как да увелича аванса на запалването без да афектирам...
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
DA WOLF написа:alx написа: трудно ми е да го обясня- най-добре ще е да си намериш такива зъбчатки готови от някой тунинг- трябва да ги има.
разбрах те много точно. това е много хитро. само че не ми се ще да модифицирам чак така... първо ще си намеря един мотор втора ръка и тогава с палцов фрезер и делителен апарат ще направя тез канали без проблемalx написа:а за кам-сенсора ти- идея си нямам къде е - той най-често е елемент на хол (магнитна двойка)- някъде по коляновия вал трябва да имаш (около предната шайба) или отзад към маховика... а може и да е горе на разпределителните валове... тоз двигател твоя не го знам ма хич...
имам на коляновия, но той не е ли за оборотите![]()
абе не знаете ли 4е м42 си е с раздвижни колела на разпределителните валове>
А пък на главата срещу разпределителния вал за изпускателните клапани гледано откъм радиатора стои дат4ика които търсим

ludiagsm написа:
абе не знаете ли 4е м42 си е с раздвижни колела на разпределителните валове>
мойте са с зъбни колела зацепени и са с отвори, т.е. не са раздвижени... или ако са раздвижени то е толко малко че не се вижда без да се свалят (аз не съм ги свалял де...) но си мисля че не мога да ги враткам напред назад без да се разшират дупките....

ludiagsm написа:А пък на главата срещу разпределителния вал за изпускателните клапани гледано откъм радиатора стои дат4ика които търсим![]()
за тва вече незнам - просто никога не съм го търсил...
Но ако е там как да м у дам предварениице малко

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Ей... Тва мноо идейно да се разшират дупките на тия коелета. Ма после няма ли да превъртат нещо?
Освен това тая манипулация не дава кознае колко коне. Поне при мен бях гледал няква графика дето дава 5 коня в оборотите 2000-4500 и към 3 коня 6000-8000... Ма за колелцата ми искаха 140$...
Освен това тая манипулация не дава кознае колко коне. Поне при мен бях гледал няква графика дето дава 5 коня в оборотите 2000-4500 и към 3 коня 6000-8000... Ма за колелцата ми искаха 140$...
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
значи понеже имам един разглобен М42 двигател в склада на офиса ми ще снимам валовете с раздвижните колела да ги видите
даже сега като се замисля датчика е свързан с раздвижното колело , ще се види в понеделник
даже сега като се замисля датчика е свързан с раздвижното колело , ще се види в понеделник

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ок но пак има компромис, зависи от градусите на които са нагласени
дърпа яко в ниските но се замисля при високите , и обратно замисля се приниските но пък на високите се ,,изрязва'' по-добре
трябва яко играчка и Г-тек
мисля да си поиграя с мойте тия дни , но пак има и нещо друго пипнеш ли валовете гаранция трябва и дебитомера да се донастрои , пак се почва играчка
не е лесно ейййй......
дърпа яко в ниските но се замисля при високите , и обратно замисля се приниските но пък на високите се ,,изрязва'' по-добре
трябва яко играчка и Г-тек
мисля да си поиграя с мойте тия дни , но пак има и нещо друго пипнеш ли валовете гаранция трябва и дебитомера да се донастрои , пак се почва играчка

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
DA WOLF написа:със дебитомер от каква кола да го сменя???

тук има доста полезни статии.....платени са за съжаление


http://autospeed.com/cms/A_1874/article.html?popularArticle
твоя дебитомер къв е? с клапа? ако е такав е голям та6ак 6тото е най
рестриктивното не6то в цялата всмукателна система, ако е МАФ или МАП добре
аз по принцип съм голям фен на алфа ромео и на6те хора ъпгреидват
клапните дебитомери като вземат от 535 635 735 бмв-та дебитомерите поради факта 4е са по големи и имат по малко съпротивление при висока скорост и дебит на всмукания въздух..... оба4е зависи екуто
кво е Л-джетроник,, Мотроник...... така 4е сравни твоя с по голям такъв и виж дали 6те ти пасне на екуто.....
ако има6 и air fuel ratio meter да го настрои6 хем да върви яко на високи нем да не гори като самолет и си ок
я дай некви сними да видим как изглежда всмукателната ти система по принцип
(нямам опит с бмв-та
ама принципите са едни и съ6ти за тунинг
)
П.С пи6и ми на Л.С инфо за тези МП инжектори( с кво съпротивление са колко дебит мл. на минута на кво налягане)
рестриктивното не6то в цялата всмукателна система, ако е МАФ или МАП добре

аз по принцип съм голям фен на алфа ромео и на6те хора ъпгреидват
клапните дебитомери като вземат от 535 635 735 бмв-та дебитомерите поради факта 4е са по големи и имат по малко съпротивление при висока скорост и дебит на всмукания въздух..... оба4е зависи екуто
кво е Л-джетроник,, Мотроник...... така 4е сравни твоя с по голям такъв и виж дали 6те ти пасне на екуто.....
ако има6 и air fuel ratio meter да го настрои6 хем да върви яко на високи нем да не гори като самолет и си ок

я дай некви сними да видим как изглежда всмукателната ти система по принцип



П.С пи6и ми на Л.С инфо за тези МП инжектори( с кво съпротивление са колко дебит мл. на минута на кво налягане)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани