заключ...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

заключ...

Мнение от Ogi » 03 Апр 2008, 9:35

Здравейте колеги... понеже си имам още една глава за двигателя се чудя дали да не я разпиля, полирам и т.н. каквото се прави за да тръгне една кола :mhihi:
естествено няма да го правя аз това нещо а специалист който се е доказал и ми е любопитно какви са вашите мнения... има ли смисъл и рискове за които трябва да знам. благодаря предварително
Последна промяна Ogi на 23 Апр 2008, 13:10, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 03 Апр 2008, 11:02

то ако само тва правиш май няма да има неква голяма файда..
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 03 Апр 2008, 11:51

ми не съм толкова в час какво още се прави но си говорим за пълна промяна на главата... по скоро ме интересуваха рисковете ако има такива...

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 03 Апр 2008, 13:12

Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго :)
BMW only!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 03 Апр 2008, 17:23

amd написа:Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго :)


благодаря ти за изчерпателния отговор :bowdown:

ще го прави наистина голям професионалист в който съм убеден че знае и може да го направи като хората... а другото.. не ми трябват 200 коня отгоре... търся как да извадя 30-40 атмосферни коня и мисля че това + чип + генерация + олекотяване и тва онова ще ми ги докара... благодаря отново

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 04 Апр 2008, 0:34

Ogi написа:
amd написа:Полирането и профилактиката на главата е ясно, че ще доведът до пълна ефективност - тоест няма да има толкова голямо съпротивление на газовете например, защото повърхноста е гладка и ще се повиши скоростта им. Ако се изпили малко главата може да се повиши степентана сгъстяване, но не съм сигурен дали ще има ефект. Портването или разширяването на смукателните и изпускателните канали може да "отпуши" малко мотора, но това си е цяла наука - може и да го задуши. Има значение скоростта на газовете, количеството въздух, което преминава през тях, всичко са зависими. Трябва да го прави специалист, който да ти изчисли ако е възможно по-оптимален вариант. Не виждам обаче защо в завода да не са го направили. bum_bum има право, че май е необходимо и друга промяна да има - бутала, турбо конрвесия или нещо друго :)


благодаря ти за изчерпателния отговор :bowdown:

ще го прави наистина голям професионалист в който съм убеден че знае и може да го направи като хората... а другото.. не ми трябват 200 коня отгоре... търся как да извадя 30-40 атмосферни коня и мисля че това + чип + генерация + олекотяване и тва онова ще ми ги докара... благодаря отново
30-40 няма да ти ги докара със сигурност. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 04 Апр 2008, 2:25

3- 4 по- бива да се каже май
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 04 Апр 2008, 8:08

Абе като имаш излишна глава давай,все ще усетиш някаква разлика след това ;)

Нали тряа да има тюнинг :mhihi:
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 04 Апр 2008, 15:56

Да, всъщност не е много разумно да се мисли за 30-40 коня, защото примерно М43Б16 = 100 коня + ~40 = М42Б18/М44Б18, което е доста оптимистично - липсват ти 0.2 литра, 1 вал... :mhihi:
BMW only!

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 07 Апр 2008, 11:52

говорих отново с майсторчето и решихме да разпилим главата да я полираме както и клапаните и колекторите... и сега е момента някой разбирач да си изкаже мнението и да сподели има ли смисъл от тоя ремонт или не благодаря

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Апр 2008, 13:44

Само ще ти кажа да внимаваш с разпилаването, да не я свалите много главата, че да срещне бутало и клапани и тогава ще имаш нужда и от други части, освен от главата. :idea:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 8.12.2003
Местоположение: Свищов

Мнение от M3CSL » 07 Апр 2008, 13:47

Тъй и тъй ще го отваряте вземи огледай по форумите... За конверсия с вал от двулитров дизел... тогава наистина може да добиеш някой друг конъ повече ;)
Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt :mrgreen:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 08 Апр 2008, 11:21

M3CSL написа:Тъй и тъй ще го отваряте вземи огледай по форумите... За конверсия с вал от двулитров дизел... тогава наистина може да добиеш някой друг конъ повече ;)


Серозно правено ли е ?

А относно полиране на смукателните колектори и портване на главата определено би имало ефект според мен но по скоро в динамичноста на мотора а не в повишаване на конете :)

И вместо чип по добре според мен е едно СМТ с мап да си бърка сместа перфектно в всички обороти и бубини без кабел от тези дето са директно над свеща :)

Аз също съм решил да го правя сподели колко ще ти струва :roll:

и ако имаш под ръка един Г-тек да видиш дали има разлика поне след интервенциите :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 08 Апр 2008, 22:19

бубини без кабел няма как да зака4и6 на този мотор 6тото маи генерацията 6те ги стопи няма как да се охлаждат а те трябва
само най-добрите умират млади

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 10 Апр 2008, 11:35

говорим си за цена около 150 до 200 лв.
и естествено ще имзисля нещо за сверяване на "преди" и "сега" :mhihi:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook