Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от BULL3T » 13 Авг 2010, 18:01

При мен нямаше разлика,но все пак 1600 кубика и 2000 кубика са си две различни неща,а и шестака си има повече повер,така че може да постигнеш нещо,ама няма да повече от кон два!

п.п. За колата е ясно! :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от ръб » 14 Авг 2010, 6:18

Само не разбрах автора на темата има ли спортни колектори или мисли на фабрични да слага ??
Фабричните чугунени се пукат ! Така знам де, не мога да гарантирам на 100%.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 14 Авг 2010, 11:45

ръб написа:Само не разбрах автора на темата има ли спортни колектори или мисли на фабрични да слага ??
Фабричните чугунени се пукат ! Така знам де, не мога да гарантирам на 100%.

Спортни бате, спортни :yes: Фабрични си имаме все още на колата :mhihi: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 14 Авг 2010, 19:45

За термо лента не се цигани с парите, че нямат нищо общо тая от 20лв и тая от 100.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от BULL3T » 14 Авг 2010, 20:08

bum_bum написа:За термо лента не се цигани с парите, че нямат нищо общо тая от 20лв и тая от 100.


Е добре какво да си помисли вече човека!? Първо ти казва че се чуди дали има файда,второ дай причина поради която да си сложи термо лента на атмосферката? Това няма да му дигне никфа мошност и се съмнявам, че при продължителна работа ще окаже някакъв супер положителен ефект!
Последна промяна BULL3T на 14 Авг 2010, 20:50, променена общо 1 път
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 14 Авг 2010, 20:33

bum_bum написа:За термо лента не се цигани с парите, че нямат нищо общо тая от 20лв и тая от 100.

Точно обратното ми казаха... :paranoid: :dunno: Хептен каша стана вече... :conf:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 14 Авг 2010, 21:38

Мощност няма как да дигне кой знае каква, може би 1 кон, може би по-малко.. По-скоро ще свали значително температурата в коша със съпътстващите го полезни ефекти. Разликата между илиянската и марковата се вижда още при навиването. Едната е като някакъв рехав бинт и се навива и задържа трудно, а другата е плътна и дебела и се навива лесно и по-добре. Съответно и фирма с традиции и някаква развойна база вярвам, че прави далеч по-добра лента от бай китаец.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от ///ivanE30 » 16 Авг 2010, 9:14

аз ползвам едни други неща за овиване на колекторите старо и руско има и български , ма като гледам споровете ,че трябва да не се циганим и да зимаме от наи-скъпото , плътно и тн нема смисъл да казвам че ще ме :bang: и ще ме обявят за циганин :mhihi:
bedrock city racing

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от Jim Beam » 16 Авг 2010, 9:46

bum_bum написа:Мощност няма как да дигне кой знае каква, може би 1 кон, може би по-малко.. По-скоро ще свали значително температурата в коша със съпътстващите го полезни ефекти. Разликата между илиянската и марковата се вижда още при навиването. Едната е като някакъв рехав бинт и се навива и задържа трудно, а другата е плътна и дебела и се навива лесно и по-добре. Съответно и фирма с традиции и някаква развойна база вярвам, че прави далеч по-добра лента от бай китаец.


А тези увити колектори не увеличават ли температурата на ламбдата и да почне да дава грешки
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 16 Авг 2010, 10:08

Едва ли чак толкова висока става температурата. Ламбдата по принцип иска да е топла за да работи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от ръб » 16 Авг 2010, 22:06

///ivanE30 написа:аз ползвам едни други неща за овиване на колекторите старо и руско има и български , ма като гледам споровете ,че трябва да не се циганим и да зимаме от наи-скъпото , плътно и тн нема смисъл да казвам че ще ме :bang: и ще ме обявят за циганин :mhihi:


сподели колега, не всички страдат от такива предразсъдъци, а идеята ти може да е полезна :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от DanielzZz » 19 Авг 2010, 8:40

BULL3T написа:
bum_bum написа:За термо лента не се цигани с парите, че нямат нищо общо тая от 20лв и тая от 100.


Е добре какво да си помисли вече човека!? Първо ти казва че се чуди дали има файда,второ дай причина поради която да си сложи термо лента на атмосферката? Това няма да му дигне никфа мошност и се съмнявам, че при продължителна работа ще окаже някакъв супер положителен ефект!

Защо пък да няма ефект?Щом намаля температурата в коша,значи филтъра ще засмуква по-студен въздух,а ефекта ще е още по-добър с "преграда"(не зная термина).При някои автомобили колектора се пада срещу радиатора,следователно с термолентата ще има и по-добро охлаждане...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 19 Авг 2010, 9:20

Alx беше обяснил много сбито и добре преди време ефекта на термо лентата при турбо и при атмосферна кола. За мен всичко, което сваля температурата в коша и не черпи енергия от мотора е добре. Може и един кон да е, може и половин, а може и нищо, но все ще има някакъв положителен ефект. Ако ще да е и да не ми се нагрява капака и да ми се пекат тампоните на мотора и пластмасориите в коша.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от Smoocki » 19 Авг 2010, 12:04

Найстина има доста добър ефект термолентата за сваляне на температура в коша,което не е маловажно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от slavianko » 19 Авг 2010, 18:11

Аз пък ползвам една съвсем евтина лента и съм абсолютно доволен. Тук в Русе почти всички които познавам ползват от нея и недоволни няма. Увил съм обаче само даунпайпа. Колекторите не съм защото са от черно и за една година ръждясват ако се увият.
Иначе от старите обикновенните колектори до тия с равните дължини и със новата генерация разликата просто беше от земята до небето. Разликата беше неописуема просто но все пак става въпрос за турбо кола. Преди когато бях с атмосверният мотор не беше кой знае какво.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook