HHO система
Модератор: bum_bum
Re: HHO система
adovet написа:HHO-life написа:adovet написа:Taka съм съгласен. Как ще стане работата?
Идваш следващата седмица слагаме ти системата и се возиш една седмица и сам си преценяваш дали си доволен или не. Ако си доволен задържаш системата и ми я плащаш ако не си ми я връщаш без да си дал и стотинка!
Кой ден да е колега? Също така до колко ще ми се намали разхода на гориво, и предполагам, че няма да имам поражения по колата?
В събота, неделя и понеделник няма да съм в София за това ти предлагам вторник сряда да направим монтажа Трябва да ти свали около 2 литра в града и 1.5 извън (може и да е малко повече може и по-малко! Зависи от стилът на шофиране. По колата трябва да се пробият няколко дупки за да се закрепи системата това е всичко.

Re: HHO система
Вкараването на водород ще има ефект в това съм убеден ОБАЧЕ има едно обаче и той колегат го спомена. За да се призведе тоз газ е нужна енергия и в това е малката голяма тънкост и причина за успехи и неуспехи . Доколкото знам ства на идея за едни 30-40 ампера в повече и това за малк двигател ( малка клетка за такъв двигател ) , а за 3 литров дизел ще му трябва поне едни 50-на ампера ( вски може да ги сметне като мощност) и това е все едно да карате на климатик и половина , примерно. Та ако не е сметната както трябва клетаката , демек не е с голямо кпд ( недостатъчно ) и може да няма ефект или поне да е нищожен. Затова и не е нужно да се рекламира толкоз рервностно някви цифри 30 и нагоре процента икономия , а да се произведе клетка с добър дебит и сравнително ниско потребление на енергия и още повече опити на различни двигатели ( да не казвам от двг и двг еднакви каква разлика може да има ) за да може наистина един ден да се заяви че таз клетка на тоз двигател ще да дадде от-до икономия и да има гаранция за това задължително . Съвсем скоро пуснах на порции на моя тдс един агресивен газ и мотора щеше да изскочи макар че количеството доволно малко та това ме доведе до извода че тоз водород може да свърши работа , ОБАЧЕ. 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: HHO система
Дизелите отдавна се карат с малко LPG и казват, че има добър ефект за икономия и мощност.
Re: HHO система
bum_bum написа:Дизелите отдавна се карат с малко LPG и казват, че има добър ефект за икономия и мощност.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: HHO система
HHO-life написа:adovet написа:HHO-life написа:adovet написа:Taka съм съгласен. Как ще стане работата?
Идваш следващата седмица слагаме ти системата и се возиш една седмица и сам си преценяваш дали си доволен или не. Ако си доволен задържаш системата и ми я плащаш ако не си ми я връщаш без да си дал и стотинка!
Кой ден да е колега? Също така до колко ще ми се намали разхода на гориво, и предполагам, че няма да имам поражения по колата?
В събота, неделя и понеделник няма да съм в София за това ти предлагам вторник сряда да направим монтажа Трябва да ти свали около 2 литра в града и 1.5 извън (може и да е малко повече може и по-малко! Зависи от стилът на шофиране. По колата трябва да се пробият няколко дупки за да се закрепи системата това е всичко.
Съгласен съм колега. Ще ти се обадя във Вторник да ми кажеш и точно къде е сервиза. Ако това дето го казваш стане ще съм най голямата Ви реклама в този форум, макар че продължавам да съм скептично настроен. Драсни ми само някой телефон може и на лично за да се доуточним

- X-citer
- АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 15.09.2003
- Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
- Пол: Мъж
- Кара: E53 Х5 3.0d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: HHO система
bum_bum написа:Дизелите отдавна се карат с малко LPG и казват, че има добър ефект за икономия и мощност.
И аз четох за тази технология http://nobus.blog.bg/drugi/2009/12/20/g ... ova.458388 , но докато не видя нещо с очите си и не се убедя в неговата ефективност на живо оставам малко скептично настроен.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: HHO система
Следя темата от известно време и не ми става ясно откъде идва икономията при тая водородна клетка ? Общоизвестен факт е че от водната молекула се получава толкова енергия колкото е нужна да се разделят водорода и кислорода на атоми. Тоест да- получаваме водород и го горим в двигателя но за да се получи двигателя се натоварва допълнително заради големия ампераж черпен от клетката.За мене това е нещо като "танто за кукуригу".Даже и и дино теста не е окончателно доказване понеже той може да покаже и повишена мощност примерно от по доброто изгаряне на бензина в комбинация с брауновия газ но това не значи че разхода ще е по малък.Такъв тест за доказване би изглеждал като замерване на разхода и дино тест само на бензин после същото но с клетката и то в уеднаквени условия на тестовете.Ясно е че съм скептично настроен към ННО и да го видя тва нещо по някакъв начин доказано на практика пак не мога да повярвам че е реално понеже е в разрез с законите на физиката и химията ако щете и на термодинамиката.Има ли някой който може да обясни с по прости формулки и изчисления като за начинаещи как се получава тая икономия ?
Например дадена ННО клетка дава еди колко си газ той изгаря и се отделя толкова и толкова енергия и съответно топлина .За получаването на тоя ННО газ се изразходва еди колко си ампера ток и така нататък.
Например дадена ННО клетка дава еди колко си газ той изгаря и се отделя толкова и толкова енергия и съответно топлина .За получаването на тоя ННО газ се изразходва еди колко си ампера ток и така нататък.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: HHO система
Чакам колегата, който ги рекламира да ми пише кога и къде да идвам и да монтира както се разбрахме. Ако ми свали разхода с един литър ще съм супер доволен, но ще видиме. Ако искат и колеги от форума може да дойдат и да видиме за какво иде реч.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: HHO система
това на команрейлчето ли мислиш да го причиниш ? Намерете някой с една хубава диагностичка да видиме и с времена на дюзи , ъгли на запалване ала бала какво става.
В тоя ред на мисли , как се вкарва брауна след като надуе турбината ? или излиза от клетката под налягане над 2 бара ?
В тоя ред на мисли , как се вкарва брауна след като надуе турбината ? или излиза от клетката под налягане над 2 бара ?

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: HHO система
На входа на турбината го връзваш през воден предпазител
На форд сиера 1.8тд слагах клетка дето един колега ми я направи 6 буркана по 3 литра на 30 ампера
и сваляше 1 литър на 100км но не е достатъчно и беше свалена не си заслужава за 1 литър.
споделете да чуем и купешките клетки колко икономисват
На форд сиера 1.8тд слагах клетка дето един колега ми я направи 6 буркана по 3 литра на 30 ампера
и сваляше 1 литър на 100км но не е достатъчно и беше свалена не си заслужава за 1 литър.
споделете да чуем и купешките клетки колко икономисват

Re: HHO система
adovet написа:Чакам колегата, който ги рекламира да ми пише кога и къде да идвам и да монтира както се разбрахме. Ако ми свали разхода с един литър ще съм супер доволен, но ще видиме. Ако искат и колеги от форума може да дойдат и да видиме за какво иде реч.
Съжалявам, че чак сега отговарям, но сега се прибирам!
Обади ми се да се разберем за монтажа

Тел: 0878-670-773
vladobate написа:Вкараването на водород ще има ефект в това съм убеден ОБАЧЕ има едно обаче и той колегат го спомена. За да се призведе тоз газ е нужна енергия и в това е малката голяма тънкост и причина за успехи и неуспехи . Доколкото знам ства на идея за едни 30-40 ампера в повече и това за малк двигател ( малка клетка за такъв двигател ) , а за 3 литров дизел ще му трябва поне едни 50-на ампера ( вски може да ги сметне като мощност) и това е все едно да карате на климатик и половина , примерно. Та ако не е сметната както трябва клетаката , демек не е с голямо кпд ( недостатъчно ) и може да няма ефект или поне да е нищожен. Затова и не е нужно да се рекламира толкоз рервностно някви цифри 30 и нагоре процента икономия , а да се произведе клетка с добър дебит и сравнително ниско потребление на енергия и още повече опити на различни двигатели ( да не казвам от двг и двг еднакви каква разлика може да има ) за да може наистина един ден да се заяви че таз клетка на тоз двигател ще да дадде от-до икономия и да има гаранция за това задължително . Съвсем скоро пуснах на порции на моя тдс един агресивен газ и мотора щеше да изскочи макар че количеството доволно малко та това ме доведе до извода че тоз водород може да свърши работа , ОБАЧЕ.
Колега технологията тепърва ще се развива! Всеки следващият модел е с все по-малък размер и по голямо КПД (изразходена енергия/произведен газ)
С новите електроники клетките харчат:
EHO450 – 10-13А. МАХ. 15А
EHO-750 - 15А МАХ. 15А
EHO-1000 – 28-30 МАХ. 15А
Пример: При 320д. Алтернатор под 120А. мисля, че няма, а там се монтира EHO-750 който консумира МАХ. 15А. Което не се усеща от алтернатора и двигателя, като цяло от колата

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: HHO система
на тея "хирти " компютри - команрейловите , компютъра как разбира че трябва да намали времената на инжекторите /за да дойде икономия/? Или още "съвременната наука неможе да го обясни" както на моменти се изразяват във връзка с горенето на брауновия газ и заваряването на тухли

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: HHO система
Утре се разбрахме с колегата да монтира. В близките дни ще пиша дали има ефект от цялата работа, като се надявам да има.
Re: HHO система
mitrax написа:на тея "хирти " компютри - команрейловите , компютъра как разбира че трябва да намали времената на инжекторите /за да дойде икономия/? Или още "съвременната наука неможе да го обясни" както на моменти се изразяват във връзка с горенето на брауновия газ и заваряването на тухли
Компа няма общо , би трябвало увеличения въртящ момент и оттам мощност да те накарат да натичкаш по-малко педала на газта и пак да имаш усещането за желаното ускорение. В софта тоя браунгаз не се меси естествено нито пък може да промени показанията на някой датчик в посока икономия. Все едно да кажеш как немската нафта в Немеция променя времената на инжекторите , педала на газта е първоизточника и точно повишената мощност ( ако наистина има такава ) "внушава" на водача да го натиска по-лекинко , тва е цялата философия , но по-важното е да с докаже повишеното КПД , което по самосебе си е доста относително ( не могат да се пресъздадат еднакви реални условия ) и отнема време .
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: HHO система
vladobate написа:mitrax написа:на тея "хирти " компютри - команрейловите , компютъра как разбира че трябва да намали времената на инжекторите /за да дойде икономия/? Или още "съвременната наука неможе да го обясни" както на моменти се изразяват във връзка с горенето на брауновия газ и заваряването на тухли
Компа няма общо , би трябвало увеличения въртящ момент и оттам мощност да те накарат да натичкаш по-малко педала на газта и пак да имаш усещането за желаното ускорение. В софта тоя браунгаз не се меси естествено нито пък може да промени показанията на някой датчик в посока икономия. Все едно да кажеш как немската нафта в Немеция променя времената на инжекторите , педала на газта е първоизточника и точно повишената мощност ( ако наистина има такава ) "внушава" на водача да го натиска по-лекинко , тва е цялата философия , но по-важното е да с докаже повишеното КПД , което по самосебе си е доста относително ( не могат да се пресъздадат еднакви реални условия ) и отнема време .
Точно това е същината на въпроса.Колега много точно си го описал само за КПДто малко ме съмнява да се увеличи от буркани с вода та ако ще и Козлодуй да ги захрани с ток .На въпроса защо не може изцяло да работи двигателя на ННО отговора отново е в сферата на шаманството и приложната магия.Та си мисля че по скоро се търси някакъв плацебо ефект отколкото реално снижаване на разхода .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани