кои е наи-добрийа 4 цилиндров мотор?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Фев 2005, 11:29

ludiagsm написа:мойто мнение е М42 по= лесен е за потдръжка от S14 пък и гори по-малко , е ако се пипне :) може да тръгне ,а ако му сложиш и турбинка както направих аз още по-добре :)





:пп мерси на Наско за поправката бях написал с 14 вместо S14 :uups:


Абе S14 си е истината... Пък с турбинка си е... :mhihi: А за подръжка - ако ти замине timing profile gasket на М42 става малко прощавай Григори :help:
Power is Nothing Without Insanity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

остава да има някаде

Мнение от morales » 03 Фев 2005, 13:32

остава да има някаде такав с14 самотен и чакащ :mhihi:
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Фев 2005, 13:34

timing profile gasket аха е как звучи това на Български аз не разбрах какво е това и какава роля изпълнява , предполагам не съм единствен :help:

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 03 Фев 2005, 13:44

ludiagsm написа:timing case profile gasket аха е как звучи това на Български аз не разбрах какво е това и какава роля изпълнява , предполагам не съм единствен :help:


сега ме хвана в крачка - това е една малка гарнитура отпред. трудно е да я обясня без двигател пред мен.

http://www.mesaperformance.com/faqs/318tcpg.html

Наистина след 1993 го отстраняват проблема - ти не се притеснявай, но на Е30 може и до сега да си го има...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Фев 2005, 6:49

smoKing написа:Изображение



Аха ясно е и какво и става на тая гарнитура щот аз съм свалял на няколко пъти главата и нямам никъв проблем с нея , сега разбирам за първи път ,някой да и има страх :roll: , тя си е от силиконова гума

в средния отвор минава вода а пък от останалата част пази маслото около веригата :) обаче пък там няма никакво налягане даже при нормално аспириран мотор ,ако не си подал в газ в картера има вакуум(щот има една система от маркучи :) които докарват картерните газове от картера до всмукателния колектор) ама за екология ли са го напраили? да мажат водачите на клапаните ли? незнам за кво :confused: ,ама аз съм запушил отвора от към смукателния колектор а пък картерните газове си излизат свободно в атмосферата
Последна промяна ludiagsm на 04 Фев 2005, 10:02, променена общо 1 път

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 04 Фев 2005, 8:35

М42 + охлюФче е истината за мен :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Фев 2005, 10:30

-тая гарнитура ако е от дефектните издържа 60-80К т.е. на мноооо голяма част от Е30-кити е отдавна сменена....
-на по-новите мотори проблема е отстранен
-дори и да е за смяна - отнема 20-30мин.............
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

ориентировачна цена за м42

Мнение от morales » 04 Фев 2005, 10:48

ориентировачна цена за м42 заедно с всичките там управления ?
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ориентировачна цена за м42

Мнение от ludiagsm » 05 Фев 2005, 4:18

morales написа:ориентировачна цена за м42 заедно с всичките там управления ?




около 1200лв с регистрация

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 05 Фев 2005, 6:07

Що подценявате S14 :?: що на него да не се сложи турбо :?:

МОРАЛЕС - ИЗКУПУВАМ 2002 :!: - говори в цифри на Л.С.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Фев 2005, 15:18

никой не го подценява, просто е много по-рядък и по-скъп мотор при който всяка "грешка" струва скъпо... плюс тва S моторите са лишени от детонационни датчици и маслени пръскалки на буталата - така необходими на един турбо мотор.....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook