М43б18 + турбо
Модератор: bum_bum
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: re
за 0,5-0,7 бара и около 200-250коня не му мислете толкова[/quote
Адаш дай да говориме поне за 1бар и надеждност на агрегата и системите
Адаш дай да говориме поне за 1бар и надеждност на агрегата и системите

Re: ре
ludiagsm написа:ivko написа:vld написа:A каква е заводската степен на сгъстяване на М43?
Дали ще може да се направи на 0.5 примерно без да се разрежда ?
Аз съм го правил това не на бмв ,но според мене нещата са аналогични.Имам в предвид-0,5 та и 0,7бара на 9,7:1 без проблеми,даже и без намеса по електрониката...
при бмв трябва намеса имам гор4ив опит например от невърнат аванс в бууст режимите както и стопени бутала от бедна смес пикаещи дюзи и тн. без електроника забрави д анаправиш нещо вървящо и надеждно
Чакай,чакай примера беше за 0.5 на 9.7:1 ,другото е спам

Последна промяна ivko на 24 Дек 2007, 15:15, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: ре
ivko написа:ludiagsm написа:ivko написа:vld написа:A каква е заводската степен на сгъстяване на М43?
Дали ще може да се направи на 0.5 примерно без да се разрежда ?
Аз съм го правил това не на бмв ,но според мене нещата са аналогични.Имам в предвид-0,5 та и 0,7бара на 9,7:1 без проблеми,даже и без намеса по електрониката...
при бмв трябва намеса имам гор4ив опит например от невърнат аванс в бууст режимите както и стопени бутала от бедна смес пикаещи дюзи и тн. без електроника забрави д анаправиш нещо вървящо и надеждно[/quote
Чакай,чакай примера беше за 0.5 на 9.7:1 ,другото е спам
оправи си малко цитатите


re
bgmade написа:Колеги,бихте ли споделили
колко би струвала такава
интервенция за този ДВГ,
като се тьрсят 150-200 к.с.
Колата ще е за
ежедневно каране...
И кой би могьл да направи
такова нещо...
Благодаря...
За тия коне една 2-ка би те оправила според мене...

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
В тази игра такова понятие "рентабилно" нямаdenko написа:и тука идва вапросааджеба рентабилна ли ще е тая инвестиция

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз засега съм си доволен защото 316-ката наказва лошо Е36 325-ци Е30-327 секви нормални атмосферни голфове и хастри разни по-бързи джипки така ве4е 700 километра а кефа цена нема
50лв бензА95 200километра

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
denko написа:ставаше въпрос дали е добра платформа тоя двигател
така и така ще се наливат пари не е ли по добре в нещо по надежно и изпитано !
ами вси4ки казват 4е тоя матор е най-големия кенеф слаган в е36 ама е го с изкуствено дишане си тръгва и не се 4упи ве4е 700км ,ако нещо стане тия дни ще ви държа в те4ение но се съмнявам на 0,7 да се преебе , ще карам така още около 300км и ако няма грижи отиваме на 1 бар
а най-добре е да се завре матор от Е34 М5 дето е 3,8 да му се сложат ковани карантий с един голям турбонетикс за 1000 коня и даси караш ако можеш да го караш де хаха

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани