за триене

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

за триене

Мнение от tuningfena » 11 Юни 2009, 8:02

ИМА ЛИ НЯКАКВА РАЗЛИКА МЕЖДУ КОЛЯНОВ ВАЛ М20Б27 И М20Б24 ТД И АКО ИМА КАКВА Е ТЯ , И В БЛОК М20Б27 С ВАЛ М20Б24 И БИЕЛИ 130ММ СТАВАТ ЛИ БУТАЛА ОТ М20Б27 ЕТА С ГЛАВА ОТ М20Б25 ???
Последна промяна tuningfena на 13 Сеп 2009, 7:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 11 Юни 2009, 9:23

Що не питаш градските ти , бая са светнати момчетата , Емо , простия ? те не мое да не знаят, а и Емо имаше такъв вал последно като пазарих от него .
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

s

Мнение от tuningfena » 11 Юни 2009, 10:36

:arrow:
Последна промяна tuningfena на 11 Юни 2009, 10:55, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

вал

Мнение от tuningfena » 11 Юни 2009, 10:54

единия от тд знам че е по тежак щото е koван простия каза че ета буталата ще старчат над блока с тд вал

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Мнение от Cherenz » 11 Юни 2009, 14:49

Колега в грешка сте,буталата няма да старчат от блока заради кол. вал,защото и при ЕТА и при дизела вала е с ход 81мм.,ако изкочат над блока то ще да е заради биели(примерно 135мм. от 2,5) ,а разликата във валовете м/у ЕТА и Дизел е в килограмите ,не си спомням точно но нещо от порядака на 0,9-1,2 кг. е разликата,заради това че единият е лят,а другия кован

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Мнение от shopaza » 11 Юни 2009, 15:32

Аз имам някакъв бегъл спомен че се слагаха 120мм биели на тоя блок и се режеше зада се премахне недохода на буталово.....Но неси спомням точно :roll: Някой да ме поправи ако се бъркам.В прочем мисля че имаше тема някаде за това нещо
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

k

Мнение от tuningfena » 11 Юни 2009, 15:34

и аз знам че са еднакви но някои казаха че имало разлика затуи пуснах темата да сам сигурен да не прая двоина работа ;) ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 1.12.2007

Мнение от Onqka » 11 Юни 2009, 20:09

По спомен некъде бях чел,че на тоя вал ти тря'т 130мм биели :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: k

Мнение от nayden » 11 Юни 2009, 20:30

tuningfena написа:и аз знам че са еднакви но някои казаха че имало разлика затуи пуснах темата да сам сигурен да не прая двоина работа ;) ;)


кое е еднакво :?: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 11 Юни 2009, 21:37


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

y

Мнение от tuningfena » 12 Юни 2009, 6:54

Може ли да се използва глава от 325i с бутала от eta? И да и не. Да ще работи и ще върви безпроблемно, но челото на буталото и формата на горивната камера просто не пасват. Буталото на 325i има специфична форма на челото проектирана да работи в комбинация с глава тип 885.
Всички 325i бутала са с практически еднакъв дизайн, но с различна степен на сгъстяване и дължина на престилката. Ранните бутала (използвани при двойния стоп) имат по-висока степен на сгъстяване - 9.71. Ако използвате този тип бутала, трябва да имате предвид две неща. Първо при конверсията от 2.5 на 2.7 степента на сгъстяване ще се вдигне с около 10%. Второ тези бутала имат много дълга престилка и може да закачат коляновия вал при 2.7 - решението е да се изрежат около 10мм от престилката(+/- 1-2mm в зависимост кой е направил буталото – Mahle или Karl Schmidt)
По-добра идея е да се използват бутала от троен стоп. Тези бутала са с по-къса престилка и имат степен на сгъстяване 8.8:1, но при използването им в 2.7, степента на сгъстяване се вдига до около 9.5:1.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

f

Мнение от tuningfena » 12 Юни 2009, 6:55

ПИШЕ И ДА И НЕ ЗА ЕТА БУТАЛА , АКО ИМА НЯКОИ ДЕТО Е ПРАВИЛ КОНВЕРСИЯТА ДА ДАДЕ МНЕНИЕ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Re: f

Мнение от Cherenz » 12 Юни 2009, 15:31

tuningfena написа:ПИШЕ И ДА И НЕ ЗА ЕТА БУТАЛА , АКО ИМА НЯКОИ ДЕТО Е ПРАВИЛ КОНВЕРСИЯТА ДА ДАДЕ МНЕНИЕ

Става ама не и за атмосферка,защото степента на сгъстяване пада преблезително на 8:1 :idea: :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

a

Мнение от tuningfena » 12 Юни 2009, 16:52

аха тои няма да е атмосверка, мерси колега, значи тоз дет ми каза че с 2,4 тд вал блок 2,7 ета , биели от ета 130мм и бутала ета ще стърчат нешто греши ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 17.11.2006
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d,Е46 М3
Мечтае да кара: E46 M3 Touring

Re: a

Мнение от Cherenz » 12 Юни 2009, 17:51

tuningfena написа:аха тои няма да е атмосверка, мерси колега, значи тоз дет ми каза че с 2,4 тд вал блок 2,7 ета , биели от ета 130мм и бутала ета ще стърчат нешто греши ?

ОК аз до колкото разбирам всичко си остава от ЕТА само вала се сменя с дизелов и глава от М20В25 :!: :?: Но и в последния пост споменаваш,че няма да е атмосверка,а ако не е няма смисал от глава от 2,5 :idea: по-добре си остави тази от ЕТА'та :idea:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook