Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от bum_bum » 05 Фев 2011, 11:52

И мен не ми се вярва мустанга да харчи повече от М-ката. Те по-слабите мотори на мустанга харчат по-малко и от 320-ка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от cobrata_m3 » 05 Фев 2011, 13:08

Zagy написа:
cobrata_m3 написа:
steeN написа:без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5 ;)
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.

тогава погледни данните щото ваипур и икономичен в едно изречение ми звучи много смешно
:mhihi:

S85 е пословично лаком... нищо, че е с 3000 и кусур кубика по-малък от Вайпъровия туч. Няма да се учудя, ако верно Вайпъра харчи по-малко или същото като М5/М6.

та бе той щото много гори и не върви и е по ваште думи едва ли не издънка тоя мотор обра сумати награди за интернационален двигател на годината или там не включва америка
:mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от Zagy » 05 Фев 2011, 13:16

Никой не е казал, че е издънка :mrgreen: но си пийва доста :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от cobrata_m3 » 05 Фев 2011, 13:19

Zagy написа:Никой не е казал, че е издънка :mrgreen: но си пийва доста :mrgreen:

е добре кажи ми един 10 цилиндров мотор които да е икономичен освен тоя на ваипара
:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от Делян » 05 Фев 2011, 13:26

А, то вайпъра е по секретна технология на НАСА и успява да извлече невероятните и недостижими 500кс от 8.4 литра :mhihi: със завиден разход от 63 градско и 41 извън :mhihi:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от Zagy » 05 Фев 2011, 13:29

10-цилиндрови икономични мотори има само в НФС :mhihi:

Иначе все пак говорим за яки мотори и там икономията не е много на дневен ред... но чисто формално ако искаш истински спортист си взимаш американски варел с V8 или V10, ако искаш мощен магистрален крузър си взимаш М5.

ПП: Е92 330д 245 коня харчи 28/100 на писта... кво остава за Вайпър или М5/М6...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от steeN » 05 Фев 2011, 14:39

cobrata_m3 написа:
steeN написа:без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5 ;)
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.

тогава погледни данните щото ваипур и икономичен в едно изречение ми звучи много смешно
:mhihi:


аз съм ги гледал за вайпър... ти ги погледни и ги напиши тук да ги видят всички и ама и за двете коли. да видим кое е смешното :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от cobrata_m3 » 05 Фев 2011, 14:51

steeN написа:
cobrata_m3 написа:
steeN написа:без да гледам данните съм сигурен, че мустанга е по-икономичен от м3, а за вайпър просто знам, че е по-икономичен от м5 ;)
иначе интериора на мустанга и на вайпъра са като от час по трудово малко или много.

тогава погледни данните щото ваипур и икономичен в едно изречение ми звучи много смешно
:mhihi:


аз съм ги гледал за вайпър... ти ги погледни и ги напиши тук да ги видят всички и за двете коли. да видим кое е смешното :)

стига бе пич нямам нищо против ваипара ама се излагаш с това че е по икономичен от м5 не те знам кво си гледал ама явно не си видял правилно където и да погледнеш ще видиш че разхода на ваипара го дават поне с 10 литра по висок това ти говоря при смесено каране няма кво да ти доказвам или да ти пиша сухи материи тука като някои хора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от steeN » 05 Фев 2011, 14:57

не знам кой се излага...

viper
13 mpg city / 22 mpg hwy

bmw m5
11 mpg city / 17 mpg hwy

за домашна да провериш разхода на mustang и m3 ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от kirililiev » 05 Фев 2011, 14:58

Максимальная скорость 310 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 3.9 c
Расход топлива в городе 19.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 11.8 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1565 кг
Допустимая полная масса 1820 кг
Размер шин 275/35-345/30 R19
viper


Максимальная скорость 250 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 4.7 c
Расход топлива в городе 22.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 10.2 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 14.8 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1830 кг
Допустимая полная масса 2300 кг
Размер шин 255/40 ZR19-285/35 ZR19
Размер дисков 8.5-9.5x19
m5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от cobrata_m3 » 05 Фев 2011, 15:07

kirililiev написа:Максимальная скорость 310 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 3.9 c
Расход топлива в городе 19.6 л/100км
Расход топлива на шоссе 11.8 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1565 кг
Допустимая полная масса 1820 кг
Размер шин 275/35-345/30 R19
viper


Максимальная скорость 250 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 4.7 c
Расход топлива в городе 22.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 10.2 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 14.8 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1830 кг
Допустимая полная масса 2300 кг
Размер шин 255/40 ZR19-285/35 ZR19
Размер дисков 8.5-9.5x19
m5

гледам уважаваш руския сайт
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 250 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 4.7 c
Расход топлива в городе 22.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 10.2 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 14.8 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1830 кг
Допустимая полная масса 2300 кг
Размер шин 255/40 ZR19-285/35 ZR19
Размер дисков 8.5-9.5x19


ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 305 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 4 c
Расход топлива в городе 30.5 л/100км
Расход топлива на шоссе 12.4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 19.4 л/100км
Объем топливного бака 70 л
Снаряженная масса автомобиля 1550 кг
Размер шин 275/35-345/30 R19

туй па за колегата по горе за домашно разгледай ей тоя сайт http://www.spritmonitor.de/en/ предполагам можеш да се оправиш това са данни които хора дето са КАРАЛИ тия коили ПОВЕЧЕ от 100м и са ги побликували а не да четат сухарска информация в интернет

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от steeN » 05 Фев 2011, 15:12

в нета всеки може да си намери всякакви данни. аз съм дал данните на тези дето в същност определят как се мерят тия неща, а не ги преписват от някъде - EPA.gov

http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/25963.shtml
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/26296.shtml
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от cobrata_m3 » 05 Фев 2011, 15:15

steeN написа:в нета всеки може да си намери всякакви данни. аз съм дал данните на тези дето в същност ги мерят тия неща, а не ги преписват от някъде - EPA.gov

http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/25963.shtml
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/26296.shtml

кажи ми моля те че не вярваш че ваипара дава 19 разход в града и вземете предвид 300 кг разлика между колите която някакси оказва влияние за разхода кви по реални данни искаш от това някои които има такава кола да побликува разход да гледаме някви сухарски данни мерени в някви условия дето никога няма да го постигнеш тоя разход

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от bum_bum » 05 Фев 2011, 18:26

Колеги, спора е за мощност във високи обороти срещу голям въртящ момент, какво общо има разхода? Има ли изобщо човек на света, който дава 100к за кола и пита колко харчи?
А относно разхода на американците много хора няма да повярват колко всъщност харчат. Аз единствено съм имал Додж Рам Ван 150, който беше ако не се лъжа 150 коня от 3900 кубика, автомат. Градско даваше макс 16 и вървеше на изрод празен или натоварен. Мисля, че на старт 20-ка няма никакъв шанс срещу него :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Какъв двигател предпочитате-високооборотен или с голям торк?

Мнение от Nickelback » 05 Фев 2011, 18:41

Все пак сравнявате два V10 двигателя, единия огромен варел :mhihi: , а другия не чак такъв варел, ноо най-вероятно с пик на мощността 2000 оборота над този на Вайпъра. Та съм склонен да вярвам, че имат сходен разход :idea:
И за разхода - :gives: :mrgreen:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook