,от форума от чужди форуми от мои приятели от форумите и не само, бат кольо томи от несебър ванката от русе и много други които всеки ден си играят с разни бмв железа , аз просто имам малко пове4е време и желание за писане ,никой не се е родил нау4ен всеки ако има желание , интернет и добри приятели ще си набави нужното инфо![]()
като за начало може да запо4неш от формулата за обем на цилиндър(от у4илище сещаш ли се ?
)


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Човече новите клипчета в YouTub-a къртят !!!
А тая Е30-ка 335 турбо хем по лека хем повече кубатура това направо не го разбирам

А тая Е30-ка 335 турбо хем по лека хем повече кубатура това направо не го разбирам

- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Захо брат ако не ти е проблем можеш ли да постнеш тези клипчета тук да ги видя, за да не ги търся. Ще съм ти много благодарен!
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Kregec написа:Захо брат ако не ти е проблем можеш ли да постнеш тези клипчета тук да ги видя, за да не ги търся. Ще съм ти много благодарен!
http://www.youtube.com/watch?v=C-7aNNZYQ94

http://www.youtube.com/watch?v=_74J6kJaYHY

http://www.youtube.com/watch?v=qEH3anV3Fqc

РЕСПЕКТ!!!
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Оооооо луди джиесеме ти си велик турбалан тая 328 не си иска оборотомера, дирекно го праща в жабката
Аз няма какво да кажа бимата е лудница евала луд, ти наистина си луд и много ме радват че има такива ентусиасти които превръщат турбо проекти в реалност. А тази 328 е настина лоша и много наказателна
Еваларката!
Захо брат мерси много ще почерпя.






Аз няма какво да кажа бимата е лудница евала луд, ти наистина си луд и много ме радват че има такива ентусиасти които превръщат турбо проекти в реалност. А тази 328 е настина лоша и много наказателна



Еваларката!
Захо брат мерси много ще почерпя.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани