Комън рейл+турбо=?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 13:53

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:27, променена общо 1 път

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 04 Май 2009, 14:17

WALL написа:Слага се "по-голяма" т.е. такава която по-дълго време ще издържи за постигането на по-голямото налягане... замине ли ми оригиналното турбо и съм решил да го правя това нещо... разбира се с помоща на колегата V max. Toй e човека по тия далавери.

Желая ти успех в начинанието! А комън рейл битурбо има ли?
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 14:30

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:26, променена общо 1 път

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 04 Май 2009, 15:44

Мерси колега, научих интересни неща! :D И това, че не е необходимо да се слага допълнително турбо на такъв двигател :winky:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Eдно вапросче

Мнение от narcosan » 04 Май 2009, 15:52

Колеги аиде и аз да ползвам темата на колегата да не отварям нова :D
Та аз сам сас чип и колата варви доста добре но и на мен ми се вартят в главата разни идеи!!! Tа искам да ви питам за би турбо каква интервенция сте трябва да се направи и дали е вазможно и каква мостност сте мога да постигна :roll:За 330д 04 става вапрос :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 16:12

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:26, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

....

Мнение от narcosan » 04 Май 2009, 17:26

Коегата V-max може да ти помогне... за твоята какво и как.... но и ти си за тая турбина с 183к.с. си нали Е46 са с този по-стария при Е39... по-надолу чети тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5&start=60


Не колега сас 204 к сам а и имам 4ип и сам на 247 :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 16.04.2006
Кара: 535d '12

Мнение от plam75 » 06 Май 2009, 3:04

Ще трябва да си подготвите и съединител за тези проекти(ако сте ръчни скорости). Аз съм с този проект и сцеплението е проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 07 Май 2009, 20:39

plam75 написа:Ще трябва да си подготвите и съединител за тези проекти(ако сте ръчни скорости). Аз съм с този проект и сцеплението е проблем.


Имаш добавена малка турбина?? С какъв мотор си? Имаше една тема за би-турбо ТДС М51D25 мотора, но човека замина за Англия и чак на есен евентуално ще завърши проекта (дано)

Разкажи ни повече за твоя проект и какво точно си променил по мотора си. Иска ми се да бутна малко ТДС-а след време и да не откриваме топлата вода сами.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook