Колектор?
Модератор: bum_bum
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Аз едно време на москвича му полирах колегтора и карб-а
с шкурка и после с едно жило с намотано парче плат и полир паста на бормашината
Полирането е добра идея но още по добра ще стане в комбинация с портване
колко стотици левове са тия "спагети" много ми дърпат окото и колко им е вътрешният отвор ?

с шкурка и после с едно жило с намотано парче плат и полир паста на бормашината

Полирането е добра идея но още по добра ще стане в комбинация с портване

KIM написа:иначе ако си с 6 цилиндрово имам![]()
колко стотици левове са тия "спагети" много ми дърпат окото и колко им е вътрешният отвор ?

- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Zaho написа:Аз едно време на москвича му полирах колегтора и карб-а![]()
с шкурка и после с едно жило с намотано парче плат и полир паста на бормашината![]()
Полирането е добра идея но още по добра ще стане в комбинация с портване
колко стотици левове са тия "спагети" много ми дърпат окото и колко им е вътрешният отвор ?
С тея колектори май няма да ти е коминг суун турбото освен ако не го сложиш отзад

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
remaka написа:Разбирасе че ще кажа има ли и какъв е ефекта,май ще се мъча сам,а за господина ще кажа че "ВСМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР" се полира "ОТВЪТРЕ" защото сместа минава по бързо и се получава по добро газоразреждане!!!
колега, каква "смес" минава през смукателния колектор? защо ще се движи по-бързо когато стените на колектора са полирани? и като се движи по-бързо какво от това? и какво е газоразреждане

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Nikolay1 написа:Zaho написа:Аз едно време на москвича му полирах колегтора и карб-а![]()
с шкурка и после с едно жило с намотано парче плат и полир паста на бормашината![]()
Полирането е добра идея но още по добра ще стане в комбинация с портване
колко стотици левове са тия "спагети" много ми дърпат окото и колко им е вътрешният отвор ?
С тея колектори май няма да ти е коминг суун турбото освен ако не го сложиш отзад
Това ми е идеята от едни снимки на една М5-ца а и ми се въртят едни непоро4ни мисли за компресорче ама да видим какво 6те си харесам у 6татското пък после 6те му мисля

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Много е просто ръбовете и неравностите по колектора спират (намаляват скоростта с която се движи) горивната смес,а когато е гладък и лъскав пътя надолу към "ада" е безпрепядствен или поне става по бързо и по добре!nikoror написа:remaka написа:Разбирасе че ще кажа има ли и какъв е ефекта,май ще се мъча сам,а за господина ще кажа че "ВСМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР" се полира "ОТВЪТРЕ" защото сместа минава по бързо и се получава по добро газоразреждане!!!
колега, каква "смес" минава през смукателния колектор? защо ще се движи по-бързо когато стените на колектора са полирани? и като се движи по-бързо какво от това? и какво е газоразрежданене се опитвам да се заяждам, но смятам, че е полезно за всички колеги да имат теоритичната база каква е ползата от дейността

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
remaka написа:Много е просто ръбовете и неравностите по колектора спират (намаляват скоростта с която се движи) горивната смес,а когато е гладък и лъскав пътя надолу към "ада" е безпрепядствен или поне става по бързо и по добре!nikoror написа:remaka написа:Разбирасе че ще кажа има ли и какъв е ефекта,май ще се мъча сам,а за господина ще кажа че "ВСМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР" се полира "ОТВЪТРЕ" защото сместа минава по бързо и се получава по добро газоразреждане!!!
колега, каква "смес" минава през смукателния колектор? защо ще се движи по-бързо когато стените на колектора са полирани? и като се движи по-бързо какво от това? и какво е газоразрежданене се опитвам да се заяждам, но смятам, че е полезно за всички колеги да имат теоритичната база каква е ползата от дейността
Не, че нещо ама точно през този колектор минава само въздух, не знам каква горивна смес те гони

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Спора е излишен! полираните колектори отвътре не причиняват завихряния покраи стените на колектора на въздушния поток, които от своя страна забавят въздуха и респонса на колата но това е толко минимално, че е по скоро за фанатици
както казах и по горе в комбинация с портване и полиране на смукателните отвори на главата и испускателните също ефекта вече ще е по осазаем!
Поздрави!

както казах и по горе в комбинация с портване и полиране на смукателните отвори на главата и испускателните също ефекта вече ще е по осазаем!
Поздрави!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
KIM написа:edinac написа:колега аз скор си купих спагетти колектори но при мен слу4ая е 4е парвата троика е по изкривена на4и при твоа слу4аи десните пак за 6-такKIM написа:иначе ако си с 6 цилиндрово имам![]()
според мен няма разлика
тея са за е46 6 цил и са около 500левчета
Добре де, защо за Е30 са почти два пъти по-скъпи

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Много е просто ръбовете и неравностите по колектора спират (намаляват скоростта с която се движи) горивната смес,а когато е гладък и лъскав пътя надолу към "ада" е безпрепядствен или поне става по бързо и по добре!remaka написа:
колега, каква "смес" минава през смукателния колектор? защо ще се движи по-бързо когато стените на колектора са полирани? и като се движи по-бързо какво от това? и какво е газоразрежданене се опитвам да се заяждам, но смятам, че е полезно за всички колеги да имат теоритичната база каква е ползата от дейността

при инжекционните коли има само въздух в колектора. целта е да се вкара максимално колиесто въздух, което означава да се намали пада на налягане по пътя му. наистина чрез премахване на неравнини и ръбове се намалява съпротивлението в тръбите. но идеално гладките стени не са най-добрия вариант. туй като в допир до стените скоростта на потока е нула след което следва "граничен режим" при който в зависимост от скоростта и вискозитета въздуха стига скоростта на централния поток. при турболентен поток този слой е по-тесен и се получава по-голямо сечение с по-висока средна скорост през която минава въздух, т.е. повече количество въздух, т.е. по-добър вариант е турболентен поток от колкото идеално ламинарен поток, т.е. по-добре е да се остави някаква грапавост по стените, а не идеално гладко. примерно 80шкурка е разумно

nikoror написа:Много е просто ръбовете и неравностите по колектора спират (намаляват скоростта с която се движи) горивната смес,а когато е гладък и лъскав пътя надолу към "ада" е безпрепядствен или поне става по бързо и по добре!remaka написа:
колега, каква "смес" минава през смукателния колектор? защо ще се движи по-бързо когато стените на колектора са полирани? и като се движи по-бързо какво от това? и какво е газоразрежданене се опитвам да се заяждам, но смятам, че е полезно за всички колеги да имат теоритичната база каква е ползата от дейността
при инжекционните коли има само въздух в колектора. целта е да се вкара максимално колиесто въздух, което означава да се намали пада на налягане по пътя му. наистина чрез премахване на неравнини и ръбове се намалява съпротивлението в тръбите. но идеално гладките стени не са най-добрия вариант. туй като в допир до стените скоростта на потока е нула след което следва "граничен режим" при който в зависимост от скоростта и вискозитета въздуха стига скоростта на централния поток. при турболентен поток този слой е по-тесен и се получава по-голямо сечение с по-висока средна скорост през която минава въздух, т.е. повече количество въздух, т.е. по-добър вариант е турболентен поток от колкото идеално ламинарен поток, т.е. по-добре е да се остави някаква грапавост по стените, а не идеално гладко. примерно 80шкурка е разумно
Правилно, освен това при портването на главата (където вече имаме и бензин в въздушния поток) също не е хубаво да имаме идеално гладки стени , защото тогава разпрашените капчици горивна смес от инжекторите полепват и стават на голями капки (като капки вода върху пастирана боя) и се стичат на струя към цилиндъра което елиминара ползите от инжекционната система. Но и тва не е сто процента така защото зависи от 2493453 фактора - като наклон и позиция на дюзата, дизайн на портовете в главата , ъгъл на клапаните и други...

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани