318is turbo is back :)
Модератор: bum_bum
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
бате аз може да не съм капацитет ама то се видя.И кое е грешното,което съм казал.Скайлайна се говори че е над 900 коня,а Аудито да е максимум 500.Е не е ли двойно?Има две причини тоя скайлайм да не цепи яко:
1.Или да не могат да го направят като хората
2.Собственика му да не може да го кара,което според мен е по-вероятно като гледам как се изстрелва като уцели старт
1.Или да не могат да го направят като хората
2.Собственика му да не може да го кара,което според мен е по-вероятно като гледам как се изстрелва като уцели старт

ТДС - Турбо Див Селянин
проблема е че не може да стартира скайлайна заради светофара, т.к. направи няколко фалстарта с почти всички коли и испускаше колата и тя забиваше предницата и после докато се развърти турбината губи 1,2 секунди.
а при два фалстарта на старт губиш.
просто тоя скайлайн има още много да се развива докато даде пълният си потенциял, а той има, имат и всички други коли потенциял, но нали знаеш не се иска само ядене, иска се и акъл.
а при два фалстарта на старт губиш.
просто тоя скайлайн има още много да се развива докато даде пълният си потенциял, а той има, имат и всички други коли потенциял, но нали знаеш не се иска само ядене, иска се и акъл.
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Точа клиповете в момента от камерата, после ще ги редуцирам (че целият файл е около 10GB), и ще ги метан някъде.Dakataaa написа:Даите да гледаме клипове на таз варвежна 30ка ,че ми много интересно

- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Незнам защо се ковеш с amd ... определено нисанът имаше някакъв проблем при потеглянето, а каква е причината - само ЗКУ-то и механиците си знаят. Ние можем само да предполагаме. Колата може наистина да има голям потенциал, но осереш ли старта, това после може да ти коства доста ... например първото място и да останеш на второ ... само не ми стана ясно за какъв стрийт клас може да се говори са скайлайна, след като няма един фарJohnnyBlack написа:Ей го и другия разбирач![]()
![]()





- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
за ис-ката какво да ви кажа нямахме никакво време за да я настроим и да изчистим вси4ки режими , все пак горивото тои път няма грижи
.
Гейта си беше натегнат както и предишния път само смнихме турбината с IHI VF-34 дават я за над 1,5 бара налягане и 350+ коня
на4и като дойде горивото при същия натяг на гейта бууста стана 2,2 бара
сместа тоя път си е 11.5 и колата тръгна изродски
сменихме скоростите дифа с 4исло 3,15 и полуоските от 325
на втрора предавака 120 трета 160 4-та 220 нямах време да тествам и това ама тоя път V-макса ще подмине 260км на4и при 220 закачам 5-та и колата си поема все едно е на 3-та нямаше врем за видеота и тн.
не бяхме спали цяла нощ аз колегата sachs(бате кольо) ,Зайо (Zaio tuning) и един приятел бай Алекси всеки помагаше кой с каквото може
е да не забравя и бай брадър Явор4о дето като ни дотребваше некоя част кум 2- 3 сутринта му ходехме на гости по неколко пъти
Та голяма драма беше ноща преди състезанието 4ак към 7.30 сутринта станахме готови ве4е и с монтирани скорости кардан с голямото каре диф3,15 и полуоски от 325
на пътя я настроихме но стартирането на божурския бетон е доста разли4но от това на гладък асфалт и колата със сликовете 235 45 17 и дифа с число 3,15 и алуминиев 3кг маховик дори при максимално подадена газ и рязко хвърляне на съединителя няма сила да си завърти гумите
преди 2 седмици стартирах на божура бях с диф с 4исло 4,10 със същите тези сликове и налягане на турбината 1,4 бара лоши смеси и тн. но със това предавателно число двигателя имаше сила да превърти гумите на божурксия бетон като тръгвах с максимално подадена газ и 7000 оборота та най-доброто време беше 14,05 и преминавах финала с около 190км в 4ас на 4етвърта скорост на около 9000 оборота с думи прости имах изродски старт но нагоре колата не ускоряваше добре
а в4ера имах 4увството че със сликовте все едно тръгвам на втора скорост
семнихме задните гуми с едни 2 зимни 15-ки 205 60 15 с които тръгвах на първа при около 6500 оборота оба4е те пък нямат достатъ4но сцепление и правех по 3-4 припомпвания на газта на първа скорост докато я позасиля колата след това превключвах на 2-ра
на4и с тези настройки на 2,2 бара и без сликовете колата даде времена 14,13 14,15 14,17 но пък преминавах финала със скорост около 200км в 4ас
сега мисля да сложа сликовете и горе на бояна на грапавия асфалт (там стартирането много се доближава до това на бетона на божурище) да направя няколко лога със софта на смт-то + зака4ен иновейт към него и да видя къде са ми зоните с пропадане на мощността и ако е възможно да ги из4истя като ще корегирам горивото и аванса.
Ако след корекцийте пак колата няма сила за добър старт ще прибегна до лънч контрол функцията на смт-то .
ще се стремя да докарам следната ситуация при натиснат съединител до крайно положение ще сработва ограни4ител на оборотите да кажем до 5000 (трябва опитно да се тества пи колко е най-добре да се тръгва) газта ще е максимално подадена и така при тази ситуация в изпускателния колектор преди турбината се получават взривове в следствие на неизгорелия бензин които е минал през горивната камера на мотора в момент в които не е имало искра на свещите. тези взривове могат да развъртят турбината така 4е да имам 1 бар преди още колата да е стартирала
на4и газта до края съединителя докрая 5000 оборота и 1 бар боост колата е на място със сликовете и дифа 3,15 в този момент пускам съединителя автомати4но ограни4ителя на оборотитеве4е отива до 8500 и мотора ве4е напомпан не 20 коня е е около 200 предполагам 4е ще има силата да тръгне добре със сликовете и да дам някво по-добро време от това което видяхме а не да губя по 1 секунда в припомпване на газта докато ми превъртат гумите или пък да тръгвам плавно щот със сликовете колата неможе да откине на старта
надявам се 4е ще стане това е засега

Гейта си беше натегнат както и предишния път само смнихме турбината с IHI VF-34 дават я за над 1,5 бара налягане и 350+ коня
на4и като дойде горивото при същия натяг на гейта бууста стана 2,2 бара
сместа тоя път си е 11.5 и колата тръгна изродски

сменихме скоростите дифа с 4исло 3,15 и полуоските от 325
на втрора предавака 120 трета 160 4-та 220 нямах време да тествам и това ама тоя път V-макса ще подмине 260км на4и при 220 закачам 5-та и колата си поема все едно е на 3-та нямаше врем за видеота и тн.
не бяхме спали цяла нощ аз колегата sachs(бате кольо) ,Зайо (Zaio tuning) и един приятел бай Алекси всеки помагаше кой с каквото може
е да не забравя и бай брадър Явор4о дето като ни дотребваше некоя част кум 2- 3 сутринта му ходехме на гости по неколко пъти
Та голяма драма беше ноща преди състезанието 4ак към 7.30 сутринта станахме готови ве4е и с монтирани скорости кардан с голямото каре диф3,15 и полуоски от 325
на пътя я настроихме но стартирането на божурския бетон е доста разли4но от това на гладък асфалт и колата със сликовете 235 45 17 и дифа с число 3,15 и алуминиев 3кг маховик дори при максимално подадена газ и рязко хвърляне на съединителя няма сила да си завърти гумите

преди 2 седмици стартирах на божура бях с диф с 4исло 4,10 със същите тези сликове и налягане на турбината 1,4 бара лоши смеси и тн. но със това предавателно число двигателя имаше сила да превърти гумите на божурксия бетон като тръгвах с максимално подадена газ и 7000 оборота та най-доброто време беше 14,05 и преминавах финала с около 190км в 4ас на 4етвърта скорост на около 9000 оборота с думи прости имах изродски старт но нагоре колата не ускоряваше добре
а в4ера имах 4увството че със сликовте все едно тръгвам на втора скорост
семнихме задните гуми с едни 2 зимни 15-ки 205 60 15 с които тръгвах на първа при около 6500 оборота оба4е те пък нямат достатъ4но сцепление и правех по 3-4 припомпвания на газта на първа скорост докато я позасиля колата след това превключвах на 2-ра
на4и с тези настройки на 2,2 бара и без сликовете колата даде времена 14,13 14,15 14,17 но пък преминавах финала със скорост около 200км в 4ас
сега мисля да сложа сликовете и горе на бояна на грапавия асфалт (там стартирането много се доближава до това на бетона на божурище) да направя няколко лога със софта на смт-то + зака4ен иновейт към него и да видя къде са ми зоните с пропадане на мощността и ако е възможно да ги из4истя като ще корегирам горивото и аванса.
Ако след корекцийте пак колата няма сила за добър старт ще прибегна до лънч контрол функцията на смт-то .
ще се стремя да докарам следната ситуация при натиснат съединител до крайно положение ще сработва ограни4ител на оборотите да кажем до 5000 (трябва опитно да се тества пи колко е най-добре да се тръгва) газта ще е максимално подадена и така при тази ситуация в изпускателния колектор преди турбината се получават взривове в следствие на неизгорелия бензин които е минал през горивната камера на мотора в момент в които не е имало искра на свещите. тези взривове могат да развъртят турбината така 4е да имам 1 бар преди още колата да е стартирала
на4и газта до края съединителя докрая 5000 оборота и 1 бар боост колата е на място със сликовете и дифа 3,15 в този момент пускам съединителя автомати4но ограни4ителя на оборотитеве4е отива до 8500 и мотора ве4е напомпан не 20 коня е е около 200 предполагам 4е ще има силата да тръгне добре със сликовете и да дам някво по-добро време от това което видяхме а не да губя по 1 секунда в припомпване на газта докато ми превъртат гумите или пък да тръгвам плавно щот със сликовете колата неможе да откине на старта


надявам се 4е ще стане това е засега
Последна промяна ludiagsm на 23 Апр 2007, 12:48, променена общо 1 път
Misho 605 SVti написа:Незнам защо се ковеш с amd ... определено нисанът имаше някакъв проблем при потеглянето, а каква е причината - само ЗКУ-то и механиците си знаят. Ние можем само да предполагаме. Колата може наистина да има голям потенциал, но осереш ли старта, това после може да ти коства доста ... например първото място и да останеш на второ ... само не ми стана ясно за какъв стрийт клас може да се говори са скайлайна, след като няма един фарJohnnyBlack написа:Ей го и другия разбирач![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... &start=285
явно последния момент е променен заради нисана



W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
ludiagsm написа:за ис-ката какво да ви кажа ...
луд както писах в перфоманс форума, според мен тия скорости които гледаме по оборотомера не са вярни и реално са по ниски, това ще се види като монтират новата апаратура......но в случая това не е важно, важното е ,че колата ти излиза с по висока скорост което означава ,че е станала по-силна .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Луд .. тия времена с Нитро или Без ги даваш?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
AlibiTu написа:Луд .. тия времена с Нитро или Без ги даваш?
без бе луд

нитрото накрая като видя 4е ве4е е макса ама сега първо тубинката ще сменя 4е тая след 1,6 бара мноу ме запушва във високите обороти
ludiagsm написа:AlibiTu написа:Луд .. тия времена с Нитро или Без ги даваш?
без бе лудтя колата не беше нестроена само с турбо та и нитро ако пръсна да стане белята
нитрото накрая като видя 4е ве4е е макса ама сега първо тубинката ще сменя 4е тая след 1,6 бара мноу ме запушва във високите обороти
Луд и преди съм ти казвал ,че според мен проблема ти е в колектора ..... просто този тип не върши добра работа при голям надув

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
За кой колектор става дума? Изпускателен или всмукателен. Ще споделиш ли за НитроСистемата каква е и колко пари ти е излязла с монтажа? Може и на ЛС
Ако някво инфо ти трябва за таблиците на различни видове Турбота, мога да помагам. Ако нещо ти трябва интересно има на този сайт всичко и то на доста приятни цени:
http://www.vacmotorsports.com/cgi-bin/view_item.pl?item_id=5

Ако някво инфо ти трябва за таблиците на различни видове Турбота, мога да помагам. Ако нещо ти трябва интересно има на този сайт всичко и то на доста приятни цени:
http://www.vacmotorsports.com/cgi-bin/view_item.pl?item_id=5
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Иво, наистина май трябва да помислиш по въпроса с изпускателния колектор. Не е най-удачната концепция, а онзи ден като ти гледах под капака има къде да се свре надолу.

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани