Chip-ът, има ли смисъл....

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 24 Сеп 2004, 16:10

дам и аз чакам да се съберем повечко хора за катализарите, вече сме 4 човека, трябват ни още 6 и ще ни ги махнат за по 50лв. на 6-ците
ама не в КРАФТ щото аз не съм им фен, ами в М-Комплект :wink:
а за чип-а, мойта кола не усещам да е дигнала коне, ама стрелката от 3500RPM до 6500RPM се движи доста по бързо от преди, разликата се усеща като си на 3-та в над 4000оборота и натиснеш ивзеднъж газта, колата направо отлита, тогава се усеща доста разлика, иначе не усещам разлика, разхода ми си е същия не усещам промени.
Дано да съм бил полезен :P
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 24 Сеп 2004, 19:41

един ФПР регулируем 0,5 бара отгоре и файдата по голяма от 4ип на атмосферка :) поне 6те изглади фуел кривата :D
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 24 Сеп 2004, 20:03

Fast-and-Furious написа:Ако някой усепее да си махне каталика по описания от алкс начин да свирка защото и аз искам да си го махна, но съм убеден че ще оплескат работата БГ майсторите...

Аз го махнах в един сервиз под офиса, сложиха ми резонаторно гърне, за квото каза Лудия.....ефекте е повече от добър.......след като свалиха катализатора се оказа че се е счупил и набил в края на тръбата.....свали ми разхода с близо литър......искаха ми 60 лв, ама се спазарих за 50 :lol: Ако искаш ще те водя :idea:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 3.08.2004

Мнение от oreshkov » 24 Сеп 2004, 20:52

В някое от мненията ви по тази тема е ИСТИНАТА за чиповете, изпускателните колектори, K&N филтрите, полирането на портовете.......
Аз лично зная само един начин за установяването И- измерване на мощностните характеристики на двигателя преди и след модификацията/по света обикновено го правят на DYNO/ :wink:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 24 Сеп 2004, 21:18

тези 400-500евро ми се виждам много иначе според мен ще има смисъл ...
поне при моята имаше - поне половин литър по-малък разход и поне 0,5сек до 100 по малко... и всичко това с чип от 200лв , а втория май беше без пари :D но все пак моята кола е много по-стара/и различна/ от твоята

не съм знаел, че проблема с катализаторите е толкова наболял при всички :lol: и аз трябва да го махам, и мисля че нямам ламбда сонда след катализатора но ме е страх да не дрънчи гадно после :?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Сеп 2004, 22:52

© написа:тези 400-500евро ми се виждам много иначе според мен ще има смисъл ...
поне при моята имаше - поне половин литър по-малък разход и поне 0,5сек до 100 по малко... и всичко това с чип от 200лв , а втория май беше без пари :D но все пак моята кола е много по-стара/и различна/ от твоята

не съм знаел, че проблема с катализаторите е толкова наболял при всички :lol: и аз трябва да го махам, и мисля че нямам ламбда сонда след катализатора но ме е страх да не дрънчи гадно после :?



има и дебелостенни тръби може да опиташ

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 24 Сеп 2004, 23:15

Пичове, хвърлихте ме в размисъл относно катализатора. На моята няма, има гърне сложено там но доколкото разбрах предишния собственик на колата просто е разкарал катализатора и е сложил средно гърне на негово място или нещо такова. Май ще посетя описаните от Митето и Лудия места .... вероятно оказва ефект "майсторското" премахване на катализатора.... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 12.04.2003
Местоположение: Софийски имоти

Мнение от CERT » 24 Сеп 2004, 23:35

Аз знам , че по принцип има ефект единствено ако ти сложат софтуар, който сами ще се досетите е незаконен но и няма никакви гаранции,
при това положение колата наистина тръгва ама на кола като твойта не бих рискувал, по съм склонен да зласторнича с Е30...по издражлива и ЕСТЕСТВЕНО по-евтина кола...напълно се съгласявам с Явор, че ако вложиш парите в отвърдени шокарии...ще си по-доволен...
говоря така и защото мой приятел си чипна Е36 320и и свали чипа на втората седмица...само се замисли...ако не е имало разлика щеше ли да го свали - НЕ, явно го е свалил защото е било по-зле.
Друг е въпроса ,че ти ще утвърдеш ника си и ще го направиш в скъпа и известна фирма :)) , е тва на майтап ... но за 15 коня не си заслужава...много пари...наистина е по-добре да пипнеш някои други неща по колата...аз лично бих сложи РЕЕЕЕМУУУУС...всичко да е ремус...па тогава земи тия 15-20 коня само от генерация...а пък няма да ти се ходи на концерти повече...ще предпочиташ да си слушаш звука на двигателя...е за теб не знам но АЗ ако имах възможност...немаше да спя за да си слушам двигателя как мърка като преял котарак...лелееее...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Мнение от KoolyO » 25 Сеп 2004, 0:28

:OT:
ludiagsm написа:във фирма Крафт на околовръстния път близо до Бояна са ми приятелчета , та там вместо катализатор слагат специялно резонаторно гърне , разработено да замести катализатора така че мотора да си работи както трябва , губи се само еко ефекта :)

цената :) около 60лв за ис и 120 лв за 6естак 6от са му две тръбите :)


Това наистина е доста полезна информация :!: Един приятел с Опел Омега му изтърбушиха катализатора и от тогава, не знам колко гърнета смени :dunno: Просто всичко назад започна да изгаря за нула време
:idea: Ще го пратя там :!:

P.S. Даже мислех преди преди известно време да ви попитам за такова нещо, 'ма ме домързя :roll:
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Chip-ът, има ли смисъл....

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2004, 15:01

gazzzar написа:Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210Nm :?: Ще се покачи ли разхода на горивото :?: Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка) :?: Благодаря ви предварително, просветлете ни :D ......



знаеш ли кой ти е номера на компа ????



пп: Изтрих малко мнения да ме извинят Алекс и Димитър и всички които се намесиха уместно отностно зависимостта на предавателното число :) от изпускателната система

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Сеп 2004, 21:58

Еееее, що избърза така, беше ми интересно да разбера каква е била тая зависимост 8) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 26 Сеп 2004, 9:49

когато можеш да си отделиш 550-400 евро за покупка на чип вземи си един каталог на Сандтлер и си поръчвай комплект спортни изпускателни колектори,оправи и вдишването на самия двигател карай така и пробвай с чип и ще усетиш голямата разлика...проверено е на Голф 4ка 1.6 само с чип не беше кой знае какво ала като се оправи дишането на колата тогава чипа даде всичко от себе си:)

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Re: Chip-ът, има ли смисъл....

Мнение от gazzzar » 26 Сеп 2004, 19:49

ludiagsm написа:
gazzzar написа:Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210Nm :?: Ще се покачи ли разхода на горивото :?: Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка) :?: Благодаря ви предварително, просветлете ни :D ......



знаеш ли кой ти е номера на компа ????



пп: Изтрих малко мнения да ме извинят Алекс и Димитър и всички които се намесиха уместно отностно зависимостта на предавателното число :) от изпускателната система


Ще проверя и утре ще кажа.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Chip-ът, има ли смисъл....

Мнение от © » 26 Сеп 2004, 21:58

ludiagsm написа:знаеш ли кой ти е номера на компа ????

ще се заемеш ли със Сименс компютър? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Chip-ът, има ли смисъл....

Мнение от ludiagsm » 26 Сеп 2004, 23:41

© написа:
ludiagsm написа:знаеш ли кой ти е номера на компа ????

ще се заемеш ли със Сименс компютър? :roll:



ами зависи от номера само да го има наличен като за неговото ецу и стаа

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook