Може ли......

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Яну 2005, 19:08

Нямаш най важното:изп. колектори :!: Само с гърнета=звук :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 10 Яну 2005, 19:09

АМИПЬРВО ПРОВЕРИ В НЕТА В НАКАВ САИТ КОЛКО ГРАДУСА ДАВАТ ЗА СПОРТЕН ВАЛ НА ТВОЯ МОТОР И ТЬРСИ ТАКЬВ ИЛИ ОТ БМВ ИЛИ ОТ ДРУГА МАРКА КОНСУЛТИРАИ СЕ ПАК С ПО ЗАНАЕщИТЕ ОТ МЕН!!!
АМА САМО СПОРТЕН ФИЛТУР НИКВА РАБОТА НЯЯ ТИ СВЬРшИ СПОРЕД МЕН
ТРЯЯ И ДА СЕ ПОЛИРАТ КОЛЕКТОРИ И ДА СЕ НАПРИ НОВА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА
А ДА ГЛЕДАХ ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА НА М3?????? :shock: Е АЗ ТАКОВА 4УДО НЕ БЯХ ВИЙДАЛ ТРАБИТЕ СА 2 И СА ПО ГОЛЕМИ ОТ БУТАЛАТА НА РЕНДЕТО МИ ДЕА :shock: ЕИ ТАКОВА НЕщО -------- АМА ДА НЕ Е ПРЕКАЛЕНО 4Е ИМА ОБРАТЕН ЕФЕКТ ЗАБАВЯ ГАЗОВЕТЕ ПИТАИ КОЛКО ММ ТРЯЯ ДА СА ТИ ТРЬБИТЕ НА ИЗПУСКАТЕЛНАТА ГЕНЕРАЦИЯ АКО СА "СПОРТНИ" ТУК ВЬВ ФОРУМА ИМА ПИ4ОВЕ КОИТО ЖИВЕЯТ С ИМАТО БМВ И 10004 ще знаят ;)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 10 Яну 2005, 20:35

пс - само да вметна, че писането с големи букви е символ на викането в разговорната реч.... ;)
Ати

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.01.2004

Мнение от KA_sport » 11 Яну 2005, 0:03

извинявам се :uups: да и колектора ще е хубаво да е друг

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Може ли......

Мнение от TOM » 11 Яну 2005, 8:11

bimbolet написа:Възможно ли е да се сложат дюзи от 318 на 316, защото са по-голями и съответно ще захранват с повече гориво, а пък това да доведе до повече мощ(за сметка на разхода де..).Помпите на двете еднакви ли са?

Някой ако мисли да слага дюзи от 318 М40 на 316 М40 да знае че ако дюзите са БОШ са едни и същи 0 280 150 715 до 09*95 г
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 11 Яну 2005, 17:59

Здравейте! Чак сега успях да се включа, цял ден бях на път.Нека някой да ми каже ако знае точно какъв вал ми трябва за двигателя ми-М43, къде да го намеря в София и колко горе-долу струва.Изпускателната тръба на гърнето ми е ФИ 76мм.-това достатъчно ли е?Преди време четох във форума, че имаше едно момче което предлагаше полиране на колектори ама майче беше във Враца.Полирането на оригиналните колектори върши ли работа,че цената на SUPERSPRINT за тези така наречените"прави" е около 900лв. :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 11 Яну 2005, 18:30

:OT: все пак се замисли дали си струва да хвърлиш толкова пари и време за преправяне на мотор, чийто макс. капацитет (без турбо) е достигнат...
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 11 Яну 2005, 18:51

smoKing написа:не ти требе турбо. с тая кинта направо 6е смениш двигателя с 2.5 (имам предви да 6итмеш твоя после)
Много са,наистина не ми се дават :nono: ,за това никой ли не се сеща за това момче където полираше колекторите :?: Мисля,че живееше в София а ги носеше във Враца което беше неудобството,че те оставя 2 дни с разглобена кола,но пък цената беше много тънка.Това полиране ще помогне ли поне малко :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 11 Яну 2005, 19:08

smoKing написа:с твоя двигател мое ти се наложи да отделиш лев и за повдигачи (дано се окажем лош пророк), та по-добре ко разкарай, даже на м42 не може да го напражиш
Не ме плаши бре :conf: :!: Какво им е на повдигачите :?:
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 11 Яну 2005, 19:20

bimbolet написа:...за това никой ли не се сеща за това момче където полираше колекторите :?: Мисля,че живееше в София а ги носеше във Враца което беше неудобството,че те оставя 2 дни с разглобена кола,но пък цената беше много тънка.Това полиране ще помогне ли поне малко :?:

Това момче е BESSNIA!Обърни се към него. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 11 Яну 2005, 22:44

да :winky: едно филтер4е и 6а литне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Яну 2005, 10:59

сабирай пари за турбо и не се занимавай с глупости , твоя мотор има фабрични проблеми с разпределителния вал просто е недомислен и на всеки 150 000 трябва да се сменя , един от основните поминъци на фирмата в която работя са именно валове за М40



виж при М43 хората от БМВ се се осъзнали и са променили вала и досега не са ни търсили такъв


та идеята ми е че ако сложиш чип + филтър + генерация максимум 10 -15 коня около 500лв

ако сложиш турбо имаш 50-70 коня около 2000лв


може и нитро да си сложиш де да знам можеби най добрия вариант за теб 50-коня за да е безопасно за мотора ти около 1000лв с монтажа

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook