Camber plate
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Camber plate
Абе искам да си направя кеймбър плейтове на е36-цата
нищо че съм с обикновен макферсон а не коиловъри, на мен ми стига само градус да си дам на колелетата
немога да намеря в нета някакъв чертеж на плейтове за да знам някакви ориентировъчно мерки да мога да дам да ми изрежат на плазмата планките а от там нататъка моя грижа
някой да разполага с нещо под ръка????????
имам и нещо в главата си как да се направи плейт с които да можеш да си регулираш както надлъжните така и напречните наклони ... даже съм убеден че ще стане ... е , естествено ще има и малко рязанка с флекса

нищо че съм с обикновен макферсон а не коиловъри, на мен ми стига само градус да си дам на колелетата
немога да намеря в нета някакъв чертеж на плейтове за да знам някакви ориентировъчно мерки да мога да дам да ми изрежат на плазмата планките а от там нататъка моя грижа
някой да разполага с нещо под ръка????????
имам и нещо в главата си как да се направи плейт с които да можеш да си регулираш както надлъжните така и напречните наклони ... даже съм убеден че ще стане ... е , естествено ще има и малко рязанка с флекса



- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Camber plate
Колега питай дали от H&R,имат представителство в София биха ти дали да хвърлиш едно око на оригинални такива-според мен направат ще ти скъса нервите и резултата няма да те задоволи
Re: Camber plate
Ако искаш само градус, сложи шайби на болтовете, които държат макферсона към шенкела и си готов 

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Camber plate
sonny написа:Ако искаш само градус, сложи шайби на болтовете, които държат макферсона към шенкела и си готов
виж , верно затова нещо не съм се сещал само че има един малък проблем
аз не съм с 15-ки а 17-ки
ЕТ-то ми е 35 джантите са 7,5 а гумите са 225/45 , и сега като гледам гумата върви на милиметри от чашката на пружината
сложа ли шайби това значи автоматично да забия гумата в чашката
да , ако съм с коилоувъри , хватката ще стане щото той не е толкова широк като макферсона
имах идея да уширя дупките където се захваща макферсона към ботуша , като ги направя елипси в посока калник-мотор
после отгоре с едни широки шайби пак да си захвана макферсона към ботуша, като така би станало но ме съмнява че тампона си има точно определено легло в ботуша и няма да посволи изместването от центъра му
заради това исках да си направя плейтове само с 3 елипсовидни дупки ,да разширя много дупките на ботуша , а отгоре да си заваря плейтовете
както казах вече аз гоня само напречния наклон
знам че сток колата излиза с наклон около 0,5 градуса
но нали се сещате че с течение на годините този градус е отишъл в небитието от променяне на геометрията на предницата впоследствие от амортизация , тампони , шарнири , всичко си "заминава"
а и сложих ниски пружини
заради това ми се щеше така или инъче ще си ревизирам предницата , да си направя плейтове за да мога да регулирам наклона от 0 до 2,5 градуса
за начало си мисля че1,7-1,8 градуса ще са ми достатъчни но след интервенцията и малко каране ще реша как да си го коригирам
през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко

а защо ги искам тия работи ли? ... еми щото ми е кеф колата да е стабилна и никой друг да не може да я кара

Re: Camber plate
С койловър па ептен няма стане, там даже ти трябват и фланци да си туриш нормалните джанти. При мен седана е с 2.7 наклон отпред, но пък съм с джанти с ет15. Не съм пробвал с ЕТ35 джантите как е, но съм убеден, че ще има място.
Re: Camber plate
svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко
Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Camber plate
sonny написа:svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко
Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55
...едно мъничко допълнение ... аз съм от Русе ... но ще го попълня в профила си
но и ние си имаме тукашния "Тодор от Студентски" ...

а само да те питам за отзад , то сток има ли си някакъв чалъм за регулаж ?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Camber plate
Да 36-цата сток си се регулира отдзадеsvilgg написа:sonny написа:svilgg написа:през това време "съчинявам" как да си правя и наклоните отзад
несъм много запознат с устройството но Е36 , но малко практика и съм сигурен че ще му науча и майчиното мляко
Те наклоните отзад са лесни. Отиваш при Тодор в Сервиза на картинга в Студентски град и щи ги напраи да не си познаеш колата, он знае ко да праи.
За справка, отпред съм с наклон 2.70, отзад съм с 2.55
...едно мъничко допълнение ... аз съм от Русе ... но ще го попълня в профила си
но и ние си имаме тукашния "Тодор от Студентски" ...![]()
а само да те питам за отзад , то сток има ли си някакъв чалъм за регулаж ?


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: Camber plate
krika написа: Да 36-цата сток си се регулира отдзадеsonny ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна
дето викаш ъи ма верно то 2.7 много бе , аз досега съм карал най много с 2 и знам че трудно се управлява пък за 2,7 незнам

Re: Camber plate
Здравейте според мен много по добре ще е да си оправиш надлъжния наклон, сток е36 мисля че нестига и 3градуса а страничния като посмъкнеш колата и си идва над 2 градуса.
А според мен по добре е първо да имаш реглажен носач отколкото камбер плейт.
А според мен по добре е първо да имаш реглажен носач отколкото камбер плейт.
Re: Camber plate
тя е36 си иде от завода с възможност с до 3 3,5 гр бре , отпред
така само разправят по хамериката де

така само разправят по хамериката де

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
Re: Camber plate
00Cool написа:тя е36 си иде от завода с възможност с до 3 3,5 гр бре , отпред![]()
така само разправят по хамериката де
да, като туриш тампоните отгоре от М3 става и с изместен център тампони и става 4,5-5
krika написа:ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна
Много лесно, писах го нагоре, слагат се шайби на двата блта долу на шенкела, слагат се между макферсона и шенкела, по една шаиба е достатъчно. Кефа от такъв сетъп е невероятен, колата е много приятна за каране. Всеки път с всяко нещо пипнато по окачване или най-малкото по реглажите и колата става, все по-добр а и по-добра. Не мога да и се нарадвам, с малко, постигаш много. Отзад завосдки си имаш реглаж от стойности от 1,2- 2,7 наклони, само дето тия фиби са много слаби и затова се правят плътни реглажни щанги или се прави модела на СТВ състезателната серия, там тия фиби са усилени и са заварени, защото хомологацията не им е давала да променят детайли.
Но за кола, която се кара всеки ден и не се изнасилва прекалено, няма смисъл да се правят, толкова остри настройки, единствено да се заменят задните фиби с плътни реглажни щанги, за да не се усукват или да се усилят оригиналните. Защото аз хубаво съм си чукнал тия реглажи, ама ко прайм с гумите и тяхното износване? Ако с екара само с търлъци ок, ама да караш с търлъци и да имаш такива настройки, къф е смиаъла?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Camber plate
sonny написа:krika написа:ти тия 2.70 градуса отпред как ги изигра, ако не е тайна
Много лесно, писах го нагоре, слагат се шайби на двата блта долу на шенкела, слагат се между макферсона и шенкела, по една шаиба е достатъчно
Мерси

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: Camber plate
Аз пък си мисля че с шайби нищо няма да стане понеже като подложиш се измества амортисиора а носача държи шенкела отдоло и той си остава на същото положение ,би могло да се прибере от горния болт ако се припили да се прибере шенкела към амортисиора.
Re: Camber plate
archie написа:Аз пък си мисля че с шайби нищо няма да стане понеже като подложиш се измества амортисиора а носача държи шенкела отдоло и той си остава на същото положение ,би могло да се прибере от горния болт ако се припили да се прибере шенкела към амортисиора.
Стефане, щи дърпам ушите, не говори глупости. Точно при е36, няма как да сатне отгоре да се разпили и да стане реглажно като на ВАГ групата, защото долу планката е много яка. Замисли се малко. АЗ да направиш една права ти трябват две точки, за да я позиционираш ти трябват 3 точки. В случая трите точки са ни шарнира долу, двата болта на макферсона към шенкела и напречния болт горе. Какво се случва примерно при ВАГ групата, там отвора на напречния болт е елипса и дефакто като го разхлабиш се регулира наклона, а лагерува на долния болт, който държи макферсона, шенкела е само шарнир и ходи където го туриш. При БМВ е подобно, но разменяме реглажната ос, вместо отдолу, тя е отгоре. Какво се случва? Подлагаш шайби на болтовете, тогава шарнира долу си е шарнир и той държи долната част на шенкела, а горе болта ес явява като панта, като център и тогава погледнато отпред, макферсона в горния си край еди вързан за тампона, а в долния си край влиза към купето, а шенкела в долния си край седи вързан за шарнира, а в горния влиза към макферсона, получава се клин.
Утре ще постна снимкина колата с наклоните и отвътре да се види, че е с шайби, че сега е в гаража нищо нема се види.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани