как да увелича аванса на запалването без да афектирам...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Апр 2004, 21:05

DA WOLF написа:
alx написа: трудно ми е да го обясня- най-добре ще е да си намериш такива зъбчатки готови от някой тунинг- трябва да ги има.


разбрах те много точно. това е много хитро. само че не ми се ще да модифицирам чак така... първо ще си намеря един мотор втора ръка и тогава с палцов фрезер и делителен апарат ще направя тез канали без проблем

alx написа:а за кам-сенсора ти- идея си нямам къде е - той най-често е елемент на хол (магнитна двойка)- някъде по коляновия вал трябва да имаш (около предната шайба) или отзад към маховика... а може и да е горе на разпределителните валове... тоз двигател твоя не го знам ма хич...




имам на коляновия, но той не е ли за оборотите :?: :roll:



абе не знаете ли 4е м42 си е с раздвижни колела на разпределителните валове>

А пък на главата срещу разпределителния вал за изпускателните клапани гледано откъм радиатора стои дат4ика които търсим :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Апр 2004, 1:53

ludiagsm написа:
абе не знаете ли 4е м42 си е с раздвижни колела на разпределителните валове>


мойте са с зъбни колела зацепени и са с отвори, т.е. не са раздвижени... или ако са раздвижени то е толко малко че не се вижда без да се свалят (аз не съм ги свалял де...) но си мисля че не мога да ги враткам напред назад без да се разшират дупките.... :roll:

ludiagsm написа:А пък на главата срещу разпределителния вал за изпускателните клапани гледано откъм радиатора стои дат4ика които търсим :)


за тва вече незнам - просто никога не съм го търсил...
Но ако е там как да м у дам предварениице малко :?:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 04 Апр 2004, 10:35

Ей... Тва мноо идейно да се разшират дупките на тия коелета. Ма после няма ли да превъртат нещо?
Освен това тая манипулация не дава кознае колко коне. Поне при мен бях гледал няква графика дето дава 5 коня в оборотите 2000-4500 и към 3 коня 6000-8000... Ма за колелцата ми искаха 140$...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Апр 2004, 10:38

значи понеже имам един разглобен М42 двигател в склада на офиса ми ще снимам валовете с раздвижните колела да ги видите


даже сега като се замисля датчика е свързан с раздвижното колело , ще се види в понеделник :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Апр 2004, 10:57

много ще съм ти благодарен, а ако се окаже че мойте не са такива, колко ще им искаш на твойте колела???
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Апр 2004, 16:20

ако всичко пасне от раздвижването на колелата може да се добият около 10тина коня на двигателните гуми...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Апр 2004, 17:11

ок но пак има компромис, зависи от градусите на които са нагласени

дърпа яко в ниските но се замисля при високите , и обратно замисля се приниските но пък на високите се ,,изрязва'' по-добре

трябва яко играчка и Г-тек

мисля да си поиграя с мойте тия дни , но пак има и нещо друго пипнеш ли валовете гаранция трябва и дебитомера да се донастрои , пак се почва играчка :) не е лесно ейййй......

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Апр 2004, 18:23

да. трябва да решиш за какви обороти го искаш тоя двигател да си показва рогата ......
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Апр 2004, 19:25

на високи разбира се :!:

при гонка те не падат под 4К така че... :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Апр 2004, 22:38

ами да си пожелаем хубаво време и пари за бензин през идната седмица :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

ето и снимки

Мнение от ludiagsm » 05 Апр 2004, 23:26

:)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 06 Апр 2004, 4:08

Аве мани теа валове , ти кажи в куфара кво съкровище си скатал :shock: :wink:
Изображение

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 08 Апр 2004, 17:20

DA WOLF написа:със дебитомер от каква кола да го сменя???

Изображение
тук има доста полезни статии.....платени са за съжаление :idea: :arrow:
http://autospeed.com/cms/A_1874/article.html?popularArticle
Изображение Изображение Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 09 Апр 2004, 17:22

твоя дебитомер къв е? с клапа? ако е такав е голям та6ак 6тото е най
рестриктивното не6то в цялата всмукателна система, ако е МАФ или МАП добре :D
аз по принцип съм голям фен на алфа ромео и на6те хора ъпгреидват
клапните дебитомери като вземат от 535 635 735 бмв-та дебитомерите поради факта 4е са по големи и имат по малко съпротивление при висока скорост и дебит на всмукания въздух..... оба4е зависи екуто
кво е Л-джетроник,, Мотроник...... така 4е сравни твоя с по голям такъв и виж дали 6те ти пасне на екуто.....
ако има6 и air fuel ratio meter да го настрои6 хем да върви яко на високи нем да не гори като самолет и си ок :wink:
я дай некви сними да видим как изглежда всмукателната ти система по принцип :!: (нямам опит с бмв-та :oops: ама принципите са едни и съ6ти за тунинг :wink: )

П.С пи6и ми на Л.С инфо за тези МП инжектори( с кво съпротивление са колко дебит мл. на минута на кво налягане)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook