"IANAKIEV MOTORSPORT" - кво е това пък сега?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

"IANAKIEV MOTORSPORT" - кво е това пък сега?

Мнение от Viktor » 29 Апр 2003, 18:09

"IANAKIEV MOTORSPORT" - кво е това пък сега?
Някой да знае кой е този Янакиев и какво прави ...

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 22.04.2003
Местоположение: София

Мнение от SILVERSIX » 29 Апр 2003, 21:09

Янакиев ако не се лъжа е рали състезател.Шкода Октавия,но може и да бъркам.
"КОГАТО ДРУГИТЕ ЗАПОЧВАХА ДА ПРАВЯТ КОЛИ,НИЕ ВЕЧЕ СТРОЯХМЕ САМОЛЕТИ"

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 30 Апр 2003, 8:30

Може да става дума за Гьорги Янакиев.....в момента е шеф на СБА....бивш автомобилен състезател.....може да има тим, незнам..........ще проверя и ще ви кажа, ако е чак толкова важно за някой де :wink: :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 30 Апр 2003, 8:37

Не знам какъв е,но кара червена Skoda Octavia RS
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 30 Апр 2003, 10:48

Това е наистина Шефа на СБА а сина му е този с червената шкода която по лична преценка си е чиста 1,8 125 bhp
Иначе го видях как взе един завой на България и трябва да ви кажа че направо ми взе акъла :):)

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 30 Апр 2003, 20:42

naskoksan написа:Това е наистина Шефа на СБА а сина му е този с червената шкода която по лична преценка си е чиста 1,8 125 bhp
Иначе го видях как взе един завой на България и трябва да ви кажа че направо ми взе акъла :):)

Не знам дали говорим за един и същи автомобил,обаче Skoda-та на Янакиев-син съм 200% сигурен,че е RS (1.8 T 180 hp,a може и отгоре) :shock:
Изображение
Driver's Racing Team

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 30 Апр 2003, 21:22

Георги Янакиев-шеф на СБА и прецедател на Българската федерация по автомобилизъм. :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 30 Апр 2003, 22:46

Питам щото тая шкода ни отнеси като бръбър-сламка с едни приятели. Караше едно русо , хърбаво момче с очила ... Не е 125кс. тая шкода по никой начин...А иначе ако наистина е Octavia RS тва кви параметри обузначава?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 5.03.2003
Местоположение: Sofia i drugi
Пол: Мъж
Кара: E90LCI и E30 Cabrio

Мнение от Dr.Schnaps » 30 Апр 2003, 23:03

Шкода RS, 1,8T, 180hp. 0-100 бе6е okolo 8 секунди и не6то. Това е по памет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

SKODA-OCTAVIA RS

Мнение от KEVIN-30 » 01 Май 2003, 2:44

A little Audi TT in your Skoda
The Octavia RS is the most powerful production Skoda ever, with up to 180 bhp and 173 lb ft of torque (pulling power) ready to burst from its 1781 cc, 20-valve, turbocharged engine. Skoda wants the RS to be seen as a technology flagship, but the RS simply takes advantage of components already used in other VW Group products (TT, Leon). The 150 bhp version of this engine has been offered in the Octavia for a while now, and the extra 30 bhp comes simply from revised electronics which allow more turbo boost pressure. There are no plans yet for a 225 bhp model, although such an engine is used in the top version of the (four-wheel-drive) Audi TT.
New face of Octavia
All Octavias now have a subtly different front. The new bumper has bigger air vents, and is shaped to accommodate clear-lensed headlights whose tapering shape is a visual link to the Fabia supermini. The front grille is chunkier around the badge, too. The RS has a pair of aerodynamic lips on the bumper's lower edge. Just three colours are available: red, silver or black.
What, no six-speed gearbox?
Seat's Leon 20V T gives you six gears, but you get just the regular five in the Skoda. And although Skoda uses a four-wheel-drive system in another Octavia model, there are no plans yet for a four-wheel-drive RS. Ignoring the evidence elsewhere in the VW empire, and also that from its own WRC rally car, Skoda declares that four-wheel drive is a utility feature, not a performance one. Pity.
Into the electronic age
The revised Octavia range has, on average, 2400 changed parts compared with the previous models. About 1500 of these relate to electronics, thanks to a new CAN (Control Area Network) databus system which interconnects nine electronic control units. These in turn control engine management, air-conditioning, central locking, electric windows, the sunroof and more. The system saves on wiring and should increase reliability.
Lower, firmer, cooler
Suspension is the usual struts and lower wishbones up front, trailing arms and torsion beam at the back, with anti-roll bars at both ends, as in all Octavias. But the RS sits 15 mm lower than its staider siblings, it has firmer springing and damping and it rides on 205/55 R16 tyres. Seventeen-inch wheels are optional, but may be standard for the UK to emphasise the RS's sportiness.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

Re: SKODA-OCTAVIA RS

Мнение от KEVIN-30 » 01 Май 2003, 2:47

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: София-"montreal"

Мнение от KGB » 05 Май 2003, 8:41

1.8T na VW ne mi govorete za tozi dvigatel....koito e po-baven ot 1.9TDI...a i zvychi kato dizel...poveche ot samia dizel samo deto svisteneto na turboto ne e tolkova priatno kato pri TDI.

Na men mi dostavia dva pati poveche ydovostvie da si karam starato BMW ot VW Jetta (bora) 1.8T chisto nova koyto karah poveche ot mesech...a oktaviata a sashtata kola, ne che e losha kola no na men lichno ne mi dostavia sashtoto ydovolstvie.

A tazi oktavia za koyato govorite e na SBA...

p.s: Izviniavam se che pisha na latinicha no ne sam na moyat komputar a na tozi tyk kato vklucha na BP neshto mi izlizat samo iroglifi... :(
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 20 Авг 2003, 11:45

Георги Янакиев е синът на шефа на СБА наистина. Същият може да видите на гонките на Божурище всеки Петък, Събота и Неделя. Винаги е с въпросната червена шкода Октавиа RS. След като е син на шефа на СБА :arrow: Държи гонките.
Така се правят парите пичове. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 20 Авг 2003, 13:35

:evil: хубав въпрос си задал, приятелю...Георги Янакиев е шеф на Българската Федерация по Автомобилен Спорт (БФАС)...или поне такъв е по документи...защото по нищо не личи този човек от толкова години насам да е направил нещо, за да помогне поне малко на всичките екипи от цялата страна, на тия хора, дето се лишават от всичко за едното състезание, където ако не си с парите и нямаш добра кола и нови гуми публиката те плюе, въпреки че гладуваш и не спиш по цели нощи, за да си подготвиш колата...само с двете си ръце...да направиш от нищо нещо, защото хората в БФАС предпочитат да отидат на почивка с парите, предвидени за медиите, за да отразят някое друго състезание, за да види българския народ, че и в нашата "държава" има автомобилен спорт, че има хора, които не се предават въпреки всичките несгоди, въпреки цялата мизерия по пистите и планинските ралита :( :cry: аз съм един от хората в спорта, наистина е трудно, особено когато федерацията не иска да направи нищо за да привлече някой нов спонсор...просто автомобилен спорт без пари не може да съществува, колкото и да ни се иска :cry: обаче това е положението - който е мераклия ще се бори, който си мисли че може дълго време да лежи на гърба на другите, тези дето се борят, се лъже, и ще го разбере в кофти миг...::: Георги Янакиев младши е син на Г-н Янакиев, и понеже явно не им достигат средствата решиха да понапечелват и някой друг лев от гонките на Божурище...лошо няма, демокрация е, всеки да се спасява по единично, но в България ако напредваш с много труд и постоянство се намира някой, който като го мързи да те гони, решава да те дърпа назад...защо пък ти трябва да си по-напред от него :?: :!: колеги, това си е лично мое мнение, не мога да ви задължа да ме подкрепяте, но е крайно време някой да се събуди и да види гадната истина за нещата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 20 Авг 2003, 15:48

Истината я знаят много хора, и те я казват на останалите, които не знаят. Обаче си остава поредната клюка. Никой нищо не прави и поне някой ако може е единичен случай и го е страх да се бори сам. Обаче :idea: Имам чуството че както е несменяем, така може да се смени. Не знам какви са уставите на БФАС, но не може ли БМВ клуба с многобройните си членове (а може и последователи) да надигнат глава :?: Просто питам, не ви задължавам да мислите като мен.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook