Дюзи от M42 на M40

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 9.12.2010
Местоположение: Göteborg, Sweden
Пол: Мъж
Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V

Дюзи от M42 на M40

Мнение от VooDoo-36 » 20 Мар 2011, 10:39

Привет на всички!
В момента ревизирам цилиндровата глава на двигателя(M40B18)-почистване, смяна на маслосъбирателните гумички, нов вал, кобилици и повдигачи. Решил сам даже да сложа изпускателен колектор от M42. Имам едни дюзи от M42 и се чудя дали да използвам тях вместо оргиналните. Дали смяната ще има някакъв дори минимален положителен ефект?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от bum_bum » 20 Мар 2011, 12:34

Няма да има ефект.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от tuningfena » 30 Мар 2011, 23:10

една птичка пролет не прави , само дюзи нищо
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от beco109 » 01 Апр 2011, 9:13

От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата. :yes:
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от ТУРБО » 02 Апр 2011, 20:39

beco109 написа:От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата. :yes:

Кви са тия 2 клапи? :roll: Да не си с карбуратор?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от shengi » 04 Апр 2011, 6:40

С исков смукателен колектор.Там са 2 дроселови клапи една малка и една голяма до колкото съм го гледал.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от street_force » 04 Апр 2011, 8:35

да 2 са баси кретенската работа :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от beco109 » 04 Апр 2011, 16:10

ТУРБО написа:
beco109 написа:От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата. :yes:

Кви са тия 2 клапи? :roll: Да не си с карбуратор?

Едната за лек а другата за тежък крак :mhihi:
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от ТУРБО » 04 Апр 2011, 23:03

shengi написа:С исков смукателен колектор.Там са 2 дроселови клапи една малка и една голяма до колкото съм го гледал.

:kuku:
Явно нещо не си догледал!!!
Вече нищо не може да ме учуди в тоя форум!
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от lowdriver » 05 Апр 2011, 8:25

E30
Изображение
E36
Изображение
Изображение

ТУРБО написа:Вече нищо не може да ме учуди в тоя форум!

Нали...И мен.
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от tuningfena » 05 Апр 2011, 18:11

:shock: :shock: :shock: :shock: луда работа
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от ТУРБО » 05 Апр 2011, 20:26

Извинявам се на колегата,явно не съм запознат с тая идиотщина! :oops:
Немога да повярвам,че може да съществува подобна малоуман идея и да е пусната в произвосатво!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от павката » 05 Апр 2011, 20:38

и при други марки има наличие на две клапи с подобен размер
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от ТУРБО » 06 Апр 2011, 19:17

То тва не ги оправдава,сигурно е някоя еко простотия.
Тва м43 все повече се обеждавам,че нестава за нищо.

По-темата да напиша нещо че само спам стана.
Няма смисъл от повече бензин без да има и повече въздух.
Даже има обратен ефект!!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Дюзи от M42 на M40

Мнение от shengi » 07 Апр 2011, 18:40

ТУРБО колега извинението ти и упрека ти се приемат.Следващият път ще гледам по обстойно за частите които са около мен.Че не са само бмв-та и те така.Просто не бях сигурен дали беше исков колектора за това не бях сигурен.
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook