M52B20 държи ли на 0.6-0.7 без промени по него?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 15 Окт 2008, 22:22

За М52TU не знам, но 54 мисля, че е с ризи и няма проблем с умерен надув, т.е. не е като 52- ката.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 16 Окт 2008, 16:11

bum_bum написа:За М52TU не знам, но 54 мисля, че е с ризи и няма проблем с умерен надув, т.е. не е като 52- ката.

е то обикновенно се говори че буталата и биелите не издържат :confused: а и в линка си го пише М52ту за който се съмнявам да е с нещо по различен от нормално М52 освен двоиния ванос :?: а и незнам какви са отзивите за тая фирма? 250 коня са малко оптимистични според мен но ако мотора наистина издържа на 0,5 бара и изкара към 200-220 коня това обределено си е оферта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 16 Окт 2008, 16:27

след бърза проверка и М52ТУ се оказа с ризи :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Окт 2008, 21:12

Абе те бутала и биели за м52 не са кой знае кви пари ако е само в тях проблема.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Окт 2008, 21:49

Проблема при М52 е в тъпия Алуминув блок, та то тоа кекавеняк, не издържа на едно преграване и му изтърват резбите на главата, та кво остава да се надува. То всичките четет из нета за карантия, ама прочетете хората на къв блок сменяват каранрия! Аз бас държа, че М50 ще издеяни на 1 бар, само с гарнитура и шпилки на главата. Говоря за 1 бар за всекидневно каране, ако се надуе повече ше събере карантията в картера, въпроса е кога. :mhihi:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 16 Окт 2008, 21:50

bum_bum написа:Абе те бутала и биели за м52 не са кой знае кви пари ако е само в тях проблема.

Като се има в предвид че комплекта сегменти (за 1 бутало) е 55лв изобщо не са кой знае какво!! :mhihi: :mhihi:
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Окт 2008, 22:03

remaka написа:
bum_bum написа:Абе те бутала и биели за м52 не са кой знае кви пари ако е само в тях проблема.

Като се има в предвид че комплекта сегменти (за 1 бутало) е 55лв изобщо не са кой знае какво!! :mhihi: :mhihi:


Баце, тука стаа дума за кована карантия, това има впредвид Иво, а на фона на останалия перформънс, тоз комплект не е прекалено скъп, но на фона на цени за нормални карантии е скъп. Ама хората са казали, който си има брада, си има и гребен. Нали се сещаш, че ако човек се цигани за 100-200-300лв за части сега, ко праиме като се направи тунинга и треа се кара само със 100 октанов бензин + добавки. Щото 95 октана в БГ, нямат нищо общо с 95 октана зад граница ;)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 16 Окт 2008, 22:06

Прав си ама мисълта ми е друга разбрахте ме погрешно имам в предвид че тва не е проект за 1000лв .Зачети се в тунинг форума да видиш на иван от хасково е30-ката 2.7 с м-кови дросели и т.н. и според мене цифрта е над 10000
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Окт 2008, 22:11

remaka написа:Прав си ама мисълта ми е друга разбрахте ме погрешно имам в предвид че тва не е проект за 1000лв .Зачети се в тунинг форума да видиш на иван от хасково е30-ката 2.7 с м-кови дросели и т.н. и според мене цифрта е над 10000


Ми да ти кажа, хората, намиращи се в БГ и правещи тунинг на БМВ, са малко, а за пари, най-добре може да говори Лудия, за пари по оптичен, а с коро и по енжин тунинг, може да говори Бум-бума. Аз нема говоря, щото съм беден студент с дете и немоа и да си помисля за тунинги :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 16 Окт 2008, 22:29

Ти затва си целия в М брони и шукарии :mhihi:
Иначе кованите черва + болтове за главата и по- шукар валове ще дойдат около 3к долара. Някой ако ги прежали да слага да видим дали само карантията е кекава или ще пръдне и блока :mhihi:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2008, 23:06

to ne e samo niakoj da prejali 3k US-lev :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 17 Окт 2008, 0:11

Трябва и мераклия да го сложи ма с кеф не да му земе парите а блока мисля че ше изкара 0.7-0.8 бара ма за повече може и да има цъвтеж!!!И да ви кажа много не сме от богатите!!! ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 17 Окт 2008, 21:42

То и 30000 долара да се налеят, нема ли никой в камбанарията, се тая :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 19 Окт 2008, 20:59

Вчера купих м50б25 без ванос-почти в насипно състояние и след седмица го почвам-надявам се до края на зимата да съм направил нещо. Глася го за купето ми което в момента е с м52. Когато б25-цата заработи ще започна и експерименти с М52-ката. Нямам никакъв опит с тия двг-та изчел съм доста, но тъй като нямам опит-ще се допитвам тук във форума. Според мен с М52 просто трябва да се експериментира. Един мой познат който има работилница за шлайфане на блокове и колянови валове ми каза, че могат да се сложат чугунени ризи на мястото на никасиловите цилиндри, ама то разпилееш ли мотора-всичко можеш да направиш и се обезсмисля заглавието на темата :roll:... трябва да се пробва...
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 19 Окт 2008, 21:12

От мене успех за сега! ;) и с квото можем ше помагаме!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook