испускателни колектори
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.
стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.
Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Мен ме интересува някой случайно знае ли дали мога да си огъна сам тръби на нещо като бигларка примерно, понеже с тия заварки вътре не става гладко и това едва ли се отразява положително на пърформанса. За 1 ВФТС става въпрос, на БМВ-то такива работи не си позволявам, поне не докато натрупам малко опит
Най-накрая


sonny написа:стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.
Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.
Най-накрая


Митко, тези харесват ли ти? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 240%3A1318Dizzel написа:Много са якисега съм с тези......
е21 345 0-402м 12.18


Да Томи кефят ме смятам да си ги направя от неръждавейка ето като тоз модел само че по качествено
прече ли им че не са усукани тука нещо спряха да пишат в Тунинг гледат само в продава купува за това те питам и като вещ в турбинирането
Сега взехме М3
Ще го слагаме в Е30
А аз си разработвам съединителчето
Отговори ми на въпроса за тръбите;


прече ли им че не са усукани тука нещо спряха да пишат в Тунинг гледат само в продава купува за това те питам и като вещ в турбинирането



Сега взехме М3


Ще го слагаме в Е30
А аз си разработвам съединителчето


Отговори ми на въпроса за тръбите;
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Братле по добре е да са с равни дължини но иначе не пречи и така да са. Че те дизеловите дето са чугунени и те не са с равни дължини. Между другото що не си вземеш дизелов колектор и да му направиш фланец към главата и евентуално към турбото и да не се занимаваш с правеняци. Става по бързо доста по здраво и мноооого, много по евтиноDizzel написа:прече ли им че не са усукани
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
sonny написа:стан написа:Вие се пише с малка буква понеже се обръщаш към повече от 1 човек. Иначе да, прав си, правописа в Лада Клуб е по-добър от тука, ако това имаш предвид.
Да се направи една, две грешки, или да се изтърве някоя запетая е нормално, ама това не е писане, а си е жива неграмотност, неможе да се пише иа, вместо Я.
така говориш щото аз не пишем тука ина щеше ти се тая




Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
mi друпниси от ебаи там са на добри пари поти като тука саDizzel написа:Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Кой ти говори да заваряш чугун??? Казвам ти че се прави преходен фланец от главата към чугунения испускател и си перфектен.Dizzel написа:Искам да стане здраво и красиво не ме интересува цената естествено и ефикасно
А пък и чугунините като се заварят после се цепят от заварките
Пиши ми на ЛС ако искаш и ще ти пратя снимки на едно русенско БМВ дето е правено така. Ако искаш разбира се

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Интересно ми е ако на дизела му сменя изпускателния колетор с такъв с равни тръби какво ще се случи????
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ха сегаZubcho написа:Интересно ми е ако на дизела му сменя изпускателния колетор с такъв с равни тръби какво ще се случи????


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани