Дюзи от M42 на M40
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Дюзи от M42 на M40
Привет на всички!
В момента ревизирам цилиндровата глава на двигателя(M40B18)-почистване, смяна на маслосъбирателните гумички, нов вал, кобилици и повдигачи. Решил сам даже да сложа изпускателен колектор от M42. Имам едни дюзи от M42 и се чудя дали да използвам тях вместо оргиналните. Дали смяната ще има някакъв дори минимален положителен ефект?
В момента ревизирам цилиндровата глава на двигателя(M40B18)-почистване, смяна на маслосъбирателните гумички, нов вал, кобилици и повдигачи. Решил сам даже да сложа изпускателен колектор от M42. Имам едни дюзи от M42 и се чудя дали да използвам тях вместо оргиналните. Дали смяната ще има някакъв дори минимален положителен ефект?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Дюзи от M42 на M40
От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата. 


- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Дюзи от M42 на M40
beco109 написа:От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата.
Кви са тия 2 клапи?

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Дюзи от M42 на M40
С исков смукателен колектор.Там са 2 дроселови клапи една малка и една голяма до колкото съм го гледал.

- street_force
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Дюзи от M42 на M40
ТУРБО написа:beco109 написа:От опит ще кажа, че няма ефект да слагаш с по 50 кубика дюза на цилиндър ако не увеличаваш неговия обем. Пробвал съм го това на М43 с колектора и дюзите, ефекта е че понагоряваше повече и пълни маслото с бензин а от там знаете ефекта до къде може да достигне. Покарах така около месец и след това реших да пробвам със моите си оригинални за мотора дюзи със ИС-ковия колектор. За сега ми харесва усещането на педала е по - различно усещаш точно в кой момент се отваря и втората клапа. За сега съм в процес на изпитание но смятам, че с моите си дюзи и карана само на първата клапа колата също си ускорява нормално и разхода е по надолу. Докато при стандартен ИС със неговия си колектор като задържа газта до първата клапа обортомера отива до към 4к и нещо а при мен удря 6500. И от цялата работа най интересното е ограничителя. Един е когато задържиш газта на малката клапа и съвсем друг когато задържиш на голямата.
Кви са тия 2 клапи?Да не си с карбуратор?
Едната за лек а другата за тежък крак


- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Дюзи от M42 на M40
shengi написа:С исков смукателен колектор.Там са 2 дроселови клапи една малка и една голяма до колкото съм го гледал.

Явно нещо не си догледал!!!
Вече нищо не може да ме учуди в тоя форум!
Re: Дюзи от M42 на M40
E30

E36

fQEGk~$(KGrHqMOKm4Ey2FnIbC4BM7(VZFbGw~~0_12.JPG)
Нали...И мен.

E36

ТУРБО написа:Вече нищо не може да ме учуди в тоя форум!
Нали...И мен.

Driver's Racing Team
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Дюзи от M42 на M40
Извинявам се на колегата,явно не съм запознат с тая идиотщина!
Немога да повярвам,че може да съществува подобна малоуман идея и да е пусната в произвосатво!!!

Немога да повярвам,че може да съществува подобна малоуман идея и да е пусната в произвосатво!!!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Дюзи от M42 на M40
и при други марки има наличие на две клапи с подобен размер
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Дюзи от M42 на M40
То тва не ги оправдава,сигурно е някоя еко простотия.
Тва м43 все повече се обеждавам,че нестава за нищо.
По-темата да напиша нещо че само спам стана.
Няма смисъл от повече бензин без да има и повече въздух.
Даже има обратен ефект!!!
Тва м43 все повече се обеждавам,че нестава за нищо.
По-темата да напиша нещо че само спам стана.
Няма смисъл от повече бензин без да има и повече въздух.
Даже има обратен ефект!!!
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Дюзи от M42 на M40
ТУРБО колега извинението ти и упрека ти се приемат.Следващият път ще гледам по обстойно за частите които са около мен.Че не са само бмв-та и те така.Просто не бях сигурен дали беше исков колектора за това не бях сигурен.

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани