SMT6
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Надявам се това да е от помощ
http://www.siemensvdo.com/default.aspx? ... ed_sensors
http://www.siemensvdo.com/default.aspx? ... ed_sensors
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Под магнитен, имах предвид, че датчика е нещо като бобина. Според теб тогава на какъв принцип може да е, за да хваща липсващите метални зъби. Според дебелите книги тоя датчик е нещо от сорта на главата на металотърсач, т.е. има две бобини - общо казано предавател и приемник. На едната се подава висока честота и когато в полето на бобината попадне метал, сигнала индуктиран в приемната бобина се променя. Според това, което намерих на пиновете на датчика трябва да има следното нещо:
1-ви (84 на еку-то) - импулси с амплитуда м/у 0 и 5 волта
2-ри (83 на еку-то) - 0.25 волта макс
3-ти (74 на еку-то) - 110 kHz импулси с амплитуда 0-5 волта
другото е оплетката на кабела, която отива на 36 пин на еку-то. Това е - те затова са му изхакали на това еку цели 3 процесора - заради ей такива изчанчини датчици
.
1-ви (84 на еку-то) - импулси с амплитуда м/у 0 и 5 волта
2-ри (83 на еку-то) - 0.25 волта макс
3-ти (74 на еку-то) - 110 kHz импулси с амплитуда 0-5 волта
другото е оплетката на кабела, която отива на 36 пин на еку-то. Това е - те затова са му изхакали на това еку цели 3 процесора - заради ей такива изчанчини датчици

И аз да вметна нещо. Моите наблюдения са че БМВ-тата които са със сименс работят може би по-добре отколкото като са с Бош система. ОБАЧЕ ако нещо се повреди са много гадни за тестове и хич не им се намират части. А бе въобще като ми дойде кола с проблем независимо каква марка е, има ли сименс електроника направо настръхвам. Даже като си закачам паралелния тестов кабел на аутокома на сименс МС 40 двигателя така започва да се шашка при палене че...не мога да сваря да откачам
Въобще със Сименс да си нямаш работа 


е21 345 0-402м 12.18


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани