Някой правил ли е полиране на колектора?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: София

Мнение от koyota » 07 Яну 2009, 9:45

Oyama написа:Правилно ви се подиграват, с пръдня боя не става пичове. Че и на сичкото отгоре пари давате за тая пръдня. ;)

А ве сега като е заключен рацерския подфорум, тука се премести :mhihi: Как не се е обадила и твойта дружка с другия нисан да обясни как се правят нещата :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 07 Яну 2009, 11:31

Хуу ще ви оставя намира. Тошко цунамито го е казал - самозаблудата е най лесното успокоение :uups:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2009, 11:51

Тошко Цунамито що не се обади тогава на Дайнан да им каже, че се занимават с глупости :mhihi:
Фирма, която прави тунинг от 1979г се занимава да прави тия неща и залага името си зад тях, а тука Тошко Цунамито и едикой си квартален майстор казали, че няма смисъл и затва значи не струва.
Ей затва ще си останем на тва дередже, Оксам казва, че в Англия го правят, тука казват- смени матора.. да ама в Бимерфорумс съм виждал дино на атмосферна 28- ца със 260 коня, а в тоя форум сигурно се броят на пръстите на ръката колите над 250 коня.
Иначе на приказки сме много силни, докато не излязат разни опели, нисани, голфове и т.н. да ни опукат като шкембе в дувар. А като излезе някое бмв да им се опъне щото собственика му е вложил нещо в него се почва- ама то не е 20- ка, ама той има турбина, ама той незнам кво си...
Само да припомня великите капацитети, дето казаха, че валовете ми посмъртно няма да влязат в мотора .. еми влязоха като у тях си, тъй че да ме прощава Тошко Цунамито и сие ама на новия мотор аз ще си портна дросела, ако да няма ефект.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 07 Яну 2009, 12:05

Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работи :mhihi: сичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.

Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 07 Яну 2009, 12:36

E аз па вместо е46- ца или е90 си купих е36 щото най ме кефи ;)
Колко пари и колко коня няма значение, стига да можеш да си го позволиш и да те кефи резултата. Вярно е, че за парите, които съм налял аз и не само аз, а още много хора тук можехме да караме М- ки, но пък 100 пъти по- готино е сам да си направиш нещо, дори и да сгрешиш, дори и да падаш от пъти по- евтина и смотана кола. А проблемите, нервите и разправиите за мен и за много още хора са част от удоволствието от цялата работа, защото така се учи нещо :)
А Дайнан правят тунинг на 318ис ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 07 Яну 2009, 13:10

Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работи :mhihi: сичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.

Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл. :mhihi:

я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае :mhihi:
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 07 Яну 2009, 15:12

ша бият ключа и на тоз подфорум май :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 07 Яну 2009, 19:14

oxam написа:
Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работи :mhihi: сичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.

Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл. :mhihi:

я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае :mhihi:


Не смятам да пиша за моя нисан тука, има си нисан форум. Но кат гледам кви ги пишеш явно не си в час изобщо, РБ серията е същия мотор като моя само че с два цилиндъра повече, хората редовни на божура сигурно знаят Гази с неговия 200сх - сигурно 3-4 години подред дава високи 12-ки с същия сетъп като моя само където има и нитро, сам си прави изводите колко струва мотора. ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 07 Яну 2009, 19:31

Oyama написа:
oxam написа:
Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работи :mhihi: сичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.

Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл. :mhihi:

я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае :mhihi:


Не смятам да пиша за моя нисан тука, има си нисан форум. Но кат гледам кви ги пишеш явно не си в час изобщо, РБ серията е същия мотор като моя само че с два цилиндъра повече, хората редовни на божура сигурно знаят Гази с неговия 200сх - сигурно 3-4 години подред дава високи 12-ки с същия сетъп като моя само където има и нитро, сам си прави изводите колко струва мотора. ;)

мързи ме да търся темите за това колко точно сток е мотора на Гази и какъв му е сетъпа, ама едва ли ще се побере в твоя бюджет от 300 лв. моля те пусни ми на лично линк към някоя тема с това какво е правено по твоя нисан че не ми се регистрира в нисан форума само за да им ползвам търсачката
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 07 Яну 2009, 21:36

такаааа, получих лично от Ояма за което много благодаря, бюджетът му е далеч от 300 лв но колата е добре направена и нищо чудно че дава 14.1, също за парите които са вкарани не може да се направи (или доста трудно) толкова вървящо БМВ, но това си го знаем, все пак е турбо кола...

както и да е много се отплеснахме от темата и се надявам като има скоро портван дросел да покажа. поздрави
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 10 Яну 2009, 15:56

Ей тука леко са се заиграли с дросела на B25-цата...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 10 Яну 2009, 21:34

Последно колектора хубаво ли е да се полира и той ? Четох някой теми който не го препоръчват, но си противоречат, някой казват, че за карбуратор не трябва да се прави някой за пълна инжекция.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 11 Яну 2009, 18:54

А я аз да попитам нещо горе-долу по темата :lol:
Като четох темата за е30 м3 някои споменаваше за кола правена за ринга с двг от М1 и дросели не с пеперуди ами вертикално отварящи се.Тва трябва да представлява нещо като на дъртите мотори карборатора,дросела е такъв.Та кви са му предимствата на тоя дросел пред нормалния с пеперуда?
Аз само се сещам за това че пеперудата макар и напълно отворен пак стои на пътя на входящия поток а онова няма кво да седи на пътя на потока при 100% газ :?:
Изображение

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 12 Яну 2009, 18:22

Nightmare написа:А я аз да попитам нещо горе-долу по темата :lol:
Като четох темата за е30 м3 някои споменаваше за кола правена за ринга с двг от М1 и дросели не с пеперуди ами вертикално отварящи се.Тва трябва да представлява нещо като на дъртите мотори карборатора,дросела е такъв.Та кви са му предимствата на тоя дросел пред нормалния с пеперуда?
Аз само се сещам за това че пеперудата макар и напълно отворен пак стои на пътя на входящия поток а онова няма кво да седи на пътя на потока при 100% газ :?:


Това бях аз - дроселите се плъзгат, като шлюз на напоителен канал. Основното предимство е точно това, което си описал.

Основният недостатък е, че при прикрехнато състояние на дросела, въздухопотокът е по-завихрен и в резултат двигателят работи по-неравномерно. При състезателна кола, това не е проблем, защото повечето време си на широко отворен тротъл, на улицата е малко гадно :)

Има и трети вид тротъли, които са разпространени в авиацията. При тях пеперудата е като бленда в обектива на фотоапарат. Позволява "мапване" във всякакав режим на работа, въздушния поток "тече" почти без пречки, но и цената е стряскаща. Виждал съм ги на "Кейтърам" с мотор от Опел Астра 2.0 16в (Ц20) с около 260кс...
Power is Nothing Without Insanity

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook