Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Модератор: bum_bum
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
BadAngel написа:високооборотен, турбо матор
В тая връзка се сетих за двигателите на Mercedes S65 особено пипнати от Brabus. Те не са високооборотни, но са с турбо. И имат огрooомен въртящ момент 1320Nm!!! Това е повече от на Бугати Вейрон


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
само с турбини и в12 със "само" 6 литра обем
дет се вика колко да е само
дет се вика колко да е само


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
K_Ilkov написа:само с турбини и в12 със "само" 6 литра обем
дет се вика колко да е само
E, aй сега


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
ами едното е лимо и се набляга на въртящият
другото е бегач и респектира с някви коне,къде се събират кога звездите са на кеф
другото е бегач и респектира с някви коне,къде се събират кога звездите са на кеф
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Не е само до мотор времето необходимо за една обиколка на дадена писта. Определящо е най-вече как колата ще сложи конете на земята... за отрицателен пример мога да дам Мерцедес SLK/SL + брабус нещо такова, което имаше толкова висок въртящ момент, че при ниските предавки просто въртеше гуми веднага щом му се подаде газ... Това по принцип не се счита за хубаво сметнат и направен двигател (в случая тунинг). Да впечатляващо, интригуващо, но безполезно спрямо основното си предназначение. С постигането на повече обороти се дава възможност на плавна крива на въртящия момент който допълнително може да бъде "повдигната" с няколко турбота, така че да може колата да е ефективна на пътя, но и да е максимално дуракоустойчива. Като цяло най-бързите коли имат много обороти, плавна крива на въртящия момент, "предсказуемо" ускорение и така те могат да бъдат по-лесно поставени на ръба на възможностите си (изключвам всичко друго освен двигател от уравнението). Докато аз мога да се кача на Лексус LFA с този много интересен високооборотен двигател и да правя обиколки, ти за да постигнеш същото с 6000 оборотен мотор с идентична мощност трябва да си много по-добър пилот от мен, за да можеш да вземеш максимума от колата.
За предназначение извън пистата много по-лесно е да се кара мощен бавнооборотен мотор бързо, отколкото някоя "оса". И едно нещо което за мен има невероятно значение - именно звука. Това е нещото което може от изумление и възхита от една кола, да те докара до екстаз. За мен този звук определено е звука на V8 моторите (АМГ са се справили брилянтно със S65 моторите...) - просто го чуйте това - http://vbox7.com/play:fa4b4a12 Просто нечовешкият звук....
За предназначение извън пистата много по-лесно е да се кара мощен бавнооборотен мотор бързо, отколкото някоя "оса". И едно нещо което за мен има невероятно значение - именно звука. Това е нещото което може от изумление и възхита от една кола, да те докара до екстаз. За мен този звук определено е звука на V8 моторите (АМГ са се справили брилянтно със S65 моторите...) - просто го чуйте това - http://vbox7.com/play:fa4b4a12 Просто нечовешкият звук....




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Boyadjiev написа:Не е само до мотор времето необходимо за една обиколка на дадена писта. ...
Браво, колега


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
имам само две забележки:
ако ти имаш един 5 литра 550 коня лфа и аз имам един 8 литра 550 коня .. лфа - втория ще те размаже в реалния свят всеки път на писта или на улицата. просто защото тия 550 коня от лфа ги прави между 8500 и 8900 оборота а през останалото време прави значително по-малко.. докато 8-литровия мотор ги прави от 3500 до 6000... и независимо колко си добър ще се случат две неща:
1. ще сменяш по-често и ще губиш време
2. пиковите двигатели не прощават. ще пропуснеш да си на вярната предавка и... виждал си във ф1 какво става като някои изпусне предавка- тоя зад него го минава все едно е спрял щото на 18к оборота прави 800 коня, ама на 12к оборота прави 300...
видеото не го виждам но предполагам говориш за 63 двигателите. 65 са 6 литра в12 с две малки турбини и са доста тихи освен ако не им изкормиш резонаторите след х-тръбата
Boyadjiev написа:Докато аз мога да се кача на Лексус LFA с този много интересен високооборотен двигател и да правя обиколки, ти за да постигнеш същото с 6000 оборотен мотор с идентична мощност трябва да си много по-добър пилот от мен, за да можеш да вземеш максимума от колата.
ако ти имаш един 5 литра 550 коня лфа и аз имам един 8 литра 550 коня .. лфа - втория ще те размаже в реалния свят всеки път на писта или на улицата. просто защото тия 550 коня от лфа ги прави между 8500 и 8900 оборота а през останалото време прави значително по-малко.. докато 8-литровия мотор ги прави от 3500 до 6000... и независимо колко си добър ще се случат две неща:
1. ще сменяш по-често и ще губиш време
2. пиковите двигатели не прощават. ще пропуснеш да си на вярната предавка и... виждал си във ф1 какво става като някои изпусне предавка- тоя зад него го минава все едно е спрял щото на 18к оборота прави 800 коня, ама на 12к оборота прави 300...
За мен този звук определено е звука на V8 моторите (АМГ са се справили брилянтно със S65 моторите...) - просто го чуйте това - http://vbox7.com/play:fa4b4a12 Просто нечовешкият звук....
видеото не го виждам но предполагам говориш за 63 двигателите. 65 са 6 литра в12 с две малки турбини и са доста тихи освен ако не им изкормиш резонаторите след х-тръбата

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
alx написа:имам само две забележки:Boyadjiev написа:Докато аз мога да се кача на Лексус LFA с този много интересен високооборотен двигател и да правя обиколки, ти за да постигнеш същото с 6000 оборотен мотор с идентична мощност трябва да си много по-добър пилот от мен, за да можеш да вземеш максимума от колата.
ако ти имаш един 5 литра 550 коня лфа и аз имам един 8 литра 550 коня .. лфа - втория ще те размаже в реалния свят всеки път на писта или на улицата. просто защото тия 550 коня от лфа ги прави между 8500 и 8900 оборота а през останалото време прави значително по-малко.. докато 8-литровия мотор ги прави от 3500 до 6000... и независимо колко си добър ще се случат две неща:
1. ще сменяш по-често и ще губиш време
2. пиковите двигатели не прощават. ще пропуснеш да си на вярната предавка и... виждал си във ф1 какво става като някои изпусне предавка- тоя зад него го минава все едно е спрял щото на 18к оборота прави 800 коня, ама на 12к оборота прави 300...За мен този звук определено е звука на V8 моторите (АМГ са се справили брилянтно със S65 моторите...) - просто го чуйте това - http://vbox7.com/play:fa4b4a12 Просто нечовешкият звук....
видеото не го виждам но предполагам говориш за 63 двигателите. 65 са 6 литра в12 с две малки турбини и са доста тихи освен ако не им изкормиш резонаторите след х-тръбата
Клипа не е мерц, а любимото ми возило - SRT8 компресорно


Съгласен съм с това което каза, но на мен мисълта ми беше че доста по-трудно се кара бързо кола която има страшно много въртящ момент на писта, защото трябва да се усеща сцеплението което имат двигателните колела, защото много лесно можеш да предозираш газта което поради наличието на много въртящ момент, ще се превърне в поднасяне. Иначе точно заради това че са "top end power" високооборотните двигатели би трябвало да са "по-лесни" за управление. Имам в предвид че просто се "научава" на дадена писта, в завой еди кой си, на коя предавка трябва да си, и че винаги с пълна газ преминаваш, например без да има опасност от поднасяне. Докато при V8-маците се иска прецизност от страна на водача - да, пак има момента с правилната предавка, но трябва и усет към самия двигател и към сцеплението - което прави цялта "игра" с колата доста по атрактивна, както и състезания от този род ми се виждат също по-интересни, защото много по-лесно е да допуснеш грешка




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
С голям работен обем. Кокошия г...з паче яйце не може да снесе!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Boyadjiev написа:Клипа не е мерц, а любимото ми возило - SRT8 компресорно(макар че из квартала често минава някаква S-класа, с модифицирана изпускателна система очевидно, тъй като нощем, ако ми е отворена вратата на терасата, ме събужда от уникалния рев който възпроизвежда, даже следя до къде е стигнала, колко предавки изрежда водача и тн...
)
Съгласен съм с това което каза, но на мен мисълта ми беше че доста по-трудно се кара бързо кола която има страшно много въртящ момент на писта, защото трябва да се усеща сцеплението което имат двигателните колела, защото много лесно можеш да предозираш газта което поради наличието на много въртящ момент, ще се превърне в поднасяне. Иначе точно заради това че са "top end power" високооборотните двигатели би трябвало да са "по-лесни" за управление. Имам в предвид че просто се "научава" на дадена писта, в завой еди кой си, на коя предавка трябва да си, и че винаги с пълна газ преминаваш, например без да има опасност от поднасяне. Докато при V8-маците се иска прецизност от страна на водача - да, пак има момента с правилната предавка, но трябва и усет към самия двигател и към сцеплението - което прави цялта "игра" с колата доста по атрактивна, както и състезания от този род ми се виждат също по-интересни, защото много по-лесно е да допуснеш грешка
срт8 на престъпника хенеси е турбиниран, не компресиран... може би защото хенеси не е имал клиент от които да открадне компресор за да го сложи джип-проекта си

с-класата ако "реве" най-вероятно е с63... както казах с65 пърпорят доста тихо...
за карането на писта на двата вида коли- предпочитам по-прощаващ двигател които ако го "изпусна" по време на състезанието да не ми "личи" много от колкото такъв дето е по-"интересен"... защото не печели по-интересния а този дето мине финала първи

за двете школи за удоволствието от карането - всеки които познавам които предпочита високообортните мотори... просто не е карал достатъчно време големи двигатели... та.. въпрос на време е...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?


Големия обем е по-добрия и за мен вариант. Имах в предвид тази модификация на Jeep-a

Което просто ме кара да издивявам само като чуя рева на тоя мотор... Иначе сигурно си прав за S63 моторите на Бенц-а, днес се заслушах в един 65 и наистина не е тоя рев който ме кара да се усмихвам




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
мисълта ми беше, че това на клипа което си дал е срт8 на хенеси, това което си показал на снимките е.. .нещо съвсем друго.
ето ти хенеси под капака...
всъщност като се замисля престъпника няма компресирани инсталации... при него всичко е турбинирано.
ето ти хенеси под капака...
всъщност като се замисля престъпника няма компресирани инсталации... при него всичко е турбинирано.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
На тая втората снимка турбото под мотора ли е? Как става маслената циркулация с тоя сетъп?
Si non confectus, non reficiat.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?
Просто не успях да намеря клипчето което търсих и за това постнах Хенесито, защото беше най-близо до това което ми трябваше - именно УНИКАЛНИЯ звук който се носи от тоя Jeep...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани