М43б18 + турбо

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

Re: re

Мнение от ivko » 23 Дек 2007, 17:09

за 0,5-0,7 бара и около 200-250коня не му мислете толкова[/quote

Адаш дай да говориме поне за 1бар и надеждност на агрегата и системите :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

Re: ре

Мнение от ivko » 23 Дек 2007, 17:13

ludiagsm написа:
ivko написа:
vld написа:A каква е заводската степен на сгъстяване на М43?
Дали ще може да се направи на 0.5 примерно без да се разрежда ?


Аз съм го правил това не на бмв ,но според мене нещата са аналогични.Имам в предвид-0,5 та и 0,7бара на 9,7:1 без проблеми,даже и без намеса по електрониката... :)


при бмв трябва намеса имам гор4ив опит например от невърнат аванс в бууст режимите както и стопени бутала от бедна смес пикаещи дюзи и тн. без електроника забрави д анаправиш нещо вървящо и надеждно




Чакай,чакай примера беше за 0.5 на 9.7:1 ,другото е спам :mhihi:
Последна промяна ivko на 24 Дек 2007, 15:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ре

Мнение от ludiagsm » 23 Дек 2007, 17:24

ivko написа:
ludiagsm написа:
ivko написа:
vld написа:A каква е заводската степен на сгъстяване на М43?
Дали ще може да се направи на 0.5 примерно без да се разрежда ?


Аз съм го правил това не на бмв ,но според мене нещата са аналогични.Имам в предвид-0,5 та и 0,7бара на 9,7:1 без проблеми,даже и без намеса по електрониката... :)


при бмв трябва намеса имам гор4ив опит например от невърнат аванс в бууст режимите както и стопени бутала от бедна смес пикаещи дюзи и тн. без електроника забрави д анаправиш нещо вървящо и надеждно[/quote



Чакай,чакай примера беше за 0.5 на 9.7:1 ,другото е спам :mhihi:


оправи си малко цитатите :lol: 4е народа няма да резбера кой кво е писал :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

ре

Мнение от ivko » 23 Дек 2007, 17:31

:lol:
Последна промяна ivko на 24 Дек 2007, 15:20, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bgmade » 24 Дек 2007, 0:16

Колеги,бихте ли споделили
колко би струвала такава
интервенция за този ДВГ,
като се тьрсят 150-200 к.с.
Колата ще е за
ежедневно каране...
И кой би могьл да направи
такова нещо...
Благодаря...
You'll Never Walk Alone!
Изображение
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: София

re

Мнение от ivko » 24 Дек 2007, 15:19

bgmade написа:Колеги,бихте ли споделили
колко би струвала такава
интервенция за този ДВГ,
като се тьрсят 150-200 к.с.
Колата ще е за
ежедневно каране...
И кой би могьл да направи
такова нещо...
Благодаря...


За тия коне една 2-ка би те оправила според мене... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bgmade » 24 Дек 2007, 16:51

:uups:
б
Благодаря...
You'll Never Walk Alone!
Изображение
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Дек 2007, 17:10

bgmade написа::uups:
б
Благодаря...


според мен по скоро 3500лв за да стане надеждно !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 24 Дек 2007, 17:24

и тука идва вапроса :mhihi: аджеба рентабилна ли ще е тая инвестиция
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 24 Дек 2007, 17:38

denko написа:и тука идва вапроса :mhihi: аджеба рентабилна ли ще е тая инвестиция
В тази игра такова понятие "рентабилно" няма :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bgmade » 24 Дек 2007, 18:25

denko написа:и тука идва вапроса :mhihi: аджеба рентабилна ли ще е тая инвестиция

Другата вьзможност е
да се "пьхне" друг ДВГ,
но вьпроса който задаваш
си остава...
:mhihi:
You'll Never Walk Alone!
Изображение
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Дек 2007, 18:31

аз засега съм си доволен защото 316-ката наказва лошо Е36 325-ци Е30-327 секви нормални атмосферни голфове и хастри разни по-бързи джипки така ве4е 700 километра а кефа цена нема ;) 50лв бензА95 200километра

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 24 Дек 2007, 18:37

ставаше въпрос дали е добра платформа тоя двигател
така и така ще се наливат пари не е ли по добре в нещо по надежно и изпитано !
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Дек 2007, 18:44

denko написа:ставаше въпрос дали е добра платформа тоя двигател
така и така ще се наливат пари не е ли по добре в нещо по надежно и изпитано !


ами вси4ки казват 4е тоя матор е най-големия кенеф слаган в е36 ама е го с изкуствено дишане си тръгва и не се 4упи ве4е 700км ,ако нещо стане тия дни ще ви държа в те4ение но се съмнявам на 0,7 да се преебе , ще карам така още около 300км и ако няма грижи отиваме на 1 бар

а най-добре е да се завре матор от Е34 М5 дето е 3,8 да му се сложат ковани карантий с един голям турбонетикс за 1000 коня и даси караш ако можеш да го караш де хаха :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.10.2006
Местоположение: София

Мнение от bgmade » 24 Дек 2007, 18:47

А дали сток-овите
сьединител,спирачки,
диф. ще издьржат...
Говорим за кола,
която ще е ежедневна-
няма да се издевателства с нея...
You'll Never Walk Alone!
Изображение
Изображение

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook