Турбо съвети?
Модератор: bum_bum
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Турбо съвети?
Пускам тази тема като малък жокер за една от колите ми и моля наистина само хора запознати да пишат за да стане една добра тема и всеки да каже мнение,а други да научат!Чаках всичко да е на път вече за не стане че говора без да правя!
Специално 1 10Х на Кирчо,
а после и за него и за Явор след около месец че има и друг вид 10Х
Та така да запонем:
Колата е Е36 М42 мотор-да кажем в добро с-е
Има разни подобрения,но за сега те не са важни!
За нея идват:
Дюзи:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7979126026&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT
Контролер:
http://www.apexi-usa.com/product_electronics_detail.asp?id=202&pageNum=1
Кит:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7976393562&sspagename=STRK%3AMEDW%3AIT
Както и gauges за бууст и въздух/гориво,засега съм поръчал 2 комплекта,но като ги видя ще постна линкс дали са добри
Та така колеги мнения какво ще се получи?(Не се целя за драг,а просто за една ис-ка която да ми доставя удоволствие дори и за всекидневно каране(въпреки че ще седи предимно в гаража)?
Старт на проекта: 10-15 Юли
Фирма изпълнител: (H)amann ot TORNADO
E?
Специално 1 10Х на Кирчо,
а после и за него и за Явор след около месец че има и друг вид 10Х


Та така да запонем:
Колата е Е36 М42 мотор-да кажем в добро с-е

Има разни подобрения,но за сега те не са важни!
За нея идват:
Дюзи:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7979126026&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT
Контролер:
http://www.apexi-usa.com/product_electronics_detail.asp?id=202&pageNum=1
Кит:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7976393562&sspagename=STRK%3AMEDW%3AIT
Както и gauges за бууст и въздух/гориво,засега съм поръчал 2 комплекта,но като ги видя ще постна линкс дали са добри

Та така колеги мнения какво ще се получи?(Не се целя за драг,а просто за една ис-ка която да ми доставя удоволствие дори и за всекидневно каране(въпреки че ще седи предимно в гаража)?
Старт на проекта: 10-15 Юли
Фирма изпълнител: (H)amann ot TORNADO

E?
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
трябва ти още блоу-оф, регулатор за налягане и също не знам колко ти е силна фабричната бензинова помпа (или по-скоро не знам колко гориво ще искаш да наливаш). от инструментите е задължително да имаш поне а/ф датчик и бууст (очевидно). компа дето сте избрали ще ти свърши работа- дори брои детонации което е хубаво...
това т3 ще ти стигне за около 170-200 коня на гумите. торнадо ша свърши останалото
също лудия може да ти е от голяма помощ- той вече е минал по твоя път малко или много...
това т3 ще ти стигне за около 170-200 коня на гумите. торнадо ша свърши останалото

също лудия може да ти е от голяма помощ- той вече е минал по твоя път малко или много...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
МАФ е дебитомер спор няма но тва апекси е за точно най-вече за такъв вид дебитомери -със сензор
(или МАП при някой коли)
този на по-старите БМВ-та е с клапа(механичен) и при надналягане веднага почва да отчита макс. стойности...просто незнам как ще го направят но дано успеят

този на по-старите БМВ-та е с клапа(механичен) и при надналягане веднага почва да отчита макс. стойности...просто незнам как ще го направят но дано успеят

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

МАФ е дебитомер спор няма но тва апекси е за точно най-вече за такъв вид дебитомери -със сензор (или МАП при някой коли)
този на по-старите БМВ-та е с клапа(механичен) и при надналягане веднага почва да отчита макс. стойности...просто незнам как ще го направят но дано успеят
добре де тогава не може ли да направи МАФ -> МАП конверсия ? Доколкото знам при СМТ6 това е възможно но не знам как е при Апексито. Също тъка мисля че ползването на допълнително инжектори е без мислено при ползването на пиджибак ЕКУ....просто се подбират подходящи инжектори (това поне се смята лесно) и пиджито са мапва за тях.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Киреееее?Айде защити проекта де бате?
По мое мнение няма да има грижи с тия дюзи и за над 0,7
А с апексито ще се получи-имам един такъв пример в съседна /Гърция е добре сработено

По мое мнение няма да има грижи с тия дюзи и за над 0,7
А с апексито ще се получи-имам един такъв пример в съседна /Гърция е добре сработено

Значи инжекторите се смятат на база кс. който поддържат а не на база колко бара ще буташ в мотора, за пример турбо орлетата ползват следните инжектори
0280 150 420 - 304cc/min
0280 150 431 - 359cc/min
Доколкото разбрах първите са на C20LET мотора а вторите на Z20LET
(http://www.max-boost.co.uk/max-boost/fu ... creasingFP)
ПП. реално колко поддържат Опелските инжектори може да сподели Тони (Турбо маниака)
0280 150 420 - 304cc/min
0280 150 431 - 359cc/min
Доколкото разбрах първите са на C20LET мотора а вторите на Z20LET
(http://www.max-boost.co.uk/max-boost/fu ... creasingFP)
ПП. реално колко поддържат Опелските инжектори може да сподели Тони (Турбо маниака)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани