Гърмеж в аспуха
Модератор: bum_bum
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
И при мен пукаше и трещеше като стар зил,при връщане на газта,но като бях без крайнотои гърне.
Пукането беше като карам по надолнище,пускам газта и в момента доката дюзите "изгасваха" в смисъл спират да отварят като съм над 1500обр/мин..Та точно докато затворят припукваше зверски и плашех гълъбите.Като натиснеш съединителя,дюзите на "загасват",тогава мотора си минава на празен ход и следователно няма да ти припука.
След като си поставих оригинално гърне от 2,8ца и си вързах клапата на едната цеф,съм адски доволен,няма пукане и колата в ниските е по тиха от 1,6
Пукането беше като карам по надолнище,пускам газта и в момента доката дюзите "изгасваха" в смисъл спират да отварят като съм над 1500обр/мин..Та точно докато затворят припукваше зверски и плашех гълъбите.Като натиснеш съединителя,дюзите на "загасват",тогава мотора си минава на празен ход и следователно няма да ти припука.
След като си поставих оригинално гърне от 2,8ца и си вързах клапата на едната цеф,съм адски доволен,няма пукане и колата в ниските е по тиха от 1,6

- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
:)
Борис_Малинов написа:И при мен пукаше и трещеше като стар зил,при връщане на газта,но като бях без крайнотои гърне.
Пукането беше като карам по надолнище,пускам газта и в момента доката дюзите "изгасваха" в смисъл спират да отварят като съм над 1500обр/мин..Та точно докато затворят припукваше зверски и плашех гълъбите.Като натиснеш съединителя,дюзите на "загасват",тогава мотора си минава на празен ход и следователно няма да ти припука.
След като си поставих оригинално гърне от 2,8ца и си вързах клапата на едната цеф,съм адски доволен,няма пукане и колата в ниските е по тиха от 1,6
Същото имам на впредвид... като стар Зил ама няма място за оригиналното гърне затова сложих някакво измислено ако можех да сложа оригиналното нямаше да се двумя изобщо. На мен не ми пречи нека си ручи но ме претиснява да не прецакам нещо мотора.
- Димитър Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Атомната столица.
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно.
- Мечтае да кара: сАмоЛеТ
:)
Soul_Fly написа:значи като натиснеш съединителя гърмежите спират, правилно ли съм разбрал?
Да колега кат видя КАТ натискам съединителя и няма пукане няма ручене работи кат съшоар

- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
аз съм с права тръба и с краино гърне само и прави това като освободя газта...припуква понякога и мята искри...но е гот
както казваше един маистор..."вкараи колата в обороти и не му се плаши"


както казваше един маистор..."вкараи колата в обороти и не му се плаши"


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а дроселчето с тпс-а да ли функционират правилно 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
дросела отдавна не е фактор а и аз слушам последно време стари маистори карбураторджии е това е в моя случаи а за колегата незнам




- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
бате,то волгаджийте си бачкат в камор още от откриванетоBMWfenomen написа:дросела отдавна не е фактор а и аз слушам последно време стари маистори карбураторджии е това е в моя случаи а за колегата незнам![]()


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Принципно почва да гърми като се изключи ламбдата доста при сток концепция
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Бе аз съм писъл по-нагоре,какво ставаше при мен и как се управиха работите,пък който не вярвя....си е за него.
Сега няма и помен от припукване,гърмене и тем-подобни.
Да отбележа,че е добре и клапата намираща се на едната цеф да си се върже,защото в ниските като е затворена,колата си е по нервничка.Във високите си се отваря.
За да си се върже,обаче има още куп "салтанати",че да стане как си трябва.
Клапата се управлява от вакум,а този вакум се командва от ЕКУ-то посредством една глупост намираща се в багажника(не знам как се казва обаче)
.
Да отбелжа,че много малко трябва на ЕКУ-то на 2,8цата за да влезе в авариен режим....

Сега няма и помен от припукване,гърмене и тем-подобни.
Да отбележа,че е добре и клапата намираща се на едната цеф да си се върже,защото в ниските като е затворена,колата си е по нервничка.Във високите си се отваря.
За да си се върже,обаче има още куп "салтанати",че да стане как си трябва.
Клапата се управлява от вакум,а този вакум се командва от ЕКУ-то посредством една глупост намираща се в багажника(не знам как се казва обаче)

Да отбелжа,че много малко трябва на ЕКУ-то на 2,8цата за да влезе в авариен режим....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани