Бензинов регулатор - инсталация
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Ти пък ако мислиш да слагаш китайски то по добре изобщо не го прави. По всяко време във всеки един момент ще ти дъри различно наляганеnParMaTuK написа:Е сега се сетих още един повод да не махаш оригиналния - караш си и на тоз китаец лъскавия му се къса платното и си дотам, ако имаш оригинален ше задържи 3-те бара, ше ти избегат смесите, ама ше се прибереш



Последна промяна slavianko на 05 Фев 2011, 3:06, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Бензинов регулатор - инсталация
то китайците ако не напълнят вакума с бензин на първо палене, значи са читави 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Има си Бош регулатори и на по-високо налягане 4 (0280160575) и 5 (B280550113) бара примерно, даже ти давам парт номерцата. Слагаш си ги на ОЕМ-ското място и не се занимаваш с допълнителни израстъци под капака. И само така от любопитство, защо ти е да вдигаш налягането в рейката на кола и то атмосферна на която инжекторите така или иначе работят доста под максималния (даже и номиналния) си дебит? Не ми се вярва да си ги изтаванил и това да е причината.
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Той манометъра е само за ориентир, иначе си гледам дютито на инжекторите в логвюъра и по тва се водя 

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Моя няма ядове,пък и както каза Пргаматика не се настройва по налягане а по смеси за сега съм на 3 бара(може да не са напълно врени)но отговарят на това което ми трябва.
Аз чакам отговор от Славянко защо трябва да се премахне оригиналния регулатор,какво пречи да си остане?Защото в първия си пост той се изказа едвали не,че тва е някаква голяма грешка.
Аз чакам отговор от Славянко защо трябва да се премахне оригиналния регулатор,какво пречи да си остане?Защото в първия си пост той се изказа едвали не,че тва е някаква голяма грешка.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Nikolay1 написа:Има си Бош регулатори и на по-високо налягане 4 (0280160575) и 5 (B280550113) бара примерно, даже ти давам парт номерцата. Слагаш си ги на ОЕМ-ското място и не се занимаваш с допълнителни израстъци под капака. И само така от любопитство, защо ти е да вдигаш налягането в рейката на кола и то атмосферна на която инжекторите така или иначе работят доста под максималния (даже и номиналния) си дебит? Не ми се вярва да си ги изтаванил и това да е причината.
Просто искам да знам как се слага, за да съм подготвен (евентуално), защото не знам дали софтуерно ще може да се нагодят смесите.
На доста чужди коли са наслагали регулатори

Последна промяна vicho на 05 Фев 2011, 11:25, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Ще ти кажа един съвсем прост отговор като ни нам йалко имам желание да се заяждам. За мен това да си сложа китайски регулатор на колата е Мнооого голям проблем с главно М. А да си сложа китайски регулатор на турбо БМВ то е буквално недопустимо. И ще ти кажа защо. Защото съм пробвал такъв не на моята кола разбира се. С друг манометър истински в колата и мога да ти кажа че китайката във всеки един момент си пуска това което си знае. Да не ти говоря че от студено на топло пък съвсем огромни разлики дава. За мен да карам с такова "чудо" турбо бмв-то ми е равносилно на руска рулетка. За теб обаче изглежда е нормално и според теб няма грижи. Ето това е и отговора на въпроса ти като се надявам да си ме разбрал.ТУРБО написа:Моя няма ядове,пък и както каза Пргаматика не се настройва по налягане а по смеси за сега съм на 3 бара(може да не са напълно врени)но отговарят на това което ми трябва.
Аз чакам отговор от Славянко защо трябва да се премахне оригиналния регулатор,какво пречи да си остане?Защото в първия си пост той се изказа едвали не,че тва е някаква голяма грешка.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
Баце искам честно да те питам. Ти разбра ли изобщо същноста на собственният си въпрос ??? Защото за мен е непонятно.vicho написа:Nikolay1 написа:Просто искам да знам как се слага, за да съм подготвен (евенатуално), защото не знам дали софтуерно ще може да се нагодят смесите.
На доста чужди коли са наслагали регулатори
Искаш да слагаш регулатор с който да вдигнеш незнайно защо по тоя начин налягането на бензина и същевременно да обогатиш. По този начин обаче тотално разбутваш смесите извън нормите. Същевременно обаче искаш и след като си ги разбутал, някак си както си написал "софтуерно да се нагодят" Е защо по дяволите искаш да ги разбутваш като ще искаш и да се нагодят след това ???
Като толкова държиш да си обогатиш смесите защо не пробваш да го направиш изцяло софтуерно. Оригиналните ти инжектори имат буквално предостатъчен запас и можеш спокойно софтуерно да им увеличиш импулса и да са повече отворени и то в мемент в който ти искаш а не както с регулатора да ги уливаш постоянно с бензин. На високи оборити ще си до някъде ок /в смисъл че поне няма да имаш грижи/ на ниски обаче и на празен ход тая кола ще се улива с ненужен бензин. Имаш ли идея че в студено време ако я запалиш и угасиш два пъти после тая кола няма палене от удавяне и докато не изветрее всичко от бензина ???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Бензинов регулатор - инсталация
slavianko написа:Баце искам честно да те питам. Ти разбра ли изобщо същноста на собственният си въпрос ??? Защото за мен е непонятно.vicho написа:Nikolay1 написа:Просто искам да знам как се слага, за да съм подготвен (евенатуално), защото не знам дали софтуерно ще може да се нагодят смесите.
На доста чужди коли са наслагали регулатори
Искаш да слагаш регулатор с който да вдигнеш незнайно защо по тоя начин налягането на бензина и същевременно да обогатиш. По този начин обаче тотално разбутваш смесите извън нормите. Същевременно обаче искаш и след като си ги разбутал, някак си както си написал "софтуерно да се нагодят" Е защо по дяволите искаш да ги разбутваш като ще искаш и да се нагодят след това ???
Като толкова държиш да си обогатиш смесите защо не пробваш да го направиш изцяло софтуерно. Оригиналните ти инжектори имат буквално предостатъчен запас и можеш спокойно софтуерно да им увеличиш импулса и да са повече отворени и то в мемент в който ти искаш а не както с регулатора да ги уливаш постоянно с бензин. На високи оборити ще си до някъде ок /в смисъл че поне няма да имаш грижи/ на ниски обаче и на празен ход тая кола ще се улива с ненужен бензин. Имаш ли идея че в студено време ако я запалиш и угасиш два пъти после тая кола няма палене от удавяне и докато не изветрее всичко от бензина ???
Точно това му предложих и аз вчера по скайпа.

Относно тия регулатори,знам че са биклуци даже щях да ги сменям но просто някакси остана във времето м/у другите неща!
Обаче на мен просто не ми хареса първото ти мнение,защото се опита да ме изкараш адски некомпетентен(припомни си го),а след това се съгласи,че става и започна да увърташ около това ,че киайския не бил хубав,а това няма нищо общо със въпроса ми(за оригиналния регулаторт)!Просто искам да ми се извиниш нищо друго не искам!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Бензинов регулатор - инсталация
slavianko написа:Баце искам честно да те питам. Ти разбра ли изобщо същноста на собственният си въпрос ??? Защото за мен е непонятно.
Искаш да слагаш регулатор с който да вдигнеш незнайно защо по тоя начин налягането на бензина и същевременно да обогатиш. По този начин обаче тотално разбутваш смесите извън нормите. Същевременно обаче искаш и след като си ги разбутал, някак си както си написал "софтуерно да се нагодят" Е защо по дяволите искаш да ги разбутваш като ще искаш и да се нагодят след това ???
ми май ти не си разбрал моята идея, която е да се нагодят смесите софтуерно, пък ако не стане, ще стане с регулатор


а смесите, че ще ги разбутам --> то е ясно, нагода да видим как ще излезе

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бензинов регулатор - инсталация
То ако не стане софтуерно как ще стане с регулатора? Регулатора е силно компромисен вариант. И то прогресивния, някакъв марков. И колкото и да е скъп пак е един вид "бедняшки чип тунинг" 

- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Бензинов регулатор - инсталация
slavianko написа:...
Виж сега брат, като си сложиш какъвто и да е регулируем клапан на горивото и като почнеш сам да си настройваш колата, тогава изказвай компетентни мнения дали върши работа или не

А първото ти мнение в темата не виждам смисъл да го коментирам

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Бензинов регулатор - инсталация
САМ си правя всичко по колатаnParMaTuK написа:slavianko написа:...
Виж сега брат, като си сложиш какъвто и да е регулируем клапан на горивото и като почнеш сам да си настройваш колата, тогава изказвай компетентни мнения дали върши работа или не![]()
А първото ти мнение в темата не виждам смисъл да го коментирам

viewtopic.php?f=11&t=112352&hilit=%D0%B534+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA
Само дето не го издържах повече от 2-3 дена като разбрах що за боклуци са. Ама честно да ти кажа хич нямам и намерение повече да ви давам акъли. Има една поговорка която гласи че "На сила можеш да вземеш но да дадеш не можеш" Слагай си ако искаш и по 5 регулатора по рейката един след друг и от китайски по китайски


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Бензинов регулатор - инсталация




- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Бензинов регулатор - инсталация
zzuzi написа::OT: Манометър за налягането в рейката с тройник към обратния бензин ли трябва да се върже или...
Ако искаш само манометър да си сложиш за да следиш налягането в рейката трябва да го сложиш преди регулатора,демек трябва да си сложиш щуцер на рейката и да го вържеш за него без никакви тройници!!!
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани