Chip-ът, има ли смисъл....
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
дам и аз чакам да се съберем повечко хора за катализарите, вече сме 4 човека, трябват ни още 6 и ще ни ги махнат за по 50лв. на 6-ците
ама не в КРАФТ щото аз не съм им фен, ами в М-Комплект
а за чип-а, мойта кола не усещам да е дигнала коне, ама стрелката от 3500RPM до 6500RPM се движи доста по бързо от преди, разликата се усеща като си на 3-та в над 4000оборота и натиснеш ивзеднъж газта, колата направо отлита, тогава се усеща доста разлика, иначе не усещам разлика, разхода ми си е същия не усещам промени.
Дано да съм бил полезен
ама не в КРАФТ щото аз не съм им фен, ами в М-Комплект

а за чип-а, мойта кола не усещам да е дигнала коне, ама стрелката от 3500RPM до 6500RPM се движи доста по бързо от преди, разликата се усеща като си на 3-та в над 4000оборота и натиснеш ивзеднъж газта, колата направо отлита, тогава се усеща доста разлика, иначе не усещам разлика, разхода ми си е същия не усещам промени.
Дано да съм бил полезен

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Fast-and-Furious написа:Ако някой усепее да си махне каталика по описания от алкс начин да свирка защото и аз искам да си го махна, но съм убеден че ще оплескат работата БГ майсторите...
Аз го махнах в един сервиз под офиса, сложиха ми резонаторно гърне, за квото каза Лудия.....ефекте е повече от добър.......след като свалиха катализатора се оказа че се е счупил и набил в края на тръбата.....свали ми разхода с близо литър......искаха ми 60 лв, ама се спазарих за 50


В някое от мненията ви по тази тема е ИСТИНАТА за чиповете, изпускателните колектори, K&N филтрите, полирането на портовете.......
Аз лично зная само един начин за установяването И- измерване на мощностните характеристики на двигателя преди и след модификацията/по света обикновено го правят на DYNO/
Аз лично зная само един начин за установяването И- измерване на мощностните характеристики на двигателя преди и след модификацията/по света обикновено го правят на DYNO/

тези 400-500евро ми се виждам много иначе според мен ще има смисъл ...
поне при моята имаше - поне половин литър по-малък разход и поне 0,5сек до 100 по малко... и всичко това с чип от 200лв , а втория май беше без пари
но все пак моята кола е много по-стара/и различна/ от твоята
не съм знаел, че проблема с катализаторите е толкова наболял при всички
и аз трябва да го махам, и мисля че нямам ламбда сонда след катализатора но ме е страх да не дрънчи гадно после 
поне при моята имаше - поне половин литър по-малък разход и поне 0,5сек до 100 по малко... и всичко това с чип от 200лв , а втория май беше без пари

не съм знаел, че проблема с катализаторите е толкова наболял при всички


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
© написа:тези 400-500евро ми се виждам много иначе според мен ще има смисъл ...
поне при моята имаше - поне половин литър по-малък разход и поне 0,5сек до 100 по малко... и всичко това с чип от 200лв , а втория май беше без парино все пак моята кола е много по-стара/и различна/ от твоята
не съм знаел, че проблема с катализаторите е толкова наболял при всичкии аз трябва да го махам, и мисля че нямам ламбда сонда след катализатора но ме е страх да не дрънчи гадно после
има и дебелостенни тръби може да опиташ
- Новини
-
Пичове, хвърлихте ме в размисъл относно катализатора. На моята няма, има гърне сложено там но доколкото разбрах предишния собственик на колата просто е разкарал катализатора и е сложил средно гърне на негово място или нещо такова. Май ще посетя описаните от Митето и Лудия места .... вероятно оказва ефект "майсторското" премахване на катализатора.... 

Аз знам , че по принцип има ефект единствено ако ти сложат софтуар, който сами ще се досетите е незаконен но и няма никакви гаранции,
при това положение колата наистина тръгва ама на кола като твойта не бих рискувал, по съм склонен да зласторнича с Е30...по издражлива и ЕСТЕСТВЕНО по-евтина кола...напълно се съгласявам с Явор, че ако вложиш парите в отвърдени шокарии...ще си по-доволен...
говоря така и защото мой приятел си чипна Е36 320и и свали чипа на втората седмица...само се замисли...ако не е имало разлика щеше ли да го свали - НЕ, явно го е свалил защото е било по-зле.
Друг е въпроса ,че ти ще утвърдеш ника си и ще го направиш в скъпа и известна фирма
) , е тва на майтап ... но за 15 коня не си заслужава...много пари...наистина е по-добре да пипнеш някои други неща по колата...аз лично бих сложи РЕЕЕЕМУУУУС...всичко да е ремус...па тогава земи тия 15-20 коня само от генерация...а пък няма да ти се ходи на концерти повече...ще предпочиташ да си слушаш звука на двигателя...е за теб не знам но АЗ ако имах възможност...немаше да спя за да си слушам двигателя как мърка като преял котарак...лелееее...
при това положение колата наистина тръгва ама на кола като твойта не бих рискувал, по съм склонен да зласторнича с Е30...по издражлива и ЕСТЕСТВЕНО по-евтина кола...напълно се съгласявам с Явор, че ако вложиш парите в отвърдени шокарии...ще си по-доволен...
говоря така и защото мой приятел си чипна Е36 320и и свали чипа на втората седмица...само се замисли...ако не е имало разлика щеше ли да го свали - НЕ, явно го е свалил защото е било по-зле.
Друг е въпроса ,че ти ще утвърдеш ника си и ще го направиш в скъпа и известна фирма


- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612

ludiagsm написа:във фирма Крафт на околовръстния път близо до Бояна са ми приятелчета , та там вместо катализатор слагат специялно резонаторно гърне , разработено да замести катализатора така че мотора да си работи както трябва , губи се само еко ефекта
ценатаоколо 60лв за ис и 120 лв за 6естак 6от са му две тръбите
Това наистина е доста полезна информация




P.S. Даже мислех преди преди известно време да ви попитам за такова нещо, 'ма ме домързя

Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Chip-ът, има ли смисъл....
gazzzar написа:Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210NmЩе се покачи ли разхода на горивото
Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка)
Благодаря ви предварително, просветлете ни
......
знаеш ли кой ти е номера на компа ????
пп: Изтрих малко мнения да ме извинят Алекс и Димитър и всички които се намесиха уместно отностно зависимостта на предавателното число

когато можеш да си отделиш 550-400 евро за покупка на чип вземи си един каталог на Сандтлер и си поръчвай комплект спортни изпускателни колектори,оправи и вдишването на самия двигател карай така и пробвай с чип и ще усетиш голямата разлика...проверено е на Голф 4ка 1.6 само с чип не беше кой знае какво ала като се оправи дишането на колата тогава чипа даде всичко от себе си:)
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: Chip-ът, има ли смисъл....
ludiagsm написа:gazzzar написа:Значи нарочно пускам темата тук, така ще я видят по-компетентни хора и се надявам да ми помогнат да реша кво да прая! Та мисълта ми е такава, напоследък съм се зачудил дали да не взема да си сложа чип. Събрах оферти от ATB и Prospeed, съответно 511 евро и 400 евро (трябва да кажа, че съм с Сименс комп.). Параметрите които ми дават са еднакви и при двата варианта 16-17кс. и 20Nm. Значи бих се метнал ако си струва! Имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор от по-компетентните.... Ще усетя ли осезаема разлика във вървенето на колата като се има впредвид бъдещите нови параметри на колта, а именно 150+15=165к.с(имам и K&N filter) и 210NmЩе се покачи ли разхода на горивото
Ако отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка)
Благодаря ви предварително, просветлете ни
......
знаеш ли кой ти е номера на компа ????
пп: Изтрих малко мнения да ме извинят Алекс и Димитър и всички които се намесиха уместно отностно зависимостта на предавателното числоот изпускателната система
Ще проверя и утре ще кажа.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Re: Chip-ът, има ли смисъл....
ludiagsm написа:знаеш ли кой ти е номера на компа ????
ще се заемеш ли със Сименс компютър?

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Chip-ът, има ли смисъл....
© написа:ludiagsm написа:знаеш ли кой ти е номера на компа ????
ще се заемеш ли със Сименс компютър?
ами зависи от номера само да го има наличен като за неговото ецу и стаа
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани