318is Турбо или 325\328

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 23 Юли 2008, 22:46

Аз не ви ли обясних малко разлика!
Пимер: 318i има разлика с 318is нали!
А 325i няма ли да има също разлика с 325i+turbo...... :roll:
Така че 318is 4 цилиндъра=140 коня,а 325i е 6 цилиндъра=192 коня
Помислете на 4 цилиндровия колко коне може да му се даде че да няма проблеми....така също за 6-така колко отгоре има спрямо ис-а и + това въртящите моменти?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 23 Юли 2008, 23:04

cucko написа:Аз не ви ли обясних малко разлика!
Пимер: 318i има разлика с 318is нали!
А 325i няма ли да има също разлика с 325i+turbo...... :roll:
Така че 318is 4 цилиндъра=140 коня,а 325i е 6 цилиндъра=192 коня
Помислете на 4 цилиндровия колко коне може да му се даде че да няма проблеми....така също за 6-така колко отгоре има спрямо ис-а и + това въртящите моменти?!

То всичко много хубаво ама турбо + 325-ца ще ми стъпи около 20хилки.Аз по добре да си вкарам м3-ка и да е карам с чужди номера ако е така :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 23 Юли 2008, 23:05

325 цата има около 5 бона акциз а м3 към 15 бона... :mhihi:
p.s. Tук нали говорим за турбиниране!
А за акциз виж тук
Последна промяна cucko на 24 Юли 2008, 0:10, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 23 Юли 2008, 23:19

cucko написа:325 цата има около 5 бона акциз а м3 към 15 бона... :mhihi:
p.s. Tук нали говорим за турбиниране!

Говорим ама чакам лудия да ми даде съвет и да ме насочи към някой,евентуално за такава турбо конверсия.
vicho написа:при иС-а (турбо), докато тръгне мъка и като стигне 3.5-4к рпм и като те шибне бууста не виждам как ще се справиш с волана :roll:

Тука си прав колега,но като цяло колата не е искам само да е за плъзгане ,говорим и за кола която ще си е карам в ежедневието с тези пари който съм се замислил да вложа + сегашната ми кола може спокойно да си взема една е46-ца и да си джиткам кротко и спокойно , :mhihi: Но тъй като съм още млад да се премирявам със спокойния начин на живот го отхвърлям моментално.Каточели търся някакъв баланс м-ду двете коли,25\28ца надеждна респектираща когато да е настапиш винаги има някой, а от другата страна Турбото - звука ,като влезе в обороти да не си на пътя.Тук в Бургас има една черна е30-ска с турбо нз на кой е ама като ми "кихне" покрай мен и :uups: ...трябва да го разпитам момчета ако го видя някаде какво що. Разхода мен не ме бърка чак толкова знам че ще ми е 2 пъти по повече от този с Ис-а в момента.Но искам да попитам по самия двигател трябва ли да се сменя нещо освен изкпускателната система.Виждам че давате савети ,че до 0.7 бара може да издаржи това какво значи ще издаржи или може да издаржи :mhihi: Ясно е ,че ще се ходи в София за това ако се прави.Други въпроси който веднага ми изникват в тунинг фирма или при човек къде е по удачно може ли да го сложа с приятели и само настройките да ми ги прави някой по на ТИ.Тези турбо китове който ги има в E-bay и по сайтовете вършат ли работа няокой пробвал ли е Скоростната кутия,дифа нещо сменя ли се по тази част.Така или иначе този проек ако ще се осъществява ще е след лятото,до тогава ще се надявам още да проуча как стоят нещата.Сега като излизам от страната ще се озъртам за турбо китове,а и какво турбо ми трябва знам ,че има някакви обозначения който нищо не ми говорят.Боже толкова много въпроси имам,толкова кам майка ми съм нямал сигорно като сам бил малак :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Юли 2008, 0:03

EcLipSeR написа:
cucko написа:Според мен най-добре на 325-цата си направи турбиниране...то малко барове му трябва и в ниските ще е бърза като ис-а!
Че той Ис-а въобще не е бърз нит на ниски нит на високи :) много са му кгмчетата просто.. Да наистена и аз чкам ЛудияГСМ да на образова малко и да ме светне на къде да ходя и с колко пари да ходя :mhihi:
И аз сам чувал че тез супер чарджари правили чудеса ама си нямам и идея как работи това и какво е нужно да се вкара.Но иначе и аз съм чуал че компресора на ЦЛК-то работи много добре.Общо взето май повечето сме плоски на тази тема :)


Да де, CLK-то не е с "охлювно" турбо, за каквото говорим, а точно с чарджър. На мен това ми е по-итнересно от турбокомпресор. Все пак CLK дава разход около 10 градско нормално каране, колкото и моята, а е с около 50 коня над М42-то :)

Сега малко разсъждения на лаик:
Другото което съм чел по дебелите книги за турбо-тата е, че колкото по-голям е мотора, толкова по-голям е лаг-а и не е комфортно за евридейка. Фиат слагат сток турбота на малки мотори, което е разбираемо. Големите мотори, за да стават за нормално градско каране ,искат би-турбо нали? Така че 25 и 28 си мисля, че няма да са много удачни.
Чарджърче-то обаче обажда "трамвайчето" от ниски обороти ;)

Прави ми впечатление, че хората, които разбират от материята не пишат по такива теми. Имам приятел с Хонда Сивик Турбо 1.6 и е впечатляваща, правена в Перник и още в движение (2год. по-късно). Никога не ми е отказал информация. Може би колегите в този форум си "пазят хляба"... Както и да е. Бих останал изненадан да видя аргументирано мнение за суперджарджъра, различно от " :mhihi: " или "мноо скъпо бате" или "няма да стане"...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 24 Юли 2008, 1:00

Чарджъра може да поема от ниски но после се губи :) . Другото при него е че може да ти дава нещо в повече ,но определено и ти взема от него :). Иначе казано съпротивлението което оказва той е загуба на коне.
Ако ще се слага на мотор който не обича високи обороти е перфектно , но иначе по-добре турбокомпресор.
Относно лага при големите мотори ... за всеки мотор си има достатъчно голям охльов.
ЦЛК и 10 литра на 100 км в града е прекалено оптимистичен дрийм.

А за автора на темата - след като се обръщаш след кихащата е30-ка ,а не след шестаците мисля че отговора на въпроса който си задаваш е ясен :).Сам го каза - млад си и сега ти е времето да си блъскаш главата докато евентуалните проблеми са по-лесно поправими и не храниш семейство.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Юли 2008, 9:31

bbekov написа:Чарджъра може да поема от ниски но после се губи :) . Другото при него е че може да ти дава нещо в повече ,но определено и ти взема от него :). Иначе казано съпротивлението което оказва той е загуба на коне.
Ако ще се слага на мотор който не обича високи обороти е перфектно , но иначе по-добре турбокомпресор.
Относно лага при големите мотори ... за всеки мотор си има достатъчно голям охльов.
ЦЛК и 10 литра на 100 км в града е прекалено оптимистичен дрийм.

А за автора на темата - след като се обръщаш след кихащата е30-ка ,а не след шестаците мисля че отговора на въпроса който си задаваш е ясен :).Сам го каза - млад си и сега ти е времето да си блъскаш главата докато евентуалните проблеми са по-лесно поправими и не храниш семейство.

Аз съм за суперчарджъра. Първо: Не е така както е написал колегата, че поема в по-ниските обороти, а е точно обратното. Чарджъра се задвижва от пистовия ремък и компресията, която създава изцяло зависи от оборотите на двигателя, т.е. по-високи обороти- по-голямо налягане. Предимството му пред турбо чарджъра е в това, че няма лаг ефект, което за един бързооборотен двигател е определящо. Второ: Тези двигатели- М42 са пригодени да се монтира обикновен компресор, относително просто и лесно е. Може да се сложи и охлюв, но труда по тази интервенция е безумно скъп, имам в предвид малкото място, което е над изпускателните тръби, трябва да се реже капака, да се монтира и интеркулър. Последното е задължително с оглед постигане на максимална мощност и въртящ момент и запазване на двигателя от детонации, вследствие на горещия въздух и високата степен на сгъстяване. Недостатъкът на обикновения компресор пред турбото е, че енергията за задвижването му отнема от мощността на двигателя и оттам повишава разхода /едното за сметка на другото/, докато при турбото изгорелите газове са източник на безплатна мощност и въртящ момент. Второто е по-бавното реагиране при рязко подаване на газ в нискооборотния диапазон. Турбокомпресора малко се влияе от оборотите на двигателя а от количеството на изгорелите газове, т.е. при ниски обороти и рязко падаване на газ, се развърта по-бързо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 1.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e36 328i
Детайли за колата: Estoril blue Convertible - the best e36 :)

Мнение от tin » 24 Юли 2008, 9:41

един глас за Туро + IS

доста на д 200к.с ще стане дори и 0,5-6 бара
турбо на 6 цилиндъра доста по скъпо ще излезе

и и звука.... бръмммм ...тсссс....тсссс....


за АУдито в галерията ми 2,2 турбо надуто до към 400-500 кс. до морето дава 9-10л/100 със 130-140км/ч , градско 20-30л/100 ама е доста по-надуто.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 24 Юли 2008, 10:06

колега, това е твоят сайт:

http://www.madcowtuning.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 24 Юли 2008, 23:55

EcLipSeR написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=100423&highlight=ludiagsm
една интересна тема , но пак не ми отговори пълно на въпроса ;)
До колкото сметнах 4-5хиялди лева според това което е писал лудия,ако е така добре по евтино ми е от акциза .. Само да не стане евтинито излиза по скъпо :mhihi:
Искам само да попитам ако се сменя двигателя примерно с по голям , и ако той се внася на него някав акцис данък и т.н. плаща ли са и като го сложеш какво става,трябва да се презавери в кат или може да си свиркаш срещо някой леф ?

да колега евтиното винаги излиза скъпо :!:
и защо ти са документи и глупости,бучи б25 или б28 и си каркай на 18-кин талон :!: и тогава пак ще си свиркаш,ама без лев
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Юли 2008, 10:59

vicho написа:
то по думи на всички, които са карали м52б28 - 16ската харчи повече от нея, та какво остава за иС турбо?


Я питай лудия дали като турбинира iS-а или дори 16-ката не почна да харчи повече.... с тоя втори ред дюзи.... как я виждаш тая работа... разхода ще се дигне сигура... да не говорим, че ако направи турбо конверсия ще иска постоянно да си "свири" с турбината.... според мен 28-цата е доста по-лежерна, ма пък и си е стабилен двигател... ще ти даде мощност, пък с един чипс ще минеш 200PS... да не са малко... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 25 Юли 2008, 12:10

Mollov написа:
vicho написа:
то по думи на всички, които са карали м52б28 - 16ската харчи повече от нея, та какво остава за иС турбо?


Я питай лудия дали като турбинира iS-а или дори 16-ката не почна да харчи повече.... с тоя втори ред дюзи.... как я виждаш тая работа... разхода ще се дигне сигура... да не говорим, че ако направи турбо конверсия ще иска постоянно да си "свири" с турбината.... според мен 28-цата е доста по-лежерна, ма пък и си е стабилен двигател... ще ти даде мощност, пък с един чипс ще минеш 200PS... да не са малко... :)


напълно съм съгласен с теб
не знам в каква насока го написа това, но аз го мисля абсолютно същото :idea:

п.с. с това "лежерна" не съм баш съгласен, Кики ме вози и ми се стори доста агресивна :idea:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 25 Юли 2008, 13:11

Мне, аз не те опонирах, ами по-скоро да подкрепя мнението.... "Я питай лудия" беше по-скоро общо обръщение, от колкото директно към теб...

Иначе в сравнение с iS Turbo, 28-цата ще ти се стори верно лежерна... ;) А че самата тя като цяло си е агресивна - така си е... :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 810
Регистриран на: 24.08.2007
Местоположение: Бургaс\София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: пил

Мнение от EcLipSeR » 25 Юли 2008, 22:07

Никакво развитие по темата , така и очаквах , както каза колега по горе тези който знаят не се обаждат хич , но то си е и нормално, аз доло горе имизмислих какво да правя,като за начало май ще си купя едно моторче от 325-ца 8-ца квото намеря предполагам повче от 2 хилки няма да излезе,само до колкото разбрах диференцяла и скоростната кутия и тях трябва да сменя. И по нататак евентуално може да сложа охлювче , но пак ще се гледа и търси ,все пак си мисля най добре да си купя 325\8-ца от колкото да правя такива трансплантаций парите който ще паднат по труда и по купуване на двигател скоростна кутия диф ще са еквиваленти на една друга кола + парите от моята :mhihi: .Но нищо не се знае само нз кой ден ще ме хванат лудите и ще си взема една е30-ска и ще налея в нея сичките пари , поне ще стигнат :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 6.03.2007
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: остъклена тераса
Мечтае да кара: open wheeler

Мнение от dobo-is » 26 Юли 2008, 15:54

EcLipSeR написа:Никакво развитие по темата , така и очаквах , както каза колега по горе тези който знаят не се обаждат хич , но то си е и нормално, аз доло горе имизмислих какво да правя,като за начало май ще си купя едно моторче от 325-ца 8-ца квото намеря предполагам повче от 2 хилки няма да излезе,само до колкото разбрах диференцяла и скоростната кутия и тях трябва да сменя. И по нататак евентуално може да сложа охлювче , но пак ще се гледа и търси ,все пак си мисля най добре да си купя 325\8-ца от колкото да правя такива трансплантаций парите който ще паднат по труда и по купуване на двигател скоростна кутия диф ще са еквиваленти на една друга кола + парите от моята :mhihi: .Но нищо не се знае само нз кой ден ще ме хванат лудите и ще си взема една е30-ска и ще налея в нея сичките пари , поне ще стигнат :mhihi:

ми колега,тъй като "колегите-светила" нема ти обяснят за кво иде реч
търси агрегат от Е36-комплект(ако е със кардан и заден мост най добре)-ще избегнеш много дребни неудачи и ядове и ще стане по истинско :!: ако ползваш твоя кардан,ще има "игра със публиката" :mhihi: със тея мити кръстачки на кутиите-аз вмомента работя по тоя въпрос ... има лек дерт със хидравликата по точно преместването и а ве общо взето е х** ама нали крайната цел е важна ...
от 3 дни патъркам със една е30 325-ца пак купе и за съжаление установих че пак съм сбъркал модела и проекта като цяло :confused:
brillantrot team
Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook