Camber plate

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Camber plate

Мнение от svilgg » 17 Ное 2009, 17:39

Абе искам да си направя кеймбър плейтове на е36-цата
нищо че съм с обикновен макферсон а не коиловъри, на мен ми стига само градус да си дам на колелетата
немога да намеря в нета някакъв чертеж на плейтове за да знам някакви ориентировъчно мерки да мога да дам да ми изрежат на плазмата планките а от там нататъка моя грижа
някой да разполага с нещо под ръка????????
имам и нещо в главата си как да се направи плейт с които да можеш да си регулираш както надлъжните така и напречните наклони ... даже съм убеден че ще стане ... е , естествено ще има и малко рязанка с флекса :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Camber plate

Мнение от ///M_Martin » 20 Ное 2009, 10:54

Колега питай дали от H&R,имат представителство в София биха ти дали да хвърлиш едно око на оригинални такива-според мен направат ще ти скъса нервите и резултата няма да те задоволи


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Camber plate

Мнение от sonny » 20 Ное 2009, 12:45

Ако искаш само градус, сложи шайби на болтовете, които държат макферсона към шенкела и си готов ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Camber plate

Мнение от svilgg » 20 Ное 2009, 18:17

sonny написа:Ако искаш само градус, сложи шайби на болтовете, които държат макферсона към шенкела и си готов ;)

виж , верно затова нещо не съм се сещал само че има един малък проблем
аз не съм с 15-ки а 17-ки
ЕТ-то ми е 35 джантите са 7,5 а гумите са 225/45 , и сега като гледам гумата върви на милиметри от чашката на пружината
сложа ли шайби това значи автоматично да забия гумата в чашката
да , ако съм с коилоувъри , хватката ще стане щото той не е толкова широк като макферсона
имах идея да уширя дупките където се захваща макферсона към ботуша , като ги направя елипси в посока калник-мотор
после отгоре с едни широки шайби пак да си захвана макферсона към ботуша, като така би станало но ме съмнява че тампона си има точно определено легло в ботуша и няма да посволи изместването от центъра му

заради това исках да си направя плейтове само с 3 елипсовидни дупки ,да разширя много дупките на ботуша , а отгоре да си заваря плейтовете

както казах вече аз гоня само напречния наклон
знам че сток колата излиза с наклон около 0,5 градуса

но нали се сещате че с течение на годините този градус е отишъл в небитието от променяне на геометрията на предницата впоследствие от амортизация , тампони , шарнири , всичко си "заминава"
а и сложих ниски пружини

заради това ми се щеше така или инъче ще си ревизирам предницата , да си направя плейтове за да мога да регулирам наклона от 0 до 2,5 градуса

за начало си мисля че1,7-1,8 градуса ще са ми достатъчни но след интервенцията и малко каране ще реша как да си го коригирам

през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко :mhihi:

а защо ги искам тия работи ли? ... еми щото ми е кеф колата да е стабилна и никой друг да не може да я кара :mhihi:
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Camber plate

Мнение от sonny » 20 Ное 2009, 18:58

С койловър па ептен няма стане, там даже ти трябват и фланци да си туриш нормалните джанти. При мен седана е с 2.7 наклон отпред, но пък съм с джанти с ет15. Не съм пробвал с ЕТ35 джантите как е, но съм убеден, че ще има място.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Camber plate

Мнение от sonny » 20 Ное 2009, 19:02

svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко :mhihi:

Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Camber plate

Мнение от svilgg » 20 Ное 2009, 19:46

sonny написа:
svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко :mhihi:

Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55

...едно мъничко допълнение ... аз съм от Русе ... но ще го попълня в профила си
но и ние си имаме тукашния "Тодор от Студентски" ... :mhihi:


а само да те питам за отзад , то сток има ли си някакъв чалъм за регулаж ?
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Camber plate

Мнение от krika » 20 Ное 2009, 20:59

svilgg написа:
sonny написа:
svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко :mhihi:

Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55

...едно мъничко допълнение ... аз съм от Русе ... но ще го попълня в профила си
но и ние си имаме тукашния "Тодор от Студентски" ... :mhihi:


а само да те питам за отзад , то сток има ли си някакъв чалъм за регулаж ?
Да 36-цата сток си се регулира отдзаде :mrgreen: sonny ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: Camber plate

Мнение от svilgg » 20 Ное 2009, 21:16

krika написа: Да 36-цата сток си се регулира отдзаде :mrgreen: sonny ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна :paranoid:

дето викаш ъи ма верно то 2.7 много бе , аз досега съм карал най много с 2 и знам че трудно се управлява пък за 2,7 незнам :paranoid:
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: Camber plate

Мнение от archie » 21 Ное 2009, 10:49

Здравейте според мен много по добре ще е да си оправиш надлъжния наклон, сток е36 мисля че нестига и 3градуса а страничния като посмъкнеш колата и си идва над 2 градуса.
А според мен по добре е първо да имаш реглажен носач отколкото камбер плейт.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Camber plate

Мнение от 00Cool » 21 Ное 2009, 13:02

тя е36 си иде от завода с възможност с до 3 3,5 гр бре , отпред :mhihi:
така само разправят по хамериката де :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Camber plate

Мнение от sonny » 21 Ное 2009, 21:30

00Cool написа:тя е36 си иде от завода с възможност с до 3 3,5 гр бре , отпред :mhihi:
така само разправят по хамериката де :mhihi:

да, като туриш тампоните отгоре от М3 става и с изместен център тампони и става 4,5-5

krika написа:ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна :paranoid:

Много лесно, писах го нагоре, слагат се шайби на двата блта долу на шенкела, слагат се между макферсона и шенкела, по една шаиба е достатъчно. Кефа от такъв сетъп е невероятен, колата е много приятна за каране. Всеки път с всяко нещо пипнато по окачване или най-малкото по реглажите и колата става, все по-добр а и по-добра. Не мога да и се нарадвам, с малко, постигаш много. Отзад завосдки си имаш реглаж от стойности от 1,2- 2,7 наклони, само дето тия фиби са много слаби и затова се правят плътни реглажни щанги или се прави модела на СТВ състезателната серия, там тия фиби са усилени и са заварени, защото хомологацията не им е давала да променят детайли.

Но за кола, която се кара всеки ден и не се изнасилва прекалено, няма смисъл да се правят, толкова остри настройки, единствено да се заменят задните фиби с плътни реглажни щанги, за да не се усукват или да се усилят оригиналните. Защото аз хубаво съм си чукнал тия реглажи, ама ко прайм с гумите и тяхното износване? Ако с екара само с търлъци ок, ама да караш с търлъци и да имаш такива настройки, къф е смиаъла?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: Camber plate

Мнение от krika » 22 Ное 2009, 13:26

sonny написа:
krika написа:ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна :paranoid:

Много лесно, писах го нагоре, слагат се шайби на двата блта долу на шенкела, слагат се между макферсона и шенкела, по една шаиба е достатъчно

Мерси :wave: Аз те разбрах по-горе, но не предполагах, че с по една шайба идва на толкова градуса.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Re: Camber plate

Мнение от archie » 23 Ное 2009, 17:45

Аз пък си мисля че с шайби нищо няма да стане понеже като подложиш се измества амортисиора а носача държи шенкела отдоло и той си остава на същото положение ,би могло да се прибере от горния болт ако се припили да се прибере шенкела към амортисиора.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Camber plate

Мнение от sonny » 23 Ное 2009, 18:12

archie написа:Аз пък си мисля че с шайби нищо няма да стане понеже като подложиш се измества амортисиора а носача държи шенкела отдоло и той си остава на същото положение ,би могло да се прибере от горния болт ако се припили да се прибере шенкела към амортисиора.

Стефане, щи дърпам ушите, не говори глупости. Точно при е36, няма как да сатне отгоре да се разпили и да стане реглажно като на ВАГ групата, защото долу планката е много яка. Замисли се малко. АЗ да направиш една права ти трябват две точки, за да я позиционираш ти трябват 3 точки. В случая трите точки са ни шарнира долу, двата болта на макферсона към шенкела и напречния болт горе. Какво се случва примерно при ВАГ групата, там отвора на напречния болт е елипса и дефакто като го разхлабиш се регулира наклона, а лагерува на долния болт, който държи макферсона, шенкела е само шарнир и ходи където го туриш. При БМВ е подобно, но разменяме реглажната ос, вместо отдолу, тя е отгоре. Какво се случва? Подлагаш шайби на болтовете, тогава шарнира долу си е шарнир и той държи долната част на шенкела, а горе болта ес явява като панта, като център и тогава погледнато отпред, макферсона в горния си край еди вързан за тампона, а в долния си край влиза към купето, а шенкела в долния си край седи вързан за шарнира, а в горния влиза към макферсона, получава се клин.
Утре ще постна снимкина колата с наклоните и отвътре да се види, че е с шайби, че сега е в гаража нищо нема се види.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook