дросели съвет
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва лиkirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не си и помислях че ще я настройваш сам. Що се отнася до мегата не си мисли че всичко се приключва като купиш само мегаскуърта. За да го сложиш ти трябват и една камара други неща. А колко ще ти вземат за монтаж и настройки по добре да не ти казвам.super_bojo написа:аз мисля по натам да слагам вал от дизел и електроника ше е добре да имам ,варианта ми се върти една мега от валентино да си поръчам ма не съм наясно дали ше се справя после с настройването

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: re
slavianko написа:И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва лиkirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиите



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.kirililiev написа:slavianko написа:И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва лиkirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиитеспоред теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш
значи си постигнал към 250 коня
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
снимки на новия стар колектор след водната шкурка ,а смт лесно ли се настройва
http://picbg.net/u/30280/26227/308881.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308882.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308883.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308881.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308882.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308883.jpg
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: re
slavianko написа:Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.kirililiev написа:slavianko написа:И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва лиkirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиитеспоред теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш
значи си постигнал към 250 коня
двата мотора имат много разлики,това че си приличат не значи че са еднакви,и частите им са взаимно заменяеми

- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Колега най лесно е да ръгне човек една духалка и ей ги конете. Атмосверният тунинг си е скъп да. А дали има смисъл това вече е съвсеееем друга тема. Иначе в сайта на dbilas гледах че за М50 такава конверсия му дават 25кс отгоре. Ако за теб не си заслужава това вече е друга тема.kirililiev написа:slavianko написа:Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.kirililiev написа:slavianko написа:И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва лиkirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиитеспоред теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш
значи си постигнал към 250 коня
двата мотора имат много разлики,това че си приличат не значи че са еднакви,и частите им са взаимно заменяемии да,от опит говоря,не си първия който се зблъсква с тези проблеми и няма да си последния.просто като теглиш чертата накрая за 5,10,15 коня одгоре не си струва да слагаш дросели.

Ако трябва да бъдем честни то по тая логика някой хора ще кажат че изобщо не си заслужава да даваш пари по здрава кола както правим ние.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Славянко според скромното ми мнение твоите дросели бяха с много голямо "Ф" спрямо портовете и клапаните и за това стана така. Не съм и виждал даже отворен М-ков мотор ама ми се струва, че там портовете и диаметъра на клапаните не са 1:1 с М 50-май. Не знам само мнение...... Аз четях темата ти с голям интерес и доколкото си спомням дигнахте налягането в рейката, ама пръскахте с оригиналните дюзи. Или ако си слагал по-големи дюзи май не си писал за това. Та, за да не ми е спам поста по темата на колегата си мисля, че верния вариант е да се придържа при подбора на дроселите до размера /фи-то/ на всмукателния колектор и тогава да варира в дължина. Ще споделя опита на мой приятел много "в джаза" с тунинга, на който последното проектче беше монтирането на хоризонтални Вебери на Фолксваген КР. При промяната на дължините на всмук. колектор колата теглеше здраво в различни обороти. Например при по-удължен колектор теглеше около средни обороти, а при скъсяването му ниските и не се усещаха така, обаче към високите полудяваше Голфарката.
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
"При промяната на дължините на всмук. колектор колата теглеше здраво в различни обороти. Например при по-удължен колектор теглеше около средни обороти, а при скъсяването му ниските и не се усещаха така, обаче към високите полудяваше Голфарката."
как теглеше ? фиууууууу или фиииииииииииииииииииуууу
как теглеше ? фиууууууу или фиииииииииииииииииииуууу
...
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Славянко, твойта успя ли да я замериш или поне със някоя стоковица пуска ли су за да сравниш? Ако да, ми е интересно какви са резултатите и как е на усещане колата, че и аз на тая тема съм се замислил 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
След като сложих смт-то колата си трънга много прилично и според мен си заслужава инвестицията за кола която ще се кара атмосверно. Що се отнася до дължината на рънарите наистина има голямо влияние дали ще са по къси или по дълги. Аз също експериментирах с дължината. Затова и направих прехода от айр бокса към дроселите с меки връзки за да може да се коригира дължината им според изискванията ми.Valentin_Peev написа:Славянко, твойта успя ли да я замериш или поне със някоя стоковица пуска ли су за да сравниш? Ако да, ми е интересно какви са резултатите и как е на усещане колата, че и аз на тая тема съм се замислил

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
аз от тва дето прочетох по темата изчислено по формули за дължина на рънарите за м42 30см са най добре зависоки и 60 см за ниски по средата най добре за евридейка при мен входа на солекса е 50мм изхода е 40мм а вътре има един дифузиор на 32 мм и понеже такива карбове не съм видял някой да е слагал на ис резултата ше видим къв ше е вапроса е че има начини за донастройване на механичната част дрогуто с мега съм решил да го нагласям
super_bojo написа:аз от тва дето прочетох по темата изчислено по формули за дължина на рънарите за м42 30см са най добре зависоки и 60 см за ниски по средата най добре за евридейка при мен входа на солекса е 50мм изхода е 40мм а вътре има един дифузиор на 32 мм и понеже такива карбове не съм видял някой да е слагал на ис резултата ше видим къв ше е вапроса е че има начини за донастройване на механичната част дрогуто с мега съм решил да го нагласям
Колега тия 30 или 60 см,да не са за изходящите рънари,иначе ако искаш колата да тегли в ниските каде ще ги съберем.Ако можеш да пуснеш от каде си ги смятал,някакъв калколатор ли е или ?

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани