Гърмеж в аспуха

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Юли 2009, 13:49

С дебитомера, дето го взема за проба пак ли имаше гърмежи, че почва да ми става смешно :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 17 Юли 2009, 15:55

значи като натиснеш съединителя гърмежите спират, правилно ли съм разбрал? :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Юли 2009, 16:23

:weed:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 17 Юли 2009, 17:58

И при мен пукаше и трещеше като стар зил,при връщане на газта,но като бях без крайнотои гърне.
Пукането беше като карам по надолнище,пускам газта и в момента доката дюзите "изгасваха" в смисъл спират да отварят като съм над 1500обр/мин..Та точно докато затворят припукваше зверски и плашех гълъбите.Като натиснеш съединителя,дюзите на "загасват",тогава мотора си минава на празен ход и следователно няма да ти припука.
След като си поставих оригинално гърне от 2,8ца и си вързах клапата на едната цеф,съм адски доволен,няма пукане и колата в ниските е по тиха от 1,6 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 17 Юли 2009, 21:09

Борис_Малинов написа:И при мен пукаше и трещеше като стар зил,при връщане на газта,но като бях без крайнотои гърне.
Пукането беше като карам по надолнище,пускам газта и в момента доката дюзите "изгасваха" в смисъл спират да отварят като съм над 1500обр/мин..Та точно докато затворят припукваше зверски и плашех гълъбите.Като натиснеш съединителя,дюзите на "загасват",тогава мотора си минава на празен ход и следователно няма да ти припука.
След като си поставих оригинално гърне от 2,8ца и си вързах клапата на едната цеф,съм адски доволен,няма пукане и колата в ниските е по тиха от 1,6 :mhihi:


Същото имам на впредвид... като стар Зил ама няма място за оригиналното гърне затова сложих някакво измислено ако можех да сложа оригиналното нямаше да се двумя изобщо. На мен не ми пречи нека си ручи но ме претиснява да не прецакам нещо мотора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 17 Юли 2009, 21:12

Soul_Fly написа:значи като натиснеш съединителя гърмежите спират, правилно ли съм разбрал? :mhihi:


Да колега кат видя КАТ натискам съединителя и няма пукане няма ручене работи кат съшоар :mhihi:. Като карам на високи обороти и пусна рязко гаста тогава се получава припуква няколко пъти, но като натисна съединителя веднага след като пусна гаста пукането го няма

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 17 Юли 2009, 22:21

аз съм с права тръба и с краино гърне само и прави това като освободя газта...припуква понякога и мята искри...но е гот 8) 8)
както казваше един маистор..."вкараи колата в обороти и не му се плаши" :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Юли 2009, 22:26

а дроселчето с тпс-а да ли функционират правилно :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 17 Юли 2009, 22:31

дросела отдавна не е фактор а и аз слушам последно време стари маистори карбураторджии е това е в моя случаи а за колегата незнам :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Юли 2009, 22:57

Мое и да ме баннат, ама в таа тема има по-малко от 5 смилени мнения :idea:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Юли 2009, 23:06

BMWfenomen написа:дросела отдавна не е фактор а и аз слушам последно време стари маистори карбураторджии е това е в моя случаи а за колегата незнам :mhihi: :mhihi:
бате,то волгаджийте си бачкат в камор още от откриването :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 18 Юли 2009, 13:15

Принципно почва да гърми като се изключи ламбдата доста при сток концепция
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 18 Юли 2009, 14:41

Sharo написа:Принципно почва да гърми като се изключи ламбдата доста при сток концепция


Когато ти е изключена ламбдата колата влиза в авариен режим и гърменето е замалко от нея. След това колата не върви като хората и има още куп дреболии

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 18 Юли 2009, 18:02

Бе аз съм писъл по-нагоре,какво ставаше при мен и как се управиха работите,пък който не вярвя....си е за него. ;)
Сега няма и помен от припукване,гърмене и тем-подобни.
Да отбележа,че е добре и клапата намираща се на едната цеф да си се върже,защото в ниските като е затворена,колата си е по нервничка.Във високите си се отваря.
За да си се върже,обаче има още куп "салтанати",че да стане как си трябва.
Клапата се управлява от вакум,а този вакум се командва от ЕКУ-то посредством една глупост намираща се в багажника(не знам как се казва обаче) :uups: .
Да отбелжа,че много малко трябва на ЕКУ-то на 2,8цата за да влезе в авариен режим....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Юли 2009, 19:08

Затва слагаш Бош и капитан :mrgreen:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook