дросели съвет

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 01 Май 2009, 12:22

kirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва ли ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 01 Май 2009, 12:25

super_bojo написа:аз мисля по натам да слагам вал от дизел и електроника ше е добре да имам ,варианта ми се върти една мега от валентино да си поръчам ма не съм наясно дали ше се справя после с настройването
Не си и помислях че ще я настройваш сам. Що се отнася до мегата не си мисли че всичко се приключва като купиш само мегаскуърта. За да го сложиш ти трябват и една камара други неща. А колко ще ти вземат за монтаж и настройки по добре да не ти казвам. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: re

Мнение от kirililiev » 01 Май 2009, 12:42

slavianko написа:
kirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва ли ;)


е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиите ;) според теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш :D значи си постигнал към 250 коня ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 01 Май 2009, 13:12

kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва ли ;)


е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиите ;) според теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш :D значи си постигнал към 250 коня ;)
Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 01 Май 2009, 15:53

снимки на новия стар колектор след водната шкурка ,а смт лесно ли се настройва
http://picbg.net/u/30280/26227/308881.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308882.jpg
http://picbg.net/u/30280/26227/308883.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: re

Мнение от kirililiev » 01 Май 2009, 19:57

slavianko написа:
kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва ли ;)


е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиите ;) според теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш :D значи си постигнал към 250 коня ;)
Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.


двата мотора имат много разлики,това че си приличат не значи че са еднакви,и частите им са взаимно заменяеми ;) и да,от опит говоря,не си първия който се зблъсква с тези проблеми и няма да си последния.просто като теглиш чертата накрая за 5,10,15 коня одгоре не си струва да слагаш дросели.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 01 Май 2009, 20:01

струва си струва си аз ако изкарам 10 коня си ударя гъза в тавана ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 01 Май 2009, 20:40

kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.
И аз си мислех че ще стане да сложа дроселите без електроника но не става. Не можеш си и представи колко обеднява и само с регулатора се наложи да вдигна налягането на 5 бара че да си дойдат смесите. Направи си сметака не трябва ли ;)


е точно това казвам и аз,при неправилно направена механика започват аномалиите ;) според теб колко въздух повече успя да вкараш в мотора че оригиналната електроника да не може да се справи?хората принудително вкарват смес с оригинална електроника на малък надув и държи без проблем,а ти с атмосверно пълнене успя да я обедниш :D значи си постигнал към 250 коня ;)
Колега казвам това от опит и защото съм слагал ЛИЧНО на кола която е нямала заводски. И ти ли от личен опит го казваш???:winky: Като си решил да опонираш в което няма нищо лошо то поне го прави с факти а не само да се говорят празни приказки. И не ме питай според мен колко въздух повече съм услял да вкарам. Питай ме според ширилколентовата сонда колко въздух влиза. Сместа е зверски бедна почти във всички режими и както ти казах се наложи без електрониката да вдигнем налягането на 5бара ако това ти говори нещо. И само за инфо. Моите дросели си бяха оригилани от М3 и по тях няма кво да се обърка. Ако си запознат М50-то външно е 1 към 1 със С50-то.


двата мотора имат много разлики,това че си приличат не значи че са еднакви,и частите им са взаимно заменяеми ;) и да,от опит говоря,не си първия който се зблъсква с тези проблеми и няма да си последния.просто като теглиш чертата накрая за 5,10,15 коня одгоре не си струва да слагаш дросели.
Колега най лесно е да ръгне човек една духалка и ей ги конете. Атмосверният тунинг си е скъп да. А дали има смисъл това вече е съвсеееем друга тема. Иначе в сайта на dbilas гледах че за М50 такава конверсия му дават 25кс отгоре. Ако за теб не си заслужава това вече е друга тема. ;)
Ако трябва да бъдем честни то по тая логика някой хора ще кажат че изобщо не си заслужава да даваш пари по здрава кола както правим ние.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 08 Май 2009, 10:27

Славянко според скромното ми мнение твоите дросели бяха с много голямо "Ф" спрямо портовете и клапаните и за това стана така. Не съм и виждал даже отворен М-ков мотор ама ми се струва, че там портовете и диаметъра на клапаните не са 1:1 с М 50-май. Не знам само мнение...... Аз четях темата ти с голям интерес и доколкото си спомням дигнахте налягането в рейката, ама пръскахте с оригиналните дюзи. Или ако си слагал по-големи дюзи май не си писал за това. Та, за да не ми е спам поста по темата на колегата си мисля, че верния вариант е да се придържа при подбора на дроселите до размера /фи-то/ на всмукателния колектор и тогава да варира в дължина. Ще споделя опита на мой приятел много "в джаза" с тунинга, на който последното проектче беше монтирането на хоризонтални Вебери на Фолксваген КР. При промяната на дължините на всмук. колектор колата теглеше здраво в различни обороти. Например при по-удължен колектор теглеше около средни обороти, а при скъсяването му ниските и не се усещаха така, обаче към високите полудяваше Голфарката.
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 10.03.2009

Мнение от corrado » 08 Май 2009, 12:16

"При промяната на дължините на всмук. колектор колата теглеше здраво в различни обороти. Например при по-удължен колектор теглеше около средни обороти, а при скъсяването му ниските и не се усещаха така, обаче към високите полудяваше Голфарката."

как теглеше ? фиууууууу или фиииииииииииииииииииуууу
...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 740
Регистриран на: 3.04.2007
Пол: Мъж

Мнение от Valentin_Peev » 08 Май 2009, 12:30

Славянко, твойта успя ли да я замериш или поне със някоя стоковица пуска ли су за да сравниш? Ако да, ми е интересно какви са резултатите и как е на усещане колата, че и аз на тая тема съм се замислил :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 08 Май 2009, 20:00

Valentin_Peev написа:Славянко, твойта успя ли да я замериш или поне със някоя стоковица пуска ли су за да сравниш? Ако да, ми е интересно какви са резултатите и как е на усещане колата, че и аз на тая тема съм се замислил :roll:
След като сложих смт-то колата си трънга много прилично и според мен си заслужава инвестицията за кола която ще се кара атмосверно. Що се отнася до дължината на рънарите наистина има голямо влияние дали ще са по къси или по дълги. Аз също експериментирах с дължината. Затова и направих прехода от айр бокса към дроселите с меки връзки за да може да се коригира дължината им според изискванията ми. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 08 Май 2009, 21:06

аз от тва дето прочетох по темата изчислено по формули за дължина на рънарите за м42 30см са най добре зависоки и 60 см за ниски по средата най добре за евридейка при мен входа на солекса е 50мм изхода е 40мм а вътре има един дифузиор на 32 мм и понеже такива карбове не съм видял някой да е слагал на ис резултата ше видим къв ше е вапроса е че има начини за донастройване на механичната част дрогуто с мега съм решил да го нагласям

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 08 Май 2009, 23:37

Колега, точката " . " е твой приятел :mhihi:
In Ban We Trust!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: SF

Мнение от Vmax » 09 Май 2009, 7:45

super_bojo написа:аз от тва дето прочетох по темата изчислено по формули за дължина на рънарите за м42 30см са най добре зависоки и 60 см за ниски по средата най добре за евридейка при мен входа на солекса е 50мм изхода е 40мм а вътре има един дифузиор на 32 мм и понеже такива карбове не съм видял някой да е слагал на ис резултата ше видим къв ше е вапроса е че има начини за донастройване на механичната част дрогуто с мега съм решил да го нагласям

Колега тия 30 или 60 см,да не са за изходящите рънари,иначе ако искаш колата да тегли в ниските каде ще ги съберем.Ако можеш да пуснеш от каде си ги смятал,някакъв калколатор ли е или ? :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook