Турбо съвети?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Турбо съвети?

Мнение от Cobra » 14 Юни 2005, 11:20

Пускам тази тема като малък жокер за една от колите ми и моля наистина само хора запознати да пишат за да стане една добра тема и всеки да каже мнение,а други да научат!Чаках всичко да е на път вече за не стане че говора без да правя!
Специално 1 10Х на Кирчо,
а после и за него и за Явор след около месец че има и друг вид 10Х :mhihi: :bchug:
Та така да запонем:
Колата е Е36 М42 мотор-да кажем в добро с-е :roll:
Има разни подобрения,но за сега те не са важни!
За нея идват:
Дюзи:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7979126026&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT
Контролер:
http://www.apexi-usa.com/product_electronics_detail.asp?id=202&pageNum=1
Кит:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1,1&item=7976393562&sspagename=STRK%3AMEDW%3AIT
Както и gauges за бууст и въздух/гориво,засега съм поръчал 2 комплекта,но като ги видя ще постна линкс дали са добри 8)

Та така колеги мнения какво ще се получи?(Не се целя за драг,а просто за една ис-ка която да ми доставя удоволствие дори и за всекидневно каране(въпреки че ще седи предимно в гаража)?

Старт на проекта: 10-15 Юли
Фирма изпълнител: (H)amann ot TORNADO :mhihi:
E?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 14 Юни 2005, 11:59

:yes:
ТДС - Турбо Див Селянин

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 14 Юни 2005, 15:03

трябва ти още блоу-оф, регулатор за налягане и също не знам колко ти е силна фабричната бензинова помпа (или по-скоро не знам колко гориво ще искаш да наливаш). от инструментите е задължително да имаш поне а/ф датчик и бууст (очевидно). компа дето сте избрали ще ти свърши работа- дори брои детонации което е хубаво...

това т3 ще ти стигне за около 170-200 коня на гумите. торнадо ша свърши останалото ;)

също лудия може да ти е от голяма помощ- той вече е минал по твоя път малко или много...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 14 Юни 2005, 15:09

10Х дано се получи добре :D


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Юни 2005, 19:47

на колко ще надуваш??
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Юни 2005, 19:49

С дебитомер с клапа ли си??
или MAF sensor??
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 14 Юни 2005, 20:48

На колко ще надувам е въпрос на обмисляне и съвети с Кирчо,
да с дебитомер съм.Защо?


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Юни 2005, 22:58

незнам тва апекси как ще сработи с тоя дебитомер :roll:
то е предимно за корекция на МАП и МАФ сензори...................

дори и да сработи с -/+50% гориво тези дюзи ще са малки за над 0.7 -0.8 бара

така си мисля на по мойта бричка де.........
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 14 Юни 2005, 23:05

При БМВ не мисля че Апексито трябва да се ползва както на японските коли.МАФ+ЕКУ(от японка)+допълнителни дюзи е вариант.Правиш пиджи,обаче картата му я правиш с отделен дебитомер и го ползваш за управление на доп. дюзи(пак от японка,да вървят в комплект с ЕКУ-то)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 15 Юни 2005, 0:52

споделям идеята и е много добра :idea: но те не искат да използват допълн. дюзи :roll:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Юни 2005, 1:19

DA WOLF написа:незнам тва апекси как ще сработи с тоя дебитомер :roll:


е дебитомер не е ли маф? аз така си го превеждам? "маф" = mass air flow meter- винаги съм мислел че дебитомер = маф?

а апексито не му трябва японско еку...
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 15 Юни 2005, 7:39

МАФ е дебитомер спор няма но тва апекси е за точно най-вече за такъв вид дебитомери -със сензор :idea: (или МАП при някой коли)
този на по-старите БМВ-та е с клапа(механичен) и при надналягане веднага почва да отчита макс. стойности...просто незнам как ще го направят но дано успеят :!:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 15 Юни 2005, 8:40

МАФ е дебитомер спор няма но тва апекси е за точно най-вече за такъв вид дебитомери -със сензор (или МАП при някой коли)
този на по-старите БМВ-та е с клапа(механичен) и при надналягане веднага почва да отчита макс. стойности...просто незнам как ще го направят но дано успеят


добре де тогава не може ли да направи МАФ -> МАП конверсия ? Доколкото знам при СМТ6 това е възможно но не знам как е при Апексито. Също тъка мисля че ползването на допълнително инжектори е без мислено при ползването на пиджибак ЕКУ....просто се подбират подходящи инжектори (това поне се смята лесно) и пиджито са мапва за тях.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Юни 2005, 9:11

Киреееее?Айде защити проекта де бате? :winky:
По мое мнение няма да има грижи с тия дюзи и за над 0,7
А с апексито ще се получи-имам един такъв пример в съседна /Гърция е добре сработено :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 15 Юни 2005, 9:25

Значи инжекторите се смятат на база кс. който поддържат а не на база колко бара ще буташ в мотора, за пример турбо орлетата ползват следните инжектори
0280 150 420 - 304cc/min
0280 150 431 - 359cc/min
Доколкото разбрах първите са на C20LET мотора а вторите на Z20LET
(http://www.max-boost.co.uk/max-boost/fu ... creasingFP)

ПП. реално колко поддържат Опелските инжектори може да сподели Тони (Турбо маниака)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook