испускателен кулектор ?
Модератор: bum_bum
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Точно така мисля иа аз да направя с моята. Такъв от М51 на М50-тоREMUS написа:KIM написа:искаш да речеш че от м51 портовете пасват на м50,а има ли място за разпробиване на мови дупки там,че имам една идейка за шестака
На м50 незнам, но на м20 пасват идеално. Не препробиваш нищо а си правиш фланец и си готов.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
anastas83 написа:VINITU написа: мисля, че един чугунен раждясъл колектор върши същата работа както един лъскав алуминиев.
по добре с чУгун отколкото с алумин![]()
![]()


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Re: ре
slavianko написа:Точно така мисля иа аз да направя с моята. Такъв от М51 на М50-тоREMUS написа:KIM написа:искаш да речеш че от м51 портовете пасват на м50,а има ли място за разпробиване на мови дупки там,че имам една идейка за шестака
На м50 незнам, но на м20 пасват идеално. Не препробиваш нищо а си правиш фланец и си готов.
По-добре е от м21, той е с Т3 фланец и става малко по-лесно с преходите към турбото.


19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани