Пак дюзи!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 10 Ное 2005, 15:08

Налягане 0,9-1бар примерно!
Другото е ясно,и Киро(бавареца) и аз след като попрочетох и разгледах стигам до тоя извод - там някъде дюзи ще са ми ОК,остава само да се наканя за СМТ-то!
То това става за 1ден горе-долу.От там нататък мога да почна вече и малко по-красив да го правя мотора :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 10 Ное 2005, 15:11

vassil.velichkov написа:Явор е с 5 x 550cc - колата харчи адски малко и има перфектен празен ход. ТТ-то е с 4 x 1000cc и има някои грижи с празния ход, но това не е само заради инжекторите - степен 9.2:1, много агресивни валове и (досега) електроника, която няма никаква резолюция под 4500 оборота заради шибания 5 баров МАП сензор и малките карти. Сега с Мотек-а ще има по-стабилни обороти, но тук говорим за хилядарки. До към 550 / 600cc, особено ако са от новия дизайн инжектори нямаш грижи с празния ход...

Дали 330cc ще ти стигнат е въпрос на сметки. Има си калкулатори за тази цел, не е лошо да сметнеш какво ще ти трябва предвид кубатура, налягане, обороти и др. неща, които гониш...


аз съм с 4 х 510 и проблеми с празния ход също нямам :yes:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 10 Ное 2005, 22:52


IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Ное 2005, 23:25

Без тоа регулатор напрао не моиш мина :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 4:14

bawareca написа:Без тоа регулатор напрао не моиш мина :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Дее*а че си все лаконичен батко,
нали знаеш-циганска душа-що да немам още нещо лъскавко :roll:

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 11 Ное 2005, 4:22

Момчета, помежду другото да ви помоля да не вкарвате тия безумно дълги цитат в цитат в цитат в цитат - достатъчно е да напишете просто името на човека към когото се обръщате или пък ако коментирате думите му....

!!Asen_X написа:...


Просто е дразнещо да превърташ цитати докато стигнеш до самото мнение на някого ;)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 4:25

Верно е Асенчо :idea:
Доста лутане е!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 11 Ное 2005, 14:39

!!Asen_X написа:...


ОК, нов съм тук, шъ съ старая :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: София

Мнение от vassil.velichkov » 11 Ное 2005, 14:45

Cobra написа:...


За регулатора - ами трябва ти, защото като направиш турбо конверсия се налага налягането на горивото да се увеличава пропорционално (всъщност линейно 1:1) в зависимост от налягането във всмукателния колектор. Регулаторът, който си показал е точно такъв - има reference inlet vacuum/boost и ако напънеш 2 бара в intake-а при настроено базово налягане на горивото 3 бара ще получиш 5 бара на изхода на регулатора. Ако нямаш boost ще си караш с 3 бара базово налягане. Освен това читавите регулатори на налягането държат едно и също налягане на горивото, независимо то температурата на горивото, от това колко са се напекли самите те и в крайна сметка ти осигуряват "комфорт", че няма да ти обеднее сместа в най-неподходящия момент. ;) Това не е просто wannabe лъскавина!
Само много се чудя за 39 долара какво ли ще дойде, ама...Гледам на същата страница има "чудни" интеркулери по 180, та на Китай ми мирише работата, ама всеки си знае... ;)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 11 Ное 2005, 16:15

Ще видима Васко,кат' се върна с торбата с подаръците преди Коледа ще ти кажа дали е китайско :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Ное 2005, 1:39

Колега Cobra,бъди пич :!: Инвестирай в истинските неща.Купи си харабийски дюзи,регулатор,турбина и кулер.Лудият се кълне в СМТ-то,дано наистина да дава сила,а не само лека корекция.Когато му е готова колата ще го накарам да я покара както аз му кажа да видим ко прави това СМТ и дали нема да почне да дава заето.Щото силата не е само в горивото и налягането. ;)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 12 Ное 2005, 10:00

за стм6 хората по форумите се казват "very powerful piggy back " :mhihi: :mhihi: :mhihi:

за мен единствения му недостатък е че не може с УБ..... :( :( :(
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 12 Ное 2005, 11:39

DA WOLF написа:за стм6 хората по форумите се казват "very powerful piggy back " :mhihi: :mhihi: :mhihi:

за мен единствения му недостатък е че не може с УБ..... :( :( :(


да но обикновенно WB контролерите имат NB изход, та СМТ6-а се връзва към този изход и работата става....това е пробвано ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 12 Ное 2005, 18:11

landikar написа:Колега Cobra,бъди пич :!: Инвестирай в истинските неща.Купи си харабийски дюзи,регулатор,турбина и кулер.Лудият се кълне в СМТ-то,дано наистина да дава сила,а не само лека корекция.Когато му е готова колата ще го накарам да я покара както аз му кажа да видим ко прави това СМТ и дали нема да почне да дава заето.Щото силата не е само в горивото и налягането. ;)


Брат днес ми беше достатъчно зарибяването ;)

А, да за СМТ-то трябва да видим лудия тая вечер дали ще е готов! :roll:


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 12 Ное 2005, 21:20

Joreto написа:
DA WOLF написа:за стм6 хората по форумите се казват "very powerful piggy back " :mhihi: :mhihi: :mhihi:

за мен единствения му недостатък е че не може с УБ..... :( :( :(


да но обикновенно WB контролерите имат NB изход, та СМТ6-а се връзва към този изход и работата става....това е пробвано ;)


ама трябва УБ контролер :mhihi: :mhihi:
а СМТ7 е И УБ контролер освен всичко останало...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook